AYARLAR > Dişhekimi'nden durumu "pasif" yapılan dişhekimleri RANDEVU sayfasında gösterilmez. Mesai saatlerimiz arasında aramanız halinde uzaktan bağlantı ile ayrıntılı inceleyebiliriz.
Merhaba. Randevu oluştururken pasif olan diş hekimlerinin listede görünüyor olması karışıklığa sebep olabiliyor. Pasif olan diş hekimine randevu oluşturulamıyor olsa da çıkışı olan doktorların listede sürekli adının görünüyor olmasının düzenlemesi faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
AYARLAR > Dişhekimi'nden durumu "pasif" yapılan dişhekimleri RANDEVU sayfasında gösterilmez. Mesai saatlerimiz arasında aramanız halinde uzaktan bağlantı ile ayrıntılı inceleyebiliriz.
Merhaba. Muhasebe programlarına veri girilmesi gerektiğinden kesilen faturaların iç detaylarının da excel'i indirilmesini rica ediyoruz. Şimdiden destekleriniz için teşekkürler.
RAPOR > Fatura Listesi'ne yeni eklediğimiz "Göster" filtresi ile faturaların yanı sıra fatura kalemlerinin de liste olarak alınabilmesi sağlandı. Böylece bu sayfadan fatura kalemlerini toplu şekilde Excel olarak indirebilirsiniz. İndirdiğiniz Excel dosyasını kullandığınız muhasebe yazılımına aktarabilirsiniz.
Hastaya özel barkod çıkarılabilmesi sağlandı.
HASTA > Hasta Kartı'nın sağ tarafındaki "Yazdır" düğmesi ve ardından "Barkod" seçeneği ile hastanın Dr.DENTES'teki tekil numrasını barkod olarak çıktı alabilirsiniz. Bu barkodu hastanın dosyasına veya hastayla ilgili laboravutara gelen-giden işlere yapıştırabilirsiniz. Daha sonra hasta arama ekranındaki "Hasta #" alanından bu barkodu okutarak hastaya hızlıca ulaşabilirsiniz.
Sağlık müdürlüğü protokol defterinde yapılan tedaviyi de görmek istiyor.
Konu ile ilgili resmi yazıyı e-posta ile iletmenizi rica ediyoruz.
Merhaba örneğin 16.02.24 tarihinde gelen hastaların hepsini kopyalayıp bir sonraki ayın tarihlerine aynı şekilde iletme yapabiliyor muyuz mesela ortodonti doktorumuzun tüm hastaları diğer ayda kontrole geldiği içim hepsini tek tek yazmak yerine kopyalayıp ileri tarihe aktarabiliyor muyuz?
Tüm günü bire bir kopyalama özelliği bulunmuyor. Ancak her bir randevuyu bire bir kopyalayabilirsiniz. Tüm gün bir ay sonrasına kopyalandığında olası tatil günleri/bayram vb. çakışması sebebi ile sorunlar çıkabilir. Her bir hasta tam olarak 30 gün sonrasında müsait olmayabilir.
Görüntüyü yaklaştırınca sağa sola kaydıramıyorum. Diğer görüntüleri geçmeyi kastetmiyorum aynı görüntüyü yaklaştırmaktan bahsediyorum. Daha önce yaklaştırınca klavyenin okları ile sağa sola kaydırabiliyordum. Diğer görüntülere geçmiyordu o düzeltilmiş muhtemelen o düzeltilirken bu atlanmış.
Yakınlaştırma yaptığınızda en alt ve sağda kaydırma çubuğu çıkar. Bu çubukları fare ile sürükleyerek istediğiniz bölgeyi görüntüleyebilirsiniz.
Aldığımız ödemeleri kestiğimiz faturalarla karşılaştırıp kesip kesmediğimiz fatura varsa görebileceğimiz bir rapor yapabilirseniz ay sonundaki yaptığımız fatura kontrol işlemi çok kolaylaşır. Teşekkürler.
Rapor > Tedavi bölümünden istediğiniz sonucu alabilirsiniz.
Hastaların toplam ödemesi gereken tutarı oral kısmında işlem girdikçe değil de harici olarak toplam borç şeklinde yazabilmek istiyoruz. Borcu olan hastaları sistem önüme atabilsin takibini yapabileyim.
Oral->Planlama bölümünden yapmayı planladığınız tedavilerin tamamını girip; sözleşme (tokalaşma simgesi) ile ödeme planı oluşturmalısınız. Daha sonra Rapor > Bakiye bölümünden "Sözleşme bakiyesini de göster"i seçerek olası alacaklarınızı da görebilirsiniz.
Stok kartında not bölümü eklerseniz malzemeyi aldığımız yerleri ekleyebiliriz. Daha sonra tekrar alımda faydası olur.
Gider bölümünde "Alış faturası" girişi bölümü mevcuttur. Buradan satın aldığınız ürünlerin fatura girişini yaparak; stok, fiyat, firma, borç-ödeme takibi yapabilirsiniz.
Merhaba aile ve grup kısmına yeni başlıklar ekleyebiliyorken; kurum kısmına ekleyemiyoruz. Kurum kısmındaki mevcut alt başlıklar yeterli olmuyor. Bu kısmada aile ve gruptaki gibi "+" seçeneği koyulursa bizim için daha efektif olacak. Teşekkürler.
Hasta Kartı'ndaki "Kurum" alanı USS/E-Nabız veri gönderimi yapan kullanıcılarımız için Sağlık Bakanlığı'nın zorunlu olarak istediği bir alan olup, içeriği sabittir. Hastaları kategorize etmek için Hasta Kartı'ndaki "Grup" alanını kullanabilirsiniz.