Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Yani "randevuyu kaydederken hasta kaydını da oluştur"u seçtiğimiz zaman kimlik no ve doğum tarihi gibi zorunlu alanları da doldurmamız istenmeli.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İsteğiniz makul olmakla birlikte; yeni hasta kaydının "Hasta Kartı"nda girilmesi ve alan doğrulamalarının bu kartta yapılması gerekiyor. Zira hasta kartında doğrulanması ve seçilmesi gereken çok fazla alan bulunuyor. Randevu ekranına hasta giriş ekranı ilavesi düşük kapasiteli telefon, tablet, pc vb. cihazlar için kullanışlı olmaz.

Program sürekli donuyor ve randevu yazamıyoruz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Hasta kaydı yapılmıyor. Program donuyor.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Deprem ve sel gibi doğal afetler dışındaki sistem donmalarını ve yavaşlamalarını nasıl düzeltmeyi düşünüyorsunuz? Bu sorunlar pazartesiye denk geliyor. Telefon ve hasta trafiğinin yoğun olduğu günler, gelir-gider hesaplarına baktığımız günler vs.. 8 hekim çalışan bir kliniğiz, ne kadar sıkıntıya düştüğümüzü tahmin edersiniz. Bizleri mağdur etmeyecek çözümleriniz olabileceğini düşünüyoruz. Tekrar tekrar yaşamak istemiyoruz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Son iki haftadır program kullanılamayacak derecede yavaş,çoğu zaman açılmıyor,donuyor.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Sistem çok yavaş özellikle giriş yaparken sürekli donuyor. Lütfen düzeltiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Hastaların tedavi ücretleri pazarlık sonucu kişiden kişiye değişebilmektedir. Standart tarifemizi uygulamak ve sonuç almak zorlaşmaktadır. Bunun yerine her hastanın tedavi ücret hesabının ayrı olarak doktor tarafından kayıt edilebileceği sekmenin veya bölmenin olması çok iyi olacaktır.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızın planlaması için WhatsApp hesabımızla iletişime geçebilirsiniz.

Hastaları telefon numarası ile arama butonu olsa bence daha kolay bir sistem olur.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Rapor > Liste'den cep numarasını yazarak bulabilirsiniz.

Merhaba; Programı bugün kullanmaya başladık. Randevusu oluşturulduğunda, randevu oluşturulan hekime programdan o an uyarı gelebiliyor mu?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hekime SMS ile bilgi verilmesi programlanabilir. Bunların dışında hekim cep telefonuna anlık uyarı gönderimi gibi bir özellik mevcut değildir. Google ve Apple takvim eşleştirilmesi kullanılabilir.

Her hastanın kartlarında tarih bazında hastaya ait girilmiş tüm giderleri gözlemleyebileceğimiz bir alan oluşturulabilir mi?
Örnek veriyorum hastaya verilmiş randevuları görebildiğimiz gibi..
Teşekkürler

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Rapor>Aldigimiz Mal/Hizmet'te bulunan Hasta alanına; hastanın kartında yazılan şekildeki gibi ad soyad bilgisini girerek alabilirsiniz. Raporun sağlıklı çalışması için hastaya ait giderlerin ilgili hesaplara girilmiş olması gerekir.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp