Benutzerinteraktionen

Dishek.org bilgilerim güncel değil.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

dishek.org ve smileparadise.org yayın durumunuzu ve gösterilen bilgilerinizi kendiniz Dr.DENTES'ten belirleyebiliyorsunuz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Dişhekimi ve AYARLAR > dishek.org sayfalarını inceleyebilirsiniz.

İki sorum var.
1. Gider kalmelerini aylık olarak görmek istiyorum. Gider kartı altında market harcamalarına girdiğimde tüm ayları görüyorum.
2. Gider kaleminde aylık olarak tüm giderleri görebileceğim bir sayfa var mı. Mesela nisan ayı gider arattığımda market / diş deposu vb şeklinde kalem kalem hepsinin tutatlarını görmek istiyorumç bu şekilde bir sayfa var mı?
Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Defter, RAPOR > Gider ve RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Randevu verilirken programın hastanın önceki randevu sadakatini göstermesi iyi olmuş. Programcılara teşekkür ederim. Ancak geçmişte hastanın randevu kartına geldi gelmedi seçeneklerini dikkatle işlemediğim için güvenilir hastalarımda güvenilmez görünüyor. Belki bu randevu sayılarını sıfırlama seçeneği verirseniz durumu kurtarabiliriz. Ayrıca randevu kartında seçenek işaretlemedğimizde, "gelmedi" seçeneği otomatik işlenmemeli.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Emeğimize gösterdiğiniz takdir için teşekkür ederiz. Siz değerli hekimlerimizin hayatını kolaylaştıracak fikirleri üretmeye devam edeceğiz, bu aşamada sizlerin fikirlerini de önemle ele alıyoruz.

Randevu oluştururken "hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği verisi" sadece BİLGİ amaçlı gösterilmekte olup, Hasta Kartı'ndan elle işaretlenebilen "Güvenilmez" durumuyla doğrudan bir bağlantısı bulunmamaktadır. Dolayısıyla hasta geçmişte X randevusuna gelmedi şeklinde gösterilerilen ifade o hastanın "Güvenilmez" olduğu anlamına gelmez ve Hasta Kartı'nda işaretlenmemiş ise "Güvenilmez" şeklinde bir uyarı gösterilmez.

Randevular varsayılan olarak "Gelmedi" durumunda oluşur. Hastaya randevusuyla aynı gün içerisinde herhangi bir diyagnoz, planlama veya tedavi kaydı işlenirse Dr.DENTES randevusunu otomatik olarak "Geldi" durumuna çevirir.

Yanlış girilen uss verisini nasıl düzeltebiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > USS'den silebilir, ardından düzeltmelerinizi yapıp normal gönderim sürecini işletebilirsiniz.

Merhaba. Son 10 gündür program, randevularda kendi kendine değişiklik yapıyor. Mesela hastanın randevusu 17:30 diyelim, 15:00'e alıyor. Hatta bazı hastalarda günde bile kayma olmuş. Bu sorunla karşılaşan sadece biz miyiz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES kullanıcıdan komut almadığı sürece herhangi bir işlem yapmaz.

Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte tam olarak hangi hastanın hangi randevusunda bunu yaşadığınıza dair bir kaç örnek iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve akabinde bu işlemlerin tam olarak hangi tarih-saat-dakika-saniyede, hangi kullanıcınız tarafından, hangi IP adresi üzerinden, hangi internet tarayıcısı ile yapıldığının tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

"BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi" sayfası kullanımınıza sunuldu. Adım adım yüklenecek eğitim videolarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

"BELGELER > Video" sayfasının adı "BELGELER > Hasta Eğitimi" olarak değiştirildi.

Varsayılan tarife dışında her kullanıcıya özel tarife seçebiliyor muyuz? Mesela bir hekimin varsayılanı başka bir tarifeyken diğerininki başka bir tarife olabiliyor mu? Kayıt sırasında tek tek değiştirmek zor oluyor ve unutulabiliyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES'te tarifeler Hasta bazlıdır. HASTA > Hasta Kartı'nda o hastada kullanılacak varsayılan tarifeyi seçtiğinizde HASTA > Oral'de hastanın tarifesi seçili gelir. İstenirse o ana özel farklı tarifeden işlem yapılabilir. Giriş yapan kullanıcıya göre varsayılan tarife ayarı bulunmamaktadır.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve AYARLAR > Tarife sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hasta eğitim videolarına Periodontoloji Uzmanı Dr. Çağdaş Çağlar LAÇİN'in diş fırçalama videosu eklendi. Özverili çalışmasından dolayı kendisine teşekkür ediyoruz.

Tedaviyi pasif yapamıyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Tarife sayfasından kullanmadığınız tedaviyi seçip sağ üstteki turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayın. Açılan pencereden "Durum" bilgisini "Pasif" yapıp kaydettiğinizde ilgili tedavi "Oral" sayfanızda görünmez.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;

- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp