Borçlu hastaları, Hasta Kartı'ndaki "Grup" ile "Kara Liste" grubuna ekleyebilirsiniz. Raporlarda hasta grubuna göre liste alabilirsiniz.
Merhaba, hastalarda borcunu alamadığımız hastalarımız olduğundan Kara Listeye alınması konusunu değerlendirebilir misiniz? Sonrasında Liste raporda bu listeyi alabilmeliyiz. Teşekkürler.
Borçlu hastaları, Hasta Kartı'ndaki "Grup" ile "Kara Liste" grubuna ekleyebilirsiniz. Raporlarda hasta grubuna göre liste alabilirsiniz.
TDB'nin 2021 fiyat tarifesinde "Kanal Dolgu Sökümü" ve "Kanal Dolgusu Tekrarı" ücretlerini sehven yanlış paylaştığını ve bu durumu hafta başında düzelttiğini öğrenmiş bulunmaktayız. İlgili düzeltmenin Dr.DENTES'e de uygulandığını bilgilerinize sunarız.
Tekrar ulaşabilir misiniz?
AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Firma Bilgileri tablosunda yer alan iletişim numaramız ile çalışma saatlerimiz arasında iletişime geçebilirsiniz.
Son bir haftada hastalarımızda veri kaybı yaşıyoruz. Hesap, oral ve not kısmında.
Dilerseniz, silinen bilgilerinizin tarihini iletmeniz halinde; ücreti mukabilinde log kayıtlarının incelenerek silen kullanıcının bulunması için teklif oluşturabiliriz.
Hasta kimliğini doğrulama fonksiyonunu aktif hale getirebilir misiniz?
AYARLAR > Klinik sayfasında turkuaz renkli "Değiştir" düğmesi ile ayarlarınızdaki "Hasta Kimliğini Doğrula" seçeneğini açabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızın planlaması için WhatsApp hesabımızla iletişime geçebilirsiniz.
Merhaba, bilgisayar ve telefonumda her girişimde şifre ve parolamı baştan girmek durumunda kalıyorum, bunun için yapabileceğimiz bir şey var mıdır acaba?
Hem kendi kişisel verilerinizi hem de hastalarınızın özel nitelikli kişisel verilerini barındırdığınız için şifre kaydedilmesini önermiyoruz. Riski göze alarak internet tarayıcınızın "şifre kaydetme" özelliğini kullanabilirsiniz.
Merhabalar, hastalarımızın tedavi planlamasını kayıt edebileceğimiz bir bölüm mevcut mudur?
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızın planlaması için WhatsApp hesabımızla iletişime geçebilirsiniz.
Günlük ya da haftalık randevu çizelgesi çıktısını nasıl alabiliriz?
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz.
Geçmiş saatlere randevu yazamıyoruz. Yeni gelen özellik sanıyorum. Bunun iptalini rica ederiz.
Şu andaki saat ve sonrasına eklediğiniz randevuları Randevu penceresindeki "Taşı" düğmesiyle veya bilgisayarda farenin sol tuşu yardımıyla sürükle-bırak yaparak geçmiş tarihe taşıyabilirsiniz. Geçmiş saatlere randevu kaydı verme ihtiyacınızın nedenini e-posta ile yazılı olarak ayrıntılandırabilir misiniz?

Randevu sistemine isim yazamıyoruz acaba sizden kaynaklanan sorun olabilir mi?
Kullanıcınızın yetkilerinde kısıtlama olabilir. Yetkili bir kullanıcıdan; AYARLAR > Kullanıcı sayfasından sizin kullanıcınızın randevu yetkilerini kontrol ettirebilir misiniz?