Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Defter kısmında neden hekimlerin aldığı ücretler ayrı ayrı görünmüyor? Herkes kendi bakiyesini görse daha doğru olacak. Kimse kimsenin tahsilatını görmesine gerek yok bence.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Defter raporunu kliniğin kasa raporu olarak düşünebilirsiniz. Kasa raporunda tüm veriler gösterilmelidir. Ancak yine de her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılabilir. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendisine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır. Bunu yapabilmek için her hekime ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Hastanın kartını açtığımızda anamnezindeki hastalığının direkt karşımıza çıkması çok daha iyi olabilir. Birde hastanın 1. planlamasında bir dişi kanal tedavisi planlıyoruz 2. planlamadaki şemada da aynı dişte kanal tedavisi şekli gösteriliyor. Planlama ve tedavide işlemler ayrı ayrı şematize edilirse iyi olur. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hastaya girilmiş bir anamnez kaydı varsa Hasta Kartı'ndaki Anamnez düğmesi yanıp söner. Ayrıca AYARLAR > Klinik'teki "Hastada önemli notları göster" ayarını açtığınızda hastanın Not ve Görüntü'den "Önemli" olarak işaretlenen notları Hasta Kartı ve Oral'e girişte gösterilir.

1. Planlama'ya girilen tedavi kaydına ait şema 2. Planlama'da zaten gösterilmez. Planlamalar ayrı ayrı şematize edilir. Ancak Diyagnoz kaydı olarak bir işlem girildiyse bu tüm planlama şemalarında ve tedavi şemalarında gösterilir.

Kliniğimiz sağlık turizmi kapsamında %80 yabancı hasta bakıyor. Örneğin 10bin kayıtlı hastamız olsun, bunların 2bini yerli hasta olsun. Yerli hastalarımız için toplu SMS göndermek istersek (bayram vs) tek tek ayıklayamıyoruz. "Hepsi" seçildiğinde 10 bin SMS gönderilip 10bin kontur düşüyor ama 2bin SMS iletilmiş oluyor. Bu durumda bizim aleyhimize ve gereksiz bir harcama oluyor.
SMS gönderim ayarlarında en azından "+90" ve "diğerleri şeklinde seçenek verilmesi gerekir. Böylece yerel hatlara SMS gönderildiğinden emin olunur.
İvedilikle çalışma yapmanızı rica ediyorum. İyi çalışmalar.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

SMS'ler sadece Türkiye telefon numarası şablonuna uygun numaralara gönderilmektedir. Toplu SMS gönderirken alıcılardan "Hepsi"ni seçseniz bile yabancı numaralara gönderim yapılmaz.

Merhaba, toplu SMS gönderimi yapıldığında ulaşmayan SMS'ler konturdan düşüyor mu? Daha önce kullandığım şirkette sadece iletilen SMS'lerin konturları harcanıyordu. Bilgilendirme sayfalarınızda bu konuya dair bir açıklama göremedim.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Dr.DENTES doğrudan bir SMS servis sağlayıcısı olmadığından ve SMS servis sağlayıcımızla böyle bir anlaşmamız olmadığından hatalı veya kullanılmayan cep numarasına gönderilen smsler de krediden düşmektedir.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- AYARLAR > Klinik: "Klinik Bilgilerini Düzenleme"
- AYARLAR > Klinik: "Klinik Logosunu Ekleme"
- AYARLAR > Randevu: "Randevu Sayfası Ayarlarını Düzenleme"

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Para tahsilatını kimin ne zaman eklediğini görebilmeniz sağlandı. HASTA > Hesap'taki Alınan Paralar bölümünde fareyi ilgili tahsilatın üzerine getirerek ayrıntılara ulaşabilirsiniz.

Merhaba hekimlerimize rapor kısmını açtığımızda tüm kliniğin gelir gider her hareketi açılmış okuyor. Acaba sadece hekimin kendi raporunu göreceği şekilde nasıl ayarlama yapabiliriz? Teşekkür ediyorum.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Evet, her hekim için ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Tedavi kısmında da sözleşme butonu olmasını ve buradan da taksitlendirme işleminin yapılmasını istiyoruz. Bunun sistemin işleyişini pratik ve hızlı bir hale getireceği kanaatindeyiz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Oral'de hastaya sunduğunuz tedavi planlarından birini hastayla anlaştıktan sonra SÖZLEŞME (Sözleşme düğmesi ile) haline çevirebilir, bu sözleşmenin taksitli ÖDEME PLANINI oluşturabilirsiniz. Planlanan ödeme günlerinde uyarı alırsınız. Planlanan tedavileri adım adım uygulayıp TEDAVİYE KOPYALAYABİLİRSİNİZ (Kopyala düğmesi ile). HASTA > Hesap'ta oluşturduğunuz sözleşmenin ayrıntılarını, ödeme planını ve SÖZLEŞMEDEN (Sözleşme düğmesi ile) doğan alacağınızı takip edebilirsiniz.

HASTA > Oral'in sağ tarafındaki İşlemler bölümünde sözleşmeye çevirdiğiniz planın sonunda (*) işareti gösterilir.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral ve HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Randevu tab'ında oluşturulan randevuların üstünde hangi kullanıcının yazdığı gözüküyor. Ancak biz bu hangi kullanıcının yazdığını gösterme ayrıntısını yeni hasta kaydında, tedavi diagnoz vs gibi girişlerin yapıldığı oral tab'ında ve hastanın hesap tabında da görmek istiyoruz. Geri dönüşünüzü bekliyorum. İyi çalışmalar

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Para tahsilatını kimin ne zaman eklediğini görebilmeniz sağlandı. HASTA > Hesap'taki Alınan Paralar bölümünde fareyi ilgili tahsilatın üzerine getirerek ayrıntılara ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

TSİM raporuna "Hareketli Protez (Total) Parça Sayısı" ve "Hareketli Protez (Parsiyel) Parça Sayısı" istatistikleri eklendi. Değişiklik 30.11.2023 13:45 tarihinden sonra oluşturulacak TSİM raporlarında uygulanacaktır.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp