Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Randevu süreleri için 5 dakika ve 10 dakika şeklinde alternatif ayarlanabilirse çok mutlu olurum. Kolay gelsin.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Randevu'dan randevu periyodunu ayarlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Günlük randevuların çıktısını almak istiyoruz. Bununla ilgili çalışma yapabilir misiniz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RAPOR > Randevu'dan çıktı alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Majezik 100mg ekler misiniz lütfen?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?

Merhabalar kolay gelsin. Randevu kısmında ödemesi gelen hastaya bir işaret yanıp sönme durumu gibi bir kolaylık olabiliyor mu?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Hesap'tan ödeme alarmı kurulduğunda veya HASTA > Oral'deki sözleşmeden doğan taksit ödeme tarihi geldiğinde ekranın sağ üst tarafındaki "Uyarılar" bölümünden bilgilendirilirsiniz.

-"İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.- düzenlemesi faydalı oldu.
Fakat "Değiştirildi" durumunda da değişen eksi randevu için sms hatırlatmaları gitmemeli. Çünkü değiştiren hasta farklı bir tarihe randevu alan hastadır. Bu durumda hem yeni randevusu için hemde "değiştirilen" randevusu için sms gitmeye devam ediyor. Bu istenmeyen bir durum. Düzenlenmesini rica ediyorum. Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Bahsettiğiniz konu için "Ertelendi" durumunu kullanmınızı öneririz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Önceki iki güncelleme için teşekkür ederiz.
Randevuları hangi klinik yardımcının verdiğini öğrenmek adına;
Kullanıcı oluştururken klinik yardımcılarımız adına kullanıcı oluşturmak eklenebilir mi? İlla hekim atamadan yani.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.

Bir klinikte hekimler, yardımcı personel (asistan), satın alma uzmanı, muhasebeci gibi çalışanlar olabilir. Kullanıcı tanımı yapılırken bunların tamamının bir hekimle eşleştirilmesi doğru değildir. Mesela muhasebecinin veya sekreterin (hiç hasta asiste etmeyen) bir hekimle eşleştirilmesi anlamsızdır. Yeni kullanıcı tanımları (veya uygun olan baska bir duzenleme) gerekiyor.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.

Merhaba,
Muhasebecimize RAPOR > Gelen e-Fatura kısmı için görüntüleme yetkisi verdik. Fakat verilen yetkiler ile muhasebeci karşısına açılan pencerede "uyarılar" bölümü de geliyor. Hangi hastanın prova randesu var bu bilgiler geldiğinden "Hasta veri gizliliği ve güvenliği" açısından bu konu hassasiyet oluşturabilir. Sizden ricamız, bu bölümde bu "uyarı" alanının da gizlenmesi, muhasebeciye görünmemesi.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

"Uyarılar" bölümünde yetki iyileştirmeleri yapıldı.

Randevu hatırlatma mesajı belirlediğim gönderi saatinden önce hasta randevu durumunu ertelendi olarak değiştirdiğim halde gönderiliyor. Sms gönderimini bu gibi durumlarda hatırlatma Sms'i gönderimini iptal etmek için bir ayar sekmesi var mıdır veya ilave edilebilir mi?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp