Rapor > Defter bölümünde Günlük/Aylık/Yıllık veya iki tarih aralığındaki banka kredi kartı Masraflarını görebilirsiniz. Masraf tedavi ücreti üzerine ilave olarak alınmalıdır. Böyle uygulanırsa Hak edişi etkilemez. Diğer türlü işletme kayıpları doğacaktır.



Rapor > Gider kısmının, Rapor > Aldığımız mal/hizmet'ten nasıl bir farkı var? Rapor > Gider kısmında hepsini işaretleyip çalıştırdığımda sadece 1 gideri gösteriyor.Tam olarak işlevini ve farkını anlayamadım.
Rapor Gider; tüm firmalara olan borçları gösterir. Aldığımız/Mal Hizmet kısmı ise; belirli bir tarih aralığında alınan mal ve hizmetlerin ayrıntılarını listeler. Örneğin Nisan ayının ikinci haftasında "Neler satın almışız?" gibi. Labortatuvar, Dş deposu, İmplant firması ... gibi ana kalem giderler için ayrı ayrı firma kartı (Gider) açar ve bu firmalardan aldıklarınızı ilgili firma kartlarına yazarsanız giderlerinizi daha iyi takip edebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için yardım (?) menümüzü kullanabilirsiniz.