Benutzerinteraktionen

Hastalar faturanın tamamını değil de belli bir miktar ödeme yaptıktan sonra hesap kısmına kaydedilen ödemeler görünmüyor. Onu nasıl çözebiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Uzak bağlantı ile inceleme yapıldığında ilgili kullanıcının "geçmiş zaman tahsilatları"nı görme yetkisi olmadığı için kayıtları göremediği tespit edilmiştir.

Augmentin es 600 mg 100 ml susp. reçeteye ekler misiniz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?

Merhabalar SMS satın almak istiyoruz. Konu ile ilgili dönüş yapar mısınız?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Hakkımızda sayfasında "Dr.DENTES SMS" başlığı altında yer alan açıklamalar ile SMS gönderimi hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Merhaba, sistemden silinen randevuyu hangi kullanıcının sildiğini, oluşturduğunu nereden görebiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RANDEVU'da ilgili randevu kaydının üstüne imleç ile gelerek randevuyu oluşturan kullanıcının adını görebilirsiniz. Silinen randevulara ait bilgilere Dr.DENTES içinden erişim imkanı yoktur. Dilerseniz, silinen randevuların tarihini iletmeniz halinde, log kayıtlarının incelenerek silen kullanıcının bulunması için teklif oluşturabiliriz.

Merhaba, daha önce hastaların eski randevularını bulmakla alakalı sorduğum soruya hasta kartındaki yeşil renkli simgeden eski randevuları görebilirsiniz diye cevap vermiştiniz. Ancak eğer hastaya hasta kartından değil de direkt isim soyisim ile randevu yazıldığında ya da 2 isimli hastanın tek ismi ile randevu yazıldığında o kısımdan eski randevular çıkmıyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Randevu sayfasında randevu verilen tüm hastaları (hasta kartı olan ve olmayan) listeleyebilirsiniz. "Ad Soyad" alanına hastanın ismini yazıp mavi renkli "raporla" düğmesine basarak yazdığınız ad soyadı içeren hasta randevularını da listeleyebilirsiniz.

Hastaları nasıl listeleyebiliyoruz? Mesela kanal dolgu ortodonti hastası aylık kaç tane yaptığımızı nereden görüyoruz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz. RAPOR > Tedavi'de istediğiniz tedavinin raporunu alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba, hastaya oral bölümünden planlama çıkarıp otomatik çıkan fiyatları elle düzeltiyorum. Ancak çıktı aldığımda bazı kalemleri düzeltmeden önceki fiyattan hesaplamış oluyor ve sonra belli bir oranda indirim yapıyor kendiliğinden. Sorun nerede acaba?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneğiyle Oral'de Planlama ve Tedavi çıktılarında indirimlerin gösterilmesini kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhaba,
Hastalara indirim yapıyoruz ancak planlamanın çıktısını aldığımızda indirimler görünmüyor. Bir sütun daha açılsa indirimli fiyat yazsa ve indirim yaptığımız hastalarda o sütun aktif olarak görünse çok iyi olur. Aynı zamanda banka ya da başka indirimli kurum hastalarında provizyon gerekiyor ancak planlamanın çıktısını aldığımızda bizim tarifemizde yazan fiyat çıkıyor. Bu fiyat kalsın ama yana bir sütun daha eklenerek ne kadar bir indirim yapıldığı da görünürse sorun yaşamayız, hastalara tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmayız.
İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hastaya indirim yaptıktan sonra proforma çıktısı aldığınızda eğer AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneği açık ise "genel toplam"ın üstünde toplam indirim miktarı gösterilir.

Muhasebecimiz için kullanıcı oluşturdum. PAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi için yetki verdim. Fatura listesinde hastalara kesilen faturayı görüntüleyebilmesi için HASTA > Fatura için de yetki verdim. (Yoksa faturayı görüntüleyemiyor. Sadece liste olarak görebiliyor.) Kullanıcı Hasta > Fatura kısmına geldiği zaman hasta arama butonu yarım gözüküyor, fakat tıklanabilliyor. Aramaya bastığı zaman bütün hasta ve numaralarını görebilmektedir. Bu hatanın düzeltilmesini talep ediyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Fatura'da hasta arama bölümü olmalıdır. RAPOR > Fatura Listesi'ne faturanın doğrudan görülebilmesi için "Yazdır" simgesi yerleştirildi. Böylece HASTA > Fatura yetkisinin verilmesine gerek kalmadı.

PAPOR > Gelen e-Fatura, e-SMM mükellefleriyle ilgili bir sayfa değil. Onun da yetkisini kaldırabilirsiniz.

NOT: Sadece RAPOR > Fatura Listesi'ni görme yetkisi verip, "Hasta (Hepsi)"ni görme yetkisi vermezseniz kullanıcı sadece kendi hekiminin hastalarına kesilmiş faturaları görebilir.

Randevu süreleri için 5 dakika ve 10 dakika şeklinde alternatif ayarlanabilirse çok mutlu olurum. Kolay gelsin.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Randevu'dan randevu periyodunu ayarlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp