Benutzerinteraktionen

İyi çalışmalar. Hastaya alınan son notun en üstte gözükmesi lazım. Aslında her açılışta dizilimi değiştimek gerekiyor. Bu değiştirilebilir yada bir ayarlama düğmesi eklenebilir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Not ve Görüntü'deki Notlar tablosunda son yaptığınız sıralamanın cihazınızda hatırlanması sağlandı. "Tarih" sütun başlığına tıklayarak sıralamayı dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Not ve Görüntü'yü yeniden açtığınızda notlarınız son yaptığınız sıralamaya göre listelenir.

Not ve görüntü kısmında en son yazılan not en üste yer alsa (tarihe göre ters de sıralanabilse) çok faydalı olacak.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Not ve Görüntü'deki Notlar tablosunda son yaptığınız sıralamanın cihazınızda hatırlanması sağlandı. "Tarih" sütun başlığına tıklayarak sıralamayı dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Not ve Görüntü'yü yeniden açtığınızda notlarınız son yaptığınız sıralamaya göre listelenir.

Hasta kartında not ve görüntü bölümünde aynı tarih ile 2. bir not yazılmasına izin verilmiyor. Hasta için aynı gün farklı konularda not düşmek istediğimde, aynı kutuya yazmak zorunda kalıyorum. Bu sınırlamayı kaldırır mısınız?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Not ve Görüntü'de aynı tarihe 1'den fazla not yazılabilmesi için imkan sağlandı.

Geçmiş sms raporları 50 adet ile sınırlı, kvkk onaylarini sms ile almaya başladığımızdan beri listenin çoğu bu smslerle doluyor. Önceden 1 ay önceyi görebiliyorken şimdi geçmiş 10 günü göremiyoruz. Sms listesini tarih bazlı listeleme ayarına açmanız en güzeli. Ama olmuyorsa 500 adet gibi daha yüksek bir rakamla sınırlandırılması gerekir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Operatör firmayla yaptığımız görüşmeler neticesinde AYARLAR > SMS Gönder'deki "SMS Gönderim Raporu" sayfasında gösterilen rapor sayısının 50'den 200'e çıkarılmasını sağladık.

Sms gönderim raporlarında tarih sınırlaması olmaksızın geriye dönük rapor veya liste alabilmeliyiz. Sadece 50 sms ile sınırlandırmışsınız maalesef. Bu imkanın verilmesini rica ediyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Operatör firmayla yaptığımız görüşmeler neticesinde AYARLAR > SMS Gönder'deki "SMS Gönderim Raporu" sayfasında gösterilen rapor sayısının 50'den 200'e çıkarılmasını sağladık.

İlk olarak "Rapor" başlığı altında "SMS gönderi raporları" sekmesi olabilir. SMS gönderi sayfasından erişilen "İleri Tarihli Gönderiler" listesinde Alıcının ismi de sütunlara eklenmelidir. Burada 1 alıcı diyor ama kim belli değil.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Operatör firmayla yaptığımız görüşmeler neticesinde AYARLAR > SMS Gönder'deki "SMS Gönderim Raporu" sayfasında gösterilen rapor sayısının 50'den 200'e çıkarılmasını sağladık. AYARLAR > SMS Gönder'deki "İleri Tarihli Gönderiler" ekranında alıcının isiminin gösterilmesi teknik sebeplerden dolayı kısa vadede mümkün değildir. Anlayış ve iş birliğiniz için teşekkür ederiz.

RAPOR > Randevu sekmesinin içerisinden randevulu hastaların listesini çıkardığımızda, hasta kartı olan hastaların telefon numaraları çıkmıyor. Randevu sayfasında kayıtlı olan hasta kartı olmayan hastaların telefon numaraları çıkıyor. Hasta kartı olanların da telefonu gözüksün istiyoruz. Kolay gelsin.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

- RAPOR > Randevu'da Hasta Kartı'nda bulunan telefonların da gösterilmesi sağlandı.
- RAPOR > Randevu'da telefon filtrelemesinin Hasta Kartı'ndaki telefonlarda da arama yapması sağlandı.

Notlara yazılanlar randevu sayfasındaki hasta adının altında göster veya gösterme diye bir seçenek olursa, hasta takibi daha kolay yapılır.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Not girilmiş ise randevu kutusunun sağ altında 3 tane yan yana nokta "•••" görünür. Bir randevunun notunu fareyi ilgili randevu kutusunun üzerine getirerek veya tıklayarak görebilirsiniz. Notun doğrudan randevu kutusunda gösterilmesi görsel sorunlara sebep olacağından kısa vadeli iş planlarımız arasında bulunmamaktadır.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar. Bir görüş bildirmek istiyorum. Hastamın randevu defterine not eklendiğinde hastamin randevu bilgilerine girmeden okuamıyorum. Not bıraktığımı bile unutabilirim. Ben istiyorum ki o gün randevu defterine baktigimda ekledigim notlar varsa görünsün. Bunun üzerinde çalışmanız mümkün müdür?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Not girilmiş ise randevu kutusunun sağ altında 3 tane yan yana nokta "•••" görünür. Bir randevunun notunu fareyi ilgili randevu kutusunun üzerine getirerek veya tıklayarak görebilirsiniz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.

Randevu sayfasında, yeni bir randevu oluşturulduktan sonra hasta kartı oluşturmadığımız taktirde pencerede sms gönder butonu çıkmıyor. Hasta Kartı oluşturmadan sadece randevu verilen hastalarada sms atabilmenin mümkün olmasını istiyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hasta Kartı'nda bulunmayan bir numaraya elle SMS göndermek Dr.DENTES'te şimdilik mümkün değildir. Ancak otomatik SMS gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Bunun için AYARLAR > SMS Gönder'in "SMS Ayarları" bölümündeki "Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder" ve/veya "Yarın randevusu olan hastalara otomatik SMS gönder" ayarını kullanabilirsiniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp