Çalışma saatlerimiz hafta içi 10:00 - 18:00, Cumartesi 10:00 - 16:00 ve öğle tatili 12:30 - 13:30'dur. Öğle tatili hariç bu saatler arasında 0506 188 2019 numaralı telefonumuzla iletişime geçebilirsiniz.
Merhaba iyi çalışmalar. Bu gider kartı için yazmıştım dönüşünüz oldu ama ben tam olarak istediğim cevabı alamadım, imkan varsa telefonla görüşebilme şansımız var mı acaba rica etsem, iyi çalışmalar.
Çalışma saatlerimiz hafta içi 10:00 - 18:00, Cumartesi 10:00 - 16:00 ve öğle tatili 12:30 - 13:30'dur. Öğle tatili hariç bu saatler arasında 0506 188 2019 numaralı telefonumuzla iletişime geçebilirsiniz.
Gider kartında çok fazla detay var hesap ve vergi dairesi diye. Bunu düzenleme şansımız var mı acaba? Mesela market giderini giremiyorum ben. Dönüş yaparsanız sevinirim, iyi çalışmalar.
Gider Kartı'nda kart oluşturabilmek için; kırmızı ile belirtilen girilmesi zorunlu alanları doldurmanız yeterlidir. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızdan faydalanabilirsiniz.
Bir hastayı aday hasta konumuna nasıl getirebiliriz?
Randevusunu oluşturduğunuz hastaları, randevu penceresindeki yeşil renkli, göz simgeli düğme ile "Aday Hasta Listesi"ne ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.
Ekran yazıları küçüldü nasıl büyütebiliriz?
Windows için "Ctrl", Mac için "Command (⌘)" tuşu basılı iken "+" veya "-" tuşuna basarak yakınlaştırma ayarınızı değiştirebilirsiniz.
Sistem otomatik HES kodu sorgulasa ne güzel olur. Yapılabilir mi?
Hasta Kartı'na yeni eklediğimiz "Covid19 Temas" düğmesi ile kişinin risk durumunu HES koduna gerek kalmadan sorgulayabilirsiniz. Bu işlem Sağlık Bakanlığı'ndan alınmış size ait kurum kodu ve şifreyle yapıldığından sadece USS/E-Nabız kullananlarda mümkündür. Diğer kurumların HES koduyla sorgulama yapabilmesi için "500 ve üzeri" çalışanı olması gereklidir.
TSİM taporumuz hala çıkmamış. Son günümüz. Yardımcı olur musunuz?
- 11.11.2020 16:49:23 tarihinde Dr.DENTES'ten TSİM raporu talep etmişsiniz.
- 11.11.2020 18:38:32 tarihinde bu görüşü yazmışsınız.
- 11.11.2020 18:56:07 tarihinde Dr.DENTES TSİM raporunuzu hazırlamış.
RAPOR > TSİM sayfasında da belirtildiği üzere Dr.DENTES müsait olduğu en kısa zamanda raporu hazırlıyor. TSİM raporunun her ayın ilk 10 günü Bakanlığın ilgili paneline girilmesi gerekmektedir. TSİM raporunun son güne bırakılmasını önermiyoruz.
Hastanın notlarını ses kaydı olarak alamaz mıyız? Söylediğimiz terimler yazıya geçemeyebiliyor daha sonrasında ses kayıtlarını dinlemek istiyorum mümkün müdür?
Hali hazırda böyle bir özellik yok, programlanabilir. Sesi yazıya dönüştüren özellik Android telefonlarda daha iyi performans göstermektedir.
Biz günlük gelen hasta sayısını bilmek istiyoruz buna nasıl bakabiliriz acaba?
RAPOR > Liste sayfasındaki Liste kıstasları penceresinden Kayıt Tarihi satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "En küçük" alanına bugünün tarihi, "En büyük" alanına yarının tarihini yazıp Listele düğmesine basarak günlük hasta listesi alabilirsiniz.
Hastalara randevu verirken açıklama kısmına debonding veya debond ifadesi eklenirse iyi olur.
AYARLAR > Randevu'da mavi renkli, "+" simgeli Yeni düğmesi ile kendi randevu açıklamalarınızı ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızdan faydalanabilirsiniz.
Merhaba. Programın ya da bilgisayarın çökmesi durumunda yedek alma imkanı var mı?
Dr.DENTES kullanımınız; bilgisayarınızın çökmesi, arızalanması vb. durumlardan etkilenmez, başka bir cihazdan kullanmaya devam edebilirsiniz. Dr.DENTES otomatik olarak günlük yedeklerinizi alır. Kendiniz de AYARLAR > Klinik sayfasının en altında yer alan "Yedekle" bölümünden Dr.DENTES yedeğinizi alabilirsiniz. Ayrıca tüm raporlarınızı PDF ve Excel formatında cihazınıza indirebilirsiniz.