Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Merhaba evraklar tarafınıza gönderildi fakat hala başlık tanımlaması yapılmadı 10 iş günüde oldu bilgi alabilirmiyim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

SMS başlığınızın durumu ile ilgili hesabınız içerisinden duyuru çıkarılmıştır. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Merhaba. Her hekimin sadece kendi "Rapor > Defter" sayfasını açabilmesini istiyorum. Yolu var mıdır? Yani hiçbir hekim, diğer hekimlerin para giriş çıkışlarını görmesin. Sadece kendi hastalarının para giriş çıkışlarına bakabilsin.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Evet, her hekim için ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Merhabalar. Tedavi planlaması yapılan hastaları listelemek istiyorum. Fakat nereden yapılacağını bulamadım.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RAPOR > Tedavi'den oluşturduğunuz planların listelemesini yapabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar ekranı nasıl büyütüyoruz? Ve randevu bölümünde isim soyisim kısmında direkt açıklamaları görebiliyormuyuz? Fareyi üzerine tıklamadan.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonksiyonlarını kullanarak farklı çözünürlükteki ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz. Windows için "Ctrl", MacOS için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.

Not girilmiş ise randevu kutusunun sağ altında 3 tane yan yana nokta "•••" görünür. Bir randevunun notunu fareyi ilgili randevu kutusunun üzerine getirerek veya tıklayarak görebilirsiniz. Notun doğrudan randevu kutusunda gösterilmesi görsel sorunlara sebep olacağından kısa vadeli iş planlarımız arasında bulunmamaktadır.

merhaba sms için başlık tanımlama ne zaman ve nasıl olacak?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

SMS başlığı onay süreci, belgeleriniz elimize ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde tamamlanır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra tarafınıza bilgi verilmektedir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

merhaba, 27 mayısta aldığım sms kredisi hala yüklenmedi

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Kalan SMS kredinizi sağ üstte hekim adı yazan yere tıklayarak görebilirsiniz. Krediniz ödeme yaptığınızda hesabınıza yüklenmiş lakin henüz başlığınız onaylanmamıştır. Başlık onay süreciniz tamamlandıktan sonra SMS kullanımına başlayabilirsiniz.

Merhaba, hastalar havale ile ödeme yaptığında otomatik giden mesaj şablonu oluşturabilir misiniz? Aynı doğum günü ayarlaması gibi SMS ayarlarında görünse çok iyi olur.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > SMS Gönder sayfasındaki “SMS Ayarları”ndan “Alınan para işlenince hastaya otomatik SMS gönder” ayarını açık hale getirdiğinizde HASTA > Hesap'ta alınan para kaydı girildiği an hastaya SMS gönderilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilirsiniz.

Sistemin kendi belirlediği tarihler (1 hafta) haricinde bizim istediğimiz tarihleri (örneğin 1 aylık) ayarlayarak kontrol listesi çıkartabilme imkanımız var mı?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Şu an için bulunmamaktadır.

Rapor kısmını sadece mesul müdür olarak bir kişi yetkili olarak görebilsin mümkünse, bunun için ne yapmalıyım?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Kullanıcı sayfasındaki “Kullanıcı” listesinden ilgili kişi haricindeki kişileri teker teker seçip tüm rapor veya bazı raporlardan yetkilerini kaldırabilirsiniz.

Kişisel bilgiler kısmına anne-baba adı ilave edilebilir mi? Aynı hasta isimlerinde ve veliye hitap edebilmek adına faydalı olur.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarından daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasını, "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve HASTA > Not ve Görüntü sayfasını inceleyebilirsiniz.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp