Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Merhabalar program biraz açık kaldığında ekran tamamen kararıyor. Tamamen kapatıp tekrar açmak zorunda kalıyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Bilgisayarınızı enerji tasarrufu durumundan çıkarınız.

Hasta ile sözleşme yapıp taksitlendirme işlemini nasıl yapabilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Planlama bölümünde yer alan sözleşme düğmesi ile isteğinizi gerçekleştirebilirsiniz. DrDENTES kullanmaya başladığınızda bir defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınız bulunmaktadır. Eğitim için ilk uygun zamanınızı bize ileterek eğitim randevusu oluşturmanızı bekliyoruz.

Teknisyen masrafı raporlama kısmında hekimin ismine göre listeleme yapabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İstediğiniz rapor "Aldığımız Mal/Hizmet" raporu ile mümkündür. Daha fazla bilgiye yardım (?) menüsünden ulaşabilirsiniz.
Not: DrDENTES kullanmaya başladığınızda bir defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınız vardır. BELGELER > Sözleşme bölümünde yer alan "DrDENTES Kullanım Sözleşmesi"nin 19. ve 20. maddeleri eğitim konuları hakkındadır. Daha fazla bilgiye sözleşmeden erişebilirsiniz.

KVK kanunu yükümlülükleri webinarınızın tekrarı var mıdır acaba?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Youtube video
bağlantısını tıklayarak yayın kaydını izleyebilirsiniz.

Tarife bölümünde 2021 liste gözükmüyor. Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Uzak bağlantı yazılımını indirip +90 506 190 5075 nolu eğitim hattı ile iletişime geçebilirsiniz.

Dr.DENTES programına, eski kullandığımız programdan hastalarımızı ve diğer kayıtlarını 23.01.2021 tarihinde aktardınız. Diğer programdan aktardığınız hastalarımızın hesaplarındaki bakiyelerinin sıfırlanmasını istiyoruz. Nedeni alacaklarımızı güncellemek ve dala önce tahsilatı yapılmış ama sistemden düşmemiş hastalarımız görünüyor, bunları temizlemek istiyoruz mümkün müdür?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılmıştır.

2021 liste fiyatlarını ne zaman ekleyeceksiniz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Ayarlar > Tarife bölümünde 2 Ocak 2021 tarihinden beri yüklü.

Sistemi kullandığımız ilk günden bu zamana kadar kaydedilen tüm hastaların alfabetik listesinin dökümünü nasıl alabiliriz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Rapor > Liste bölümünden alabilirsiniz.

Giderler sekmesinde "Aldığımız mal ve hizmetler" tabına hasta bazlı borç tanımlanıyor fakat "RPT" için ise sadece boş bir alan serbest metin olarak ayrılmış. Bu alan daha sonra rapor çekilebilmesi için işaretlenecek ve sebebi seçilebilecek bir alan haline getirilebilir mi? İhtiyacımızın sebebi ise klinik içi performansın ölçmektir. Bu seçilecek sebepler, sizin bize bir tanımlama alanı oluşturacağınız bir alandan seçilebilecek sebepler olabilmeli. Klinik performans ölçülmesi için önemlidir. Yardımcı olmanızı rica ediyoruz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Konu seçenekleri hakkında olası örnekleri e-posta ile yollamanızı rica ederiz. Seçenekler kullanarak edinilmesi istenen rapor örneğini de excel örneği olarak e-posta ekine iliştirirseniz ilk uygun zamanda konu hakkında çalışma yapılması için iş planına eklenecektir.

Selamlar. Klinikte 4 ayrı bilgisayar var. Hepsi internete bağlı. Bunlardan sadece bir tanesi yaklaşık 15 gündür dr dentes sitesine bağlanamıyor. Ne olabilir acaba?? bu arada başka sitelere aktif olarak bağlanıyor.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Uzak bağlantı ile yapılan inceleme sonucunda bilgisayar donanımınız ve işletim sisteminde problemler olduğu tarafınıza iletildi.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp