Benutzerinteraktionen

Merhaba. Reçetem uygulaması üzerinden e-reçete yazmaya çalıştığımda medula şifresi girmeme isteniyor. Medula şifresi oluşturmak istediğimde "SGK tarafından Tesis kodunuz olmadığı için reçeteyi Medulaya bildirmenize gerek yoktur. Reçete Medulaya gönderilmesin" işaretleyerek imzalayınız. Medula şifrenizi girmenize gerek yoktur." mesajı alıyoruz. Programınızdan medula şifresi olmadan göndermek mümkün mü?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Reçetem (e-Reçete) sistemi entegrasyonunda "medula şifresi" teknik bir zorunluluktur. Dr.DENTES'in inisiyatifinde değil. Ancak bazı hekimlerimiz kendi İl Sağlık Müdürlüklerinden veya Reçetem sistemi çağrı merkezinden aldıkları bilgiye göre Dr.DENTES'teki medula şifresi alanına uzmanlık kodlarını yazarak e-Reçete kesebiliyorlar. Bilginize.

Merhaba. Uzman hekimimiz geldiğinde randevu listesinin çıktısını istiyor, nasıl alabilirim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfasını, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili RAPOR > Randevu eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Bazı muhasebe programlarında olduğu gibi gün sonu bütün yapılan işlemler listelenebilir mi? Böylelikle bankonun hatalı girişlerini ve ya varsa art niyetli işlemleri takip edilebilir diye düşünüyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES'te Hasta kayıltarı, planlar, tedaviler, randevular, alınan paralar, vs. herşeyin raporunu tarihe göre alabiliyorsunuz.

Lütfen ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Defter, RAPOR > Liste, RAPOR > Tedavi, RAPOR > Randevu, RAPOR > Gider, RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet gibi sayfaları (tüm RAPOR sayfaları da olabilir), menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyiniz.

Merhaba. Hasta kartı kısmına onam formu aldığımıza dair not alacağımız yada tik koyacağımız bir kısım olursa kimden alıp kimden almadığımızın takibini daha rahat yapmış oluruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dijital Onam kullanıldığında hastalardan onam alınma durumunu görebilirsiniz.

Ek bir ücret ödemeden hastanızdan Dijital Onam alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki SMS kullanıcılarımız.)

Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki Dijital Onam bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.

RAPOR > Liste'den Dijital Onam durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.

Genel onam formunda düzenleme yapmak istiyorum. Örneğin 5 kağıda değil de 3 kağıda sığdırmak için kenar boşluklarını ayarlamak istiyorum. Yazı puntosunu 1 tık küçültmek istiyorum. Benim yetkim yoksa gerekli düzeltmeleri siz yapar mısınız?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES tarafından BELGELER > Onam Formları sayfasında sunulan hazır onam formları sabit olup, sizler tarafından anlık olarak değiştirilememektedir.

Merhaba, Oral kısmına geldiğimizde açılan ekranda ilk önce Tedavi ekranı görünüyor. Onu Planlama olarak değiştirmemiz mümkün müdür? Hekimlerimiz yoğunluktan Planlama kısmını seçmeden çoğunlukla tüm planlamayı tedavi kısmına giriyorlar ve hastalar sürekli borçlanıyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Şu an öyle bir imkan bulunmamaktadır. Bu imkanın sağlanması uzun vadeli iş planlarımız içerisinde de yer almamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Programın google kişiler ile entegrasyonu var mı?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Google Kişiler ile bir entegrasyon bulunmamaktadır. Google Kişiler'deki verilerinizin Dr.DENTES'e aktarımını istiyorsanız e-posta olarak iletmeniz halinde ekibimiz teklif sunacaktır. Dr.DENTES'teki verilerinizin Google Kişiler'e aktarımını istiyorsanız RAPOR > Liste'den hasta listesi alıp, excel olarak indirebiliyorsunuz. Bunu Google Kişiler'e yükleyebilirsiniz.

Merhaba, Planlama da yanlış dişe işlem girdiğimizde silmeden düzelmenin bir yolu var mıdır? Düzeltme seçeneğine geldiğimde diş numarasında değişiklik yapamıyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Oral'de işlenen diyagnoz/planlama/tedavi kaydının diş numarasını değiştirilemez. Silip doğru dişe işlenmesi gerekmektedir.

İleri tarihli mesaajlarla ilgili sorun yazmıştım, hala çözülmedi. Tabloda, gönderilen kişinin adı olmalı mutlaka. Kime olduğu, mesaja girince bile görünmüyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

01.05.2023 tarihli görüşünüz de aynı konu hakkında olduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Hastanın ileri dönük randevularını görmek için Rapora girip oradan başka yere girip sonra bilgileri girmek vs vs çok uzun sürüyor. geçmiş randevu kısmında hastanın tüm randevularını görmemiz işimizi daha da kolaylaştıracaktır.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevuları görebilirsiniz. Ek olarak RANDEVU takviminde ilgili hastanın herhangi bir randevusuna bilgisayarda sağ tıklayarak veya randevuya tıkladıktan sonra açılan pencerede hasta adının yanındaki simgeye basarak hastanın kartına hızlıca ulaşabilirsiniz.

Lütfen ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarını, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyiniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Dr.DENTES feiert sein 10-jähriges Jubiläum!
Whatsapp