Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Merhabalar kolay gelsin. Dr.DENTES programında ben "borcu geciken" ödemeyen hastaların geçmişin listesini görmek istiyorum. Onu nasıl yapabilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hastaların tüm bakiyesini RAPOR > Bakiye sayfasından, belli bir tarih aralığında oluşan bakiyelerini ise RAPOR > Kısmi Bakiye'den görebilirsiniz. Ayrıntılar için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Bakiye sayfasını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- RAPOR > Defter: "Defter Raporu"
- RAPOR > Bakiye: "Bakiye Raporu"
- RAPOR > Kısmi Bakiye: "Kısmi Bakiye Raporu"
- RAPOR > Kontrol: "Kontrol Raporu"
- RAPOR > Tedavi Sayacı: "Tedavi Sayacı Raporu"
- RAPOR > Tedavi: "Tedavi Raporu"

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Dr.DENTES Yardım Kılavuzu yenilendi. Şimdi kullanımı daha kolay! Yenilenen yardım kılavuzuna menüdeki “?” simgesinden ulaşabilirsiniz.

Merhaba iyi günler kullanıcı yetki değiştirmek istiyorum fakat sürekli kullanıcı adı geçersiz uyarısı alıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Kullanıcı adı; kullanıcı adını yazdığınız kutunun altında belirtilen kurallara uygun olmalıdır. Kullanıcı bilgilerini veya yetkilerini düzenlemek için öncelikle kullanıcı adınızı düzenlemeniz gereklidir.

Merhabalar, Doktortakvimim gibi uygulamalar ile Dr.DENTES randevularımı/hasta bilgilerimi eşleyebilir miyim?

Saygılarımla, Uzm.Dt. E. C.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Bu isteğinizi bahsettiğiniz platforma da iletiniz. Onlardan böyle bir talep gelmesi durumunda herhangi bir teknik engel bulunmuyor. Biz daha önce iş birliği için kendileriyle iletişime geçtik. Lakin sonuçlanmadı. Ayrıca Dr.DENTES'in Google Takvim ve Apple Takvim ile paylaşım özelliği bulunmaktadır, ayrıntılar için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz.

Hastaya birden fazla planlama oluşturulduğunda tercih edilen planlamayı işaretleme ya da renk değiştirme yapabilir miyiz, belirgin olması açısından?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Oral'de hastaya sunduğunuz tedavi planlarından birini hastayla anlaştıktan sonra SÖZLEŞME (Sözleşme düğmesi ile) haline çevirebilir, bu sözleşmenin ÖDEME PLANINI oluşturabilirsiniz. Planlanan ödeme günlerinde uyarı alırsınız. Planlanan tedavileri adım adım uygulayıp TEDAVİYE KOPYALAYABİLİRSİNİZ (Tedaviye Kopyala düğmesi ile). HASTA > Hesap'ta SÖZLEŞMEDEN (Sözleşme düğmesi ile) doğan alacağınızı takip edebilirsiniz.

HASTA > Oral'in sağ tarafındaki İşlemler bölümünde sözleşmeye çevirdiğiniz planın sonunda (*) işareti gösterilir.

Ayrıntılar için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- HASTA > Hasta Kartı: "Hasta Kartı Düzenleme/Silme"
- HASTA > Hasta Kartı: "SMS ile KVKK onayı alma"
- RANDEVU: "Randevu ile Hasta Kartı eşleştirme"
- GİDER > Gider Kartı: "Gider Kartı Oluşturma"
- GİDER > Gider Kartı: "Gider Kartı Düzenleme/Silme"
- GİDER > Gider: "Aldığımız Mal Hizmet Kaydı"
- GİDER > Gider: "Ödeme Kaydı"
- GİDER > Gider: "Gider Ödemesinde İndirim"
- GİDER > Gider: "Laboratuvar Mal/Hizmet Kaydı"

9/10 tevkifat oranı sistemde bulunmamaktadır. Bu tevkifat oranının eklenmesini rica ederiz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

9/10 tevkifat oranı Dr.DENTES e-Fatura sistemine dahil edildi. Tevkifat tipi olarak da "612 - TEMİZLİK HİZMETİ [GT 117-Bölüm (3.2.10)]" eklendi. Bunun dışında bir tevkifat tipine ihtiyaç duyulması halinde yine Görüş Bildir bölümünden bize iletebilirsiniz.

Merhaba. Sms gönderdiğimizde sms hakkımız olduğu halde sürekli 0 sms kaldı şeklinde uyarı geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Yapılan incelemede herhangi bir problem görülmedi. Dr.DENTES'te tam olarak ilettiğiniz şekide bir uyarı bulunmuyor. Bahsettiğiniz uyarının ekran görüntüsünü e-posta veya whatsapp üzerinden iletmeniz halinde ayrıntılı inceleme yapabiliriz.

Merhabalar. Şahıs şirketi olarak çalışan bir hekimim. E-Serbest Meslek Makbuzu ile fatura kesebiliyoum. Dr.DENTES üzerinden iade faturası keseceğim zaman fatura tipi olarak iade seçemiyorum. İade keseceğim firma iade faturası olması gerekliliğine vurgu yapıyor. Videoda anlatılana göre bir problem olmuyor. Ama şirket kaynaklı galiba ben kesemiyorum. Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın elektronik fatura/makbuz alt yapısı gereği e-SMM'lerde teknik olarak "İade" diye bir tip bulunmuyor. e-SMM'de tip olarak "Satış" seçip iadenize konu olan ürün veya hizmetlerin makbuzunu kesebilirsiniz. İade keseceğiniz firmaya sizin e-Fatura değil e-SMM mükellefi olduğunuzu teknik olarak bu şekilde olması gerektiğini iletebilirsiniz.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp