Telif hakları nedeniyle bize ait olmayan bir videonun doğrudan eklenebilmesi mümkün değildir. Lisansı kamuya açık bilgilendirici video iletirseniz veya lisansı size ait bir video iletirseniz (indirim de kazanırsınız) Dr.DENTES'e eklenebilir.
Hastalarımıza doğru diş temizliğini gösterebilmek için belgelerdeki videoyu yetersiz buldum. Video; sesli, Türkçe, basit, kolay anlaşılır olmalı ve herkesin ulaşabileceği bir adreste bulunmalı.
Telif hakları nedeniyle bize ait olmayan bir videonun doğrudan eklenebilmesi mümkün değildir. Lisansı kamuya açık bilgilendirici video iletirseniz veya lisansı size ait bir video iletirseniz (indirim de kazanırsınız) Dr.DENTES'e eklenebilir.
Tedavisi biten ve fatura kesilen hasta, ödemeyi sonra yaptığında daha önceden fatura kesildiğini gösteren bir işareti programa nasıl entegre edebiliriz?
HASTA > Oral'de ve Hesap'ta faturalandırılmış tedavilerin satırları kırmızı renk ile belirtilir.
Dr.DENTES ekibi, e-SMM'yi sisteminize ekleyerek bize o kadar kolaylık sağladınız ki her faturayı keserken sizi anıyorum, çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
Canla başla çaba gösterdiğiniz bu zor günlerde, hayatınızı kolaylaştırmak için bizler de yoğun çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çok naziksiniz teşekkür ederiz, sizlerden gelen bu güzel düşünceler çalışma azmimizi arttırmakta.
Reçete kısmına kenacord orbase pomadı ekleyebilir misiniz? Saygılar.
İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.
İlaç listesine prednol 40 mg. flakon ilacını ekleyebilir misiniz?
İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletmeniz halinde ekleyebiliriz.
Merhabalar, hasta kartına HES kodu bölümü ekleyebilir misiniz?
HASTA > Not ve Görüntü sayfasındaki "Notlar" bölümüne hastanın HES kodunu not edebilirsiniz.
İyi çalışmalar. Gider kartına girdiğimiz hekimi yanlış yaptıysak onu nerden düzeltebiliriz acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Gider'de ilgili kaydın satırına tıklayıp, turkuaz renkli kalem simgeli "Değiştir" düğmesiyle düzeltme yapabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.
Sistem üzerinden toplam kaç hastamız olduğunu nasıl görebiliriz? Yardımcı olabilir misiniz?
RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz, listenin alt kısmında toplam hasta sayısı gösterilir ya da RAPOR > Durum'da tarihi "tüm zamanlar" olarak seçerek toplam sayıyı görebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Merhaba kolay gelsin. Hesap bölümünde nakit ücret bölümüne para yazıldığı zaman kredi kartı butonuna basıldığında otomatik olarak kredi kartlı fiyatını sistem kendi dönüştürüyordu, bunun ayarını nasıl yapabiliriz? Bunun ile ilgili bilgi almak istiyordum.
AYALAR > Klinik'ten "Banka Masrafı Yüzdesi" alanına banka komisyon oranı kaydedilir. Bu oran ile; HASTA > Hesap'ta "kredi kartı" ödemesi kaydedilirken tutar üzerinden otomatik olarak banka masrafı hesaplanır. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Hastalarla ilgili randevu sayfasına, hatırlatma için not düşmek istiyoruz ve bunun için sabah saatlerine sisteme göre "ufak randevular" oluşturuyoruz ama mesaj sistemi bu randevuları algılayıp hastalara mesaj atıyor (normalde bir gün önceden kontrol edip, bu hatırlatmalara ayar çekiyoruz mesaj gitmesin diye ama yoğunken unutuluyor). Bizim de sabahın köründe telefonumuz çalıyor ve hasta kapıda olduğunu söylüyor :)
Randevu oluştururken "Açıklama" kısmında "Hatırlatma" olursa ve bu seçeneğin de SMS özelliği aktif olmazsa seviniriz. Sabah huzurla uyumak ve bir önceki gün bu ufak hatırlatmaları silmeyi hatırlamak için hatırlamalarımızın sayısını azaltıp sabah sabah hastalar tarafından hatırlanmamayı diliyoruz. Sevgiler :)
Hatırlatma amacıyla oluşturacağınız randevular için hasta ismi olarak "hatırlatma" veya "etkinlik" gibi bir hasta adı yazıp randevu kaydı oluşturabilirsiniz.