Benutzerinteraktionen

Merhaba. Hasta kartı kısmı asistan ve diğer doktorları kapalı olarak kullanıyoruz. Şu şekilde bir tasarım yapılması faydalı olacaktır. Hastanın doğum tarihi hasta katında yazılı ve panoromik odasında cihaza giriş için hastadan tekrar doğum tarihi sorulmaktadır. Yetkilendirilme yapılırken hasta kartında iletişim kısmı ile hastanın diğer bilgileri ayrı ayrı kısıtlanması faydalı olacaktır. Yapılabiliyorsa da bilgilendirirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Yeni güncelleme; AYARLAR > Kullanıcı’ya “HASTA (İletişim Bilgileri)” yetkisi eklendi.
Telefon, e-posta, adres gibi hasta iletişim bilgilerini görmesini istemediğiniz kullanıcılarda “HASTA (İletişim Bilgileri)” yetkisini kaldırabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES ile e-Rapor oluşturabilirsiniz.

HASTA > Hasta Kartı sayfasında sağ taraftaki "e-Rapor" düğmesi ile hastanıza `Durum Bildirir Tek Hekim Sağlık Raporu` oluşturabilirsiniz.

Bugun girilen yeni kayıtlı hastaları nasıl görebilir?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste'den günlük kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste sayfasından veya menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi'nden ilgili eğitim videolarını izleyerek ulaşabilirsiniz.

e-Reçetem uygulamasına giremiyorum. Karşıma Reçetem Bilgi Sistemi çıkıyor şifremle giriş yapmak istiyorum ama kabul etmiyor. Eİmza uygulaması üzerinden şifremi test ediyorum . Eİmza şifrem doğru ve sürücüleri doğru yüklemiş durumdayım.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Bildirdiğiniz durumun Dr.DENTES ile ilgisi bulunmamaktadır. Reçetem sisteminin iletişim merkezine (44 44 680) danışabilirsiniz.

Bir hasta için girilen tüm gider kayıtlarının, farklı cari gider kartlarında olsa dahi hasta sayfasından raporlanabilmesi için bir eklenti yapılabilirse çok iyi olur.
Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasından “Hasta” alanını doldurup raporladığınızda ilgili hastaya ait alınan mal/hizmetlerin listesi görüntülenebilir.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhabalar oral kısmında planlama veya tedavi çıktısı alırken fiyat görünmeden nasıl alabilir miyiz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik sayfasındaki "Oral çıktıda fiyatları göster" ayarını "Kapalı" yaparak tedavi fiyatları olmadan çıktı alabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

TR:
GİDER, STOK ve RAPOR menülerinin İngilizce yardım içerikleri Dr.DENTES Yardım'a yüklendi. Dr.DENTES Yardım'a menüdeki "?" simgesinden ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

EN:
English help contents of EXPENSE, STOCK and REPORT menus have been uploaded to Dr.DENTES Help. You can access Dr.DENTES Help from the "?" icon in the menu.

İki farklı isimde kaydedılmiş hasta kartını nasıl birleştiririm?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Otomatik birleştirme bulunmamaktadır. Kullanmak istediğiniz hasta kartına tüm bilgileri el ile girip diğer hasta kartını silebilirsiniz.

Bir süre önce fatura kesim sayfanızdan faydalanmak için bir ödeme yaptık sonrasında vazgeçtik para iadesi için aramamıştık fakat bugün sms bölümünden faydalanmak istedik ve yaptığımız ödemenin o tarafa aktarılmasını istedim ama mümkün değilmiş bir faydalanmadığımız bir şey için ödeme yapmış oldum bu önemli değildi fakat başka bir bölümden de faydalanmak istediğimizde o tarafa evrilemedi. Bu konuda yardımcı olmanızı beklerdik.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

E-Fatura için gönderdiğiniz belgeler işleme alınmıştır ve entegratör tarafından kullanıcı açma işlemi yapılmıştır. 15 ve 27 Mart 2024 tarihlerinde WhatsApp üzerinden yetkili kişi ile iletişim kurulmuştur. İfası gerçekleştirilen Dr.DENTES ek hizmetleri (SMS, e-Fatura/e-SMM, USS) için yapılan ödemelerin iadesi bulunmamaktadır. SMS ve e-Fatura hizmetleri farklı firmalardan sağlanmaktadır ve birbirleri ile bağlantısı bulunmamaktadır. Bu sebeple bir hizmete yaptığınız ödeme farklı bir hizmete döndürülemez.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

TR:
HASTA ve RANDEVU menülerinin İngilizce yardım içerikleri Dr.DENTES Yardım'a yüklendi.
Dr.DENTES Yardım'a menüdeki "?" simgesinden ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

EN:
English help contents of PATIENT and APPOINTMENT menus have been uploaded to Dr.DENTES Help.
You can access Dr.DENTES Help from the "?" icon in the menu.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Dr.DENTES feiert sein 10-jähriges Jubiläum!
Whatsapp