Problem giderildi. Uyarınız için teşekkür ederiz.
Merhabalar. Tsim raporu isteğinde bulunduk 2 gün önce. Fakat mart ayı raporu hala hazırlanmadığı uyarısını alıyoruz. Bize yardımcı olabilir misiniz?
Problem giderildi. Uyarınız için teşekkür ederiz.
Randevu açıklaması ekleyebilmeniz sağlandı. AYARLAR > Randevu'daki "Yeni" düğmesi ile eklenebilir.
Randevulara simantasyon aşaması eklenmesi ricasıyla.
Randevu açıklaması ekleyebilmeniz sağlandı. AYARLAR > Randevu'daki "Yeni" düğmesi ile eklenebilir.
Merhabalar. Randevu sistemindeki açıklamalarda genel anestezi/sedasyon yok. Bunu ihtiyaca göre kendimiz oluşturabilir miyiz? Yoksa sizin mi eklemeniz gerekmekte?
Randevu açıklaması ekleyebilmeniz sağlandı. AYARLAR > Randevu'daki "Yeni" düğmesi ile eklenebilir.
Ayarlar bölümündeki randevu sekmesine ekleme butonu koyar mısınız?
Randevu açıklaması ekleyebilmeniz sağlandı. AYARLAR > Randevu'daki "Yeni" düğmesi ile eklenebilir.
Merhabalar, randevulara aşağıdaki açıklamaları eklemenizi rica ediyorum.
Gömülü Diş Operasyonu, Kist Operasyonu, Kanal Başlangıcı, Kanal Dolumu, Kanal Pansumanı, Post Uygulaması, Protez Teslimi, Gingivektomi, Flour Uygulaması, Fissure Sealent, Flap Operasyonu, Kuron Boyu Uzatma, Rezeksiyon Operasyonu
Randevu açıklaması ekleyebilmeniz sağlandı. AYARLAR > Randevu'daki "Yeni" düğmesi ile eklenebilir.
- Hasta Kartı'nda sağ tarafa yeni eklediğimiz "SMS istemiyor" onay kutusu işaretlendiğinde ilgili hastaya SMS gönderilmez.
- Hastaları RAPOR > Liste'de "SMS istemiyor" durumlarına göre listeleyebilirsiniz.
SMS gönderdiğim hastalarda iptal için link veya numara olmasını istiyorum. Nasıl yapabilirim?
SMS mesajlarınızın sonuna iptal için ulaşılması gereken numarayı belirtebilirsiniz. Hasta Kartında sağ tarafa yeni eklediğimiz "SMS istemiyor" onay kutusu işaretlendiğinde ilgili hastaya SMS gönderilmez.
Kullanıcılar mutlaka dişhekimi olmak zorunda değil. Sekreter (yardımcı personel, asistan) seçeneği de olmalı. Asistan ile hekimin birbirine atanması isteğe bağlı hale getirilmeli. Bizim kliniğimizde 2 hekim 3 asistan var. Hekimin kendine özel asistanı yok. Duruma göre çalışılıyor.
Kullanıcının dişhekimine atanması sadece bazı ekranlarda o dişhekiminin seçili gelmesini sağlamak içindir. 'Hasta (Hepsi)' yetkisini kaldırmadığınız sürece yazılımın işleyişini değiştirmez.
Dünya simgesi altındaki uyarılarda, "Periyodik kontrol tarihi gelen hastalara SMS gönderilemedi" uyarısı çıktı. Ama gönderildi uyarısında olduğu gibi üzerine tıklayıp kime SMS gönderilecekti de gönderilemedi bilgisine ulaşamadım. Tıklamaya açık değil.
İlgili SMS'leriniz başarıyla gönderilmiş. Lakin operatör taraflı bir problem nedeniyle bu bilgi Dr.DENTES'e gelmemiş. AYARLAR > SMS Gönder'den "SMS Gönderim Raporu" düğmesine tıkladığınızda açılan listede ilgili gönderim ayrıntılarını görebilirsiniz.
Otomatik Periyodik Kontrol SMS'i RAPOR > Kontrol sayfasında o gün listelenen hastalara gönderiliyor. Böyle bir durumda buradan takip edebilirsiniz.