Sorun yaşadığınız bilgisayarda iOS işletim sistemini ve tarayıcınızı son sürüme güncelleyip tekrar deneyebilir misiniz? Yine de sorun devam ediyorsa bize e-posta ile bilgisayarınızın marka/model/yazılım sürümünü içerecek şekilde bilgi vermenizi ve geçici olarak farklı bir tarayıcıdan kullanmanızı öneririz.



giderlerin gösterildiği bir muhasebe alanı varmı
GİDER menüsünden giderlerinizi kayıt edebilir, RAPOR > Defter sayfasındaki "Ödediğimiz" bölümünden gider kartlarına yapılan ödemeleri, RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasından ise gider kartlarına girilen mal hizmetleri görüntüleyebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki, RAPOR > Defter ve RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.