Benutzerinteraktionen

Merhaba. Ekranda sağlık bakanlığına uygunsuzluk listesine girmemek için hatalı uss verilerini düzeltin diye bir uyarı çıkıyor ancak uyarıda belirtilen hekimin verileri doğru olmasına rağmen ekrandan uyarı kalkmıyor. Kontrol edebilirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.

Merhabalar sayın yetkili “RAPOR” kısmının olduğu sekme bir anda uygulamamızdan silindi. Ne ben ne de ana kullanıcı RAPORLARIN YER ALDIĞI (Hakediş, Borçlu Listesi, Bakiye vb) sekmeye telefondan ya da bilgisayardan giriş yapamıyoruz. Acaba sistemsel bir hata mı var yoksa bir ayarı mı kapattık yanlışlıkla?

Kullanıcı ayarları kısmında yer alan bir ayar değişikliğinden ötürü olmadığını düşünüyorum, bütünüyle kapandı o sekme.

Kullanıcı erişim ayarları kısmından açamıyoruz yani RAPOR sekmesini.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.

"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.

Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.

Merhaba 27/01/2023 tarihi ile 30/01/2023 tarihi arasındaki USS veri gönderimi gerçekleşti. Fakat başvurular gönderilmedi diye mesaj hanesinde görünüyor, bu durumda ne yapabiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.

Her işlem için ayrı tedavi maliyet yüzdesi oluşturabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hayır. Tedavilerin gerçek maliyet hesabını yapmanızı sağlayacak olan STOK modülüne entegre Maliyet Paketi geliştirmelerimiz sürmektedir.

Tarifedeki ürünlerin yanına bir sütun ekleyerek tedavi maliyetini bu sayfada yazarak, hekim hakediş hesaplamasında maliyeti tedavi bazında değiştirmek mümkün mü?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hayır. Tedavilerin gerçek maliyet hesabını yapmanızı sağlayacak olan STOK modülüne entegre Maliyet Paketi geliştirmelerimiz sürmektedir.

Bir hasta konsültasyon için aynı anda aynı saatte iki ayrı hekime yazılmış ise SMS gönderimi hastaya 2 kere mi gidiyor? Diğer bir deyişle içeriği aynı olan SMSlerde mükerrer olanların gönderimi otomatik engelleniyor mu?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES örneklediğiniz durumları tespit ederek tek SMS gönderimi sağlıyor.

Hasta kartına hasta kayıt ederken veya telefon numarasını eklerken "Bu kimlik numarasında kayıtlı hasta var" ve "ad,soyad,kimlik no ve doğum tarihi bilgileri uyuşmuyor" diye hata almaktayız. Çözümlenmesi için dönüş sağlarsanız seviniriz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Kullanıcı hatasıyla mükerrer hasta kaydını engellemek adına Dr.DENTES’in kontrol sistemi aynı kimlik numaralı hasta bulunduğunda size bu uyarıda bulunur. Eğer AYARLAR > Klinik’te Hasta Kimliğini Doğrula ayarı açık ise de hasta kartını oluşturmak veya güncellemek için girdiğiniz bilgilerin T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri’ndeki kayıtlarla eşleşmesi gerekir, dilerseniz bu ayarı kapatabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Klinik sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Yaşadığınız durumlardan farklı ise AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki WhatsApp iletişim hattımızdan mesai saatlerimiz içerisinde iletişime geçebilirsiniz.

KONU Laboratuvar Sekmesi. Ekstradan bu sekme kullanılarak hastaların protez aşamalarını, hangi laboratuvara gittiğini gelen işler ve teslim edilen işler olarak sınıflandırılabilir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

GİDER > Gider’de Aldığımız Mal/Hizmet eklerken İş Türü’nü Protez veya laboratuvar işlemlerinden başka birini seçerek laboratuvar iş aşamalarını takip edebilirsiniz. Şu an için laboratuvar iş aşamalarının gösterimi için liste bulunmamaktadır. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki GİDER > Gider sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Hastanın birden fazla doktor tarafından tedavisi yapıldığında ve ödemesinde kalan bakiyesi olduğunda sadece genel olarak kalan bakiye görünüyor ama doktor bazlı kalan bakiye görünmüyor. Bu sebeple hasta parça parça ödeme yaptığında ödemenin hangi doktora girileceğini hesaplamak zaman alıyor. Bakiye hesaplaması doktor doktor ayrı ayrı da görülebilir

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Hesap’ta yeşil renkli pasta grafiği simgeli Bakiye Dağılımı düğmesi ile hekimlerin yaptığı tedavi bedeli oranında kalan bakiye ve paylarını görebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hesap sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhabalar, hasta hesap kısmında yapılan sözleşmeleri görmek ve sözleşmelerin son ödeme tarihlerini akılda tutmak için yeni bir tuş talebinde bulunmak istiyoruz. Sözleşme tuşuna girildiğinde içerisinde hastanın yaklaşan ödemesini görmek ve son ödeme tarihi geldiğinde uyarı almak istiyoruz. ( Sözleşmenin pdf hallerini de sisteme yükleyerek veri tabanında bulunması bizim için daha sağlıklı olur.)
Teşekkürler, iyi çalışmalar...

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Planlamada bulunan yeşil renkli el sıkışma simgeli Sözleşme düğmesiyle planlamalarınızı sözleşmeye çevirebilirsiniz. Sözleşmeyi oluştururken ödeme tarihi ve taksit tutarlarını kaydedebilirsiniz. Planlanan ödeme günleri geldiğinde Dr.DENTES uyarı sistemi size bildirimde bulunur. HASTA > Hesap’taki Sözleşme düğmesi ile de hastaya oluşturduğunuz sözleşmenin ayrıntılarını, ödeme planını ve sözleşmeden kalan bakiyeyi görebilirsiniz. Dr.DENTES dışında oluşturduğunuz PDF sözleşmeleri ise HASTA > Not ve Görüntü’den ekleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Hesap, HASTA > Not ve Görüntü sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Dr.DENTES feiert sein 10-jähriges Jubiläum!
Whatsapp