Benutzerinteraktionen

Oral sayfasında sağdaki listelerde arama yaparken küçük büyük harf hassasiyetinin kaldırılmasını rica ediyorum. Örneğin küçük harf ile "implant" yazarak arama yapıldığında içinde implant kelimesi geçen kalemler geliyor ama ilk kelimesi "İmplant" olan kelimeler gelmiyor. Çünkü ilk kelimeler doğal olarak büyük harf "İ" ile başlıyor ve sistem bunu algılamıyor. Aynı şey büyük "I" ve küçük "ı" için de böyle.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral'deki Bul kutusunda Dr.DENTES'i Türkçe olarak kullananlarda daha doğru sonuç alınması için çalışma yapıldı.

Y*** B*** hastamızın hasta kartında bilgilerini doğru girdiğimiz halde hastanın bilgilerini hatta veriyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, USS kullanan klinikler hariç bu ayarı kapatabilirsiniz. T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri'nin kendi sitesinden kimlik kontrolünü el ile kendiniz de yapabilirsiniz. Eğer hastanızın çifte vatandaşlığı var ise doğrulama yapılamaz, uyruğunu Türkiye dışında seçebilirsiniz.

Lütfen ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Hesap sayfasına yapılacak tedavilerin girişi yapıldı. Taksit girişleri oraldan yapıldı. Hastaya taksitleri gösteren bir çıktı vermek isteyince nasıl çıktı alıyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral'de planlamayı sözleşmeye çevirdikten sonra yazdır düğmesi ile ödeme tarihi ve taksit tutarlarını içeren sözleşme çıktısı alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Programınızı yıllardır severek kullanıyoruz. Sistem üzerinden E-reçete yazma ile ilgili bir entegrasyon yapmayı planlıyor musunuz? E-fatura gibi onu da satın alıp kullanmak isteriz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES ile e-Reçete oluşturabilirsiniz.

HASTA > Hasta Kartı sayfasında sağ taraftaki "Reçetem" düğmesi ile hastanıza e-Reçete oluşturabilirsiniz.

Hastaya işlenen giderleri nasıl görebilirim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfasındaki "Hasta" filtresini kullanarak görebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

TDB 2023 yılı tarife listesini nasıl ekleyebilirim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

TDB 2023 tarifesi 04.01.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı, tarifenin Dr.DENTES'te yayınlandığı; program içinden duyuru, sosyal medya hesaplarımız ve güncelleme görüşü ile de duyuruldu. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

USS'ye gönderilen hasta ve tedavileri aylık olarak nereden listeleyebiliyoruz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > USS'den sadece günlük olarak listeleyebilirsiniz.

Merhaba. Ekranda sağlık bakanlığına uygunsuzluk listesine girmemek için hatalı uss verilerini düzeltin diye bir uyarı çıkıyor ancak uyarıda belirtilen hekimin verileri doğru olmasına rağmen ekrandan uyarı kalkmıyor. Kontrol edebilirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.

Merhabalar sayın yetkili “RAPOR” kısmının olduğu sekme bir anda uygulamamızdan silindi. Ne ben ne de ana kullanıcı RAPORLARIN YER ALDIĞI (Hakediş, Borçlu Listesi, Bakiye vb) sekmeye telefondan ya da bilgisayardan giriş yapamıyoruz. Acaba sistemsel bir hata mı var yoksa bir ayarı mı kapattık yanlışlıkla?

Kullanıcı ayarları kısmında yer alan bir ayar değişikliğinden ötürü olmadığını düşünüyorum, bütünüyle kapandı o sekme.

Kullanıcı erişim ayarları kısmından açamıyoruz yani RAPOR sekmesini.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.

"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.

Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.

Merhaba 27/01/2023 tarihi ile 30/01/2023 tarihi arasındaki USS veri gönderimi gerçekleşti. Fakat başvurular gönderilmedi diye mesaj hanesinde görünüyor, bu durumda ne yapabiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Dr.DENTES feiert sein 10-jähriges Jubiläum!
Whatsapp