Dr.DENTES e-Fatura e-postasını 1 kez gönderir. Bunun dışında HASTA > Fatura'dan ilgili faturaya gelip turuncu renkli "Müşteri Link" düğmesine tıkladığınızda açılan sayfanın linkini müşteriniz ile paylaşabilirsiniz.
Merhabalar, efaturayı elektronik posta ile yolladığım hastam mail olarak gelmediğini iddia ediyor. Belki baş harfi küçük olacaktı mail adresinin ama tekrar aynı faturayı mail adresini düzeltip atmamız mümkün mü?
Dr.DENTES e-Fatura e-postasını 1 kez gönderir. Bunun dışında HASTA > Fatura'dan ilgili faturaya gelip turuncu renkli "Müşteri Link" düğmesine tıkladığınızda açılan sayfanın linkini müşteriniz ile paylaşabilirsiniz.
Hastanın Hesap sayfasına da not almamız sağlanabilirse çok faydalı olur. Bazen ödeme ile ilgili hastanın görmesini istemediğimiz Notlar almamız gerekebiliyor. Notlar ve Görüntüler sayfasına hasta ekranı açık olduğunda göründüğü için buraya özel not alamıyoruz.
Öneri: Ayarlar > Klinik bölümünde "Notları Gizle" ayarı mevcuttur. Bu sizin için kullanışlı olabilir.
Keşke son ekrana geri dönüş olsaydı, randevu ayarlarken geriye dönük bakarken kolay olurdu.
Birden fazla tab açarak programı kullanmanız mümkündür. Tarayıcıdaki geri (back) düğmesi teknik nedenlerden dolayı kullanım dışı bırakılmıştır.
Ailenin tedavisinin bitiminde diyelim ki annenin hesabında görülen fazla ödeme çocuğun hesabındaki eksi bakiyeye aile hesabında nasıl aktarılır?
Anne hesabında açıklamaya "VİRMAN : Çocuk ismi (Özel kodda yer alan "Hasta no")" ve eksi (-) rakam ile ödeme girişi yapılır.
Çocuk hesabında açıklamaya "VİRMAN : Anne ismi (Özel kodda yer alan "Hasta no")" ve artı (+) rakam ile ödeme girişi yapılır.
dolayısıyla aile hesapları arasında aktarım yapılır.
Merhaba, T.D.B. 2022 fiyat listesi açıklandı. Yeni tarife ne zaman gelir?
En geç 1.1.2022 sabahı hazır olacak.
Kliniğimizde mesela saat 16.00-17.00 arasında ünit müsait olmuyor. Bazı hekimlerimize sadece o saatler arasında hasta yazmak istemiyoruz sistemde hasta yazılmasına müsade etmesin mümkün mü acaba?
Normalde zaten randevu ekranı dolu gözükür. Bu kullanıcının inisiyatifinde bir durumdur. Kısıtlama konulduğunda; ACİL veya gelmeyen hastaların yerine randevu verilemez.
Sms satın alma
Ayarlar > Sipariş bölümünden alabilirsiniz.
Planlama sayfasında yaptığımız sözleşmenin ödemesi bittikten sonra , sözleşme dışında yapılan tedavilerden aldığımız ücretler, hesap sayfasından açtığım sözleşme penceresinde " fazla alınan" olarak görünüyor ve kafa karışıklığına sebep oluyor. Dikkatinize sunarım.
Teşekkürler.
Yılbaşındna itibaren KVKK kapsaminda ciddi yaptırımlar olacağı söyleniyor. Hastalardan SMS ile onay alma seçeneğimiz olsa süper olur.
Çalışmalarımız devam etmektedir.
HASTA > Not ve Görüntü sayfasında Panoramik, Bitewing ve Periapikal filmleri "Yapay Zeka Film Analizi"ne ücretsiz gönderebilirsiniz.