Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Bir hastayı aday hasta konumuna nasıl getirebiliriz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Randevusunu oluşturduğunuz hastaları, randevu penceresindeki yeşil renkli, göz simgeli düğme ile "Aday Hasta Listesi"ne ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Ekran yazıları küçüldü nasıl büyütebiliriz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Windows için "Ctrl", Mac için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.

Sistem otomatik HES kodu sorgulasa ne güzel olur. Yapılabilir mi?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hasta Kartı'na yeni eklediğimiz "Covid19 Temas" düğmesi ile kişinin risk durumunu HES koduna gerek kalmadan sorgulayabilirsiniz. Bu işlem Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış size ait kurum kodu ve şifreyle yapıldığından sadece USS/E-Nabız kullananlarda mümkündür. Diğer kurumların HES koduyla sorgulama yapabilmesi için "500 ve üzeri" çalışanı olması gereklidir.

TSİM taporumuz hala çıkmamış. Son günümüz. Yardımcı olur musunuz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

- 11.11.2020 16:49:23 tarihinde Dr.DENTES'ten TSİM raporu talep etmişsiniz.
- 11.11.2020 18:38:32 tarihinde bu görüşü yazmışsınız.
- 11.11.2020 18:56:07 tarihinde Dr.DENTES TSİM raporunuzu hazırlamış.

RAPOR > TSİM sayfasında da belirtildiği üzere Dr.DENTES müsait olduğu en kısa zamanda raporu hazırlıyor. TSİM raporunun her ayın ilk 10 günü Bakanlığın ilgili paneline girilmesi gerekmektedir. TSİM raporunun son güne bırakılmasını önermiyoruz.

Hastanın notlarını ses kaydı olarak alamaz mıyız? Söylediğimiz terimler yazıya geçemeyebiliyor daha sonrasında ses kayıtlarını dinlemek istiyorum mümkün müdür?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hali hazırda böyle bir özellik yok, programlanabilir. Sesi yazıya dönüştüren özellik Android telefonlarda daha iyi performans göstermektedir.

Biz günlük gelen hasta sayısını bilmek istiyoruz buna nasıl bakabiliriz acaba?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RAPOR > Liste sayfasındaki Liste kıstasları penceresinden Kayıt Tarihi satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "En küçük" alanına bugünün tarihi, "En büyük" alanına yarının tarihini yazıp Listele düğmesine basarak günlük hasta listesi alabilirsiniz.

Hastalara randevu verirken açıklama kısmına debonding veya debond ifadesi eklenirse iyi olur.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Randevu'da mavi renkli, "+" simgeli Yeni düğmesi ile kendi randevu açıklamalarınızı ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızdan faydalanabilirsiniz.

Öncesinde diş eksikliği olan, bu bölge ve yanındaki dişlere köprü yapılan hastanın hasta kartında köprü görünmüyor. Giriş yaptıktan sonra diyagnozdaki kayıp dişin iki yanına sadece kuron yapmışız gibi görünüyor. Görüntüyü nasıl köprü halinde görebilirim? Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Oral sayfasında "İşlemler"de Diyagnoz işlem listesini seçip "kayıp diş"leri işledikten sonra, Tedavi işlem listesinden köprü tedavileri uygulayarak oral şemada görünmesini sağlayabilirsiniz.

Randevu tarihlerini yazdıktan sonra çıktısını alabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RAPOR > Randevu'dan randevu kayıtlarınızın çıktısını alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızdan faydalanabilirsiniz.

Oral bölümünde tedavi planlaması ve ücretleri girildikten sonra çıktı alırken önceden yapılan ve ödemesi tamamlanmış işlemlerin gözükmesini istemiyorum. Ne yapabilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Hesap'ta "Geçmiş Tarih" seçeneği ile hesap kapatma yapıp, HASTA > Oral'da Tedavi bölümünü yazdırabilirsiniz ya da yeni planlama oluşturup tamamlanmamış tedavileri plana işleyip yazdırabilirsiniz.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp