Hastaya indirim yaptıktan sonra proforma çıktısı aldığınızda eğer AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneği açık ise "genel toplam"ın üstünde toplam indirim miktarı gösterilir.
Merhaba,
Hastalara indirim yapıyoruz ancak planlamanın çıktısını aldığımızda indirimler görünmüyor. Bir sütun daha açılsa indirimli fiyat yazsa ve indirim yaptığımız hastalarda o sütun aktif olarak görünse çok iyi olur. Aynı zamanda banka ya da başka indirimli kurum hastalarında provizyon gerekiyor ancak planlamanın çıktısını aldığımızda bizim tarifemizde yazan fiyat çıkıyor. Bu fiyat kalsın ama yana bir sütun daha eklenerek ne kadar bir indirim yapıldığı da görünürse sorun yaşamayız, hastalara tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmayız.
İyi çalışmalar.
Hastaya indirim yaptıktan sonra proforma çıktısı aldığınızda eğer AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneği açık ise "genel toplam"ın üstünde toplam indirim miktarı gösterilir.
Muhasebecimiz için kullanıcı oluşturdum. PAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi için yetki verdim. Fatura listesinde hastalara kesilen faturayı görüntüleyebilmesi için HASTA > Fatura için de yetki verdim. (Yoksa faturayı görüntüleyemiyor. Sadece liste olarak görebiliyor.) Kullanıcı Hasta > Fatura kısmına geldiği zaman hasta arama butonu yarım gözüküyor, fakat tıklanabilliyor. Aramaya bastığı zaman bütün hasta ve numaralarını görebilmektedir. Bu hatanın düzeltilmesini talep ediyorum.
HASTA > Fatura'da hasta arama bölümü olmalıdır. RAPOR > Fatura Listesi'ne faturanın doğrudan görülebilmesi için "Yazdır" simgesi yerleştirildi. Böylece HASTA > Fatura yetkisinin verilmesine gerek kalmadı.
PAPOR > Gelen e-Fatura, e-SMM mükellefleriyle ilgili bir sayfa değil. Onun da yetkisini kaldırabilirsiniz.
NOT: Sadece RAPOR > Fatura Listesi'ni görme yetkisi verip, "Hasta (Hepsi)"ni görme yetkisi vermezseniz kullanıcı sadece kendi hekiminin hastalarına kesilmiş faturaları görebilir.
Randevu süreleri için 5 dakika ve 10 dakika şeklinde alternatif ayarlanabilirse çok mutlu olurum. Kolay gelsin.
AYARLAR > Randevu'dan randevu periyodunu ayarlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Günlük randevuların çıktısını almak istiyoruz. Bununla ilgili çalışma yapabilir misiniz?
RAPOR > Randevu'dan çıktı alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Majezik 100mg ekler misiniz lütfen?
İlacın bilgilerini ve kullanım şeklini (doz, kullanım, açıklama) e-posta ile iletebilir misiniz?
Merhabalar kolay gelsin. Randevu kısmında ödemesi gelen hastaya bir işaret yanıp sönme durumu gibi bir kolaylık olabiliyor mu?
HASTA > Hesap'tan ödeme alarmı kurulduğunda veya HASTA > Oral'deki sözleşmeden doğan taksit ödeme tarihi geldiğinde ekranın sağ üst tarafındaki "Uyarılar" bölümünden bilgilendirilirsiniz.
-"İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.- düzenlemesi faydalı oldu.
Fakat "Değiştirildi" durumunda da değişen eksi randevu için sms hatırlatmaları gitmemeli. Çünkü değiştiren hasta farklı bir tarihe randevu alan hastadır. Bu durumda hem yeni randevusu için hemde "değiştirilen" randevusu için sms gitmeye devam ediyor. Bu istenmeyen bir durum. Düzenlenmesini rica ediyorum. Teşekkürler.
Bahsettiğiniz konu için "Ertelendi" durumunu kullanmınızı öneririz.
Randevuya "İptal" durumu eklendi. "İptal" durumundaki randevular randevu defterinde görünmez, RAPOR > Randevu'da görünür. "İptal" ve "Ertelendi" durumundaki randevular için otomatik SMS gönderimi yapılmaması sağlandı.
Önceki iki güncelleme için teşekkür ederiz.
Randevuları hangi klinik yardımcının verdiğini öğrenmek adına;
Kullanıcı oluştururken klinik yardımcılarımız adına kullanıcı oluşturmak eklenebilir mi? İlla hekim atamadan yani.
Kullanıcı oluştururken hekim atanması o kullanıcının hekim olduğu anlamına gelmiyor. Yardımcı personeliniz için kullanıcı oluştururken herhangi bir hekimi seçebilirsiniz. Hekim seçimi teknik bir zorunluluktur.
Merhaba, hastaya oral bölümünden planlama çıkarıp otomatik çıkan fiyatları elle düzeltiyorum. Ancak çıktı aldığımda bazı kalemleri düzeltmeden önceki fiyattan hesaplamış oluyor ve sonra belli bir oranda indirim yapıyor kendiliğinden. Sorun nerede acaba?
AYARLAR > Klinik'teki "Oral çıktıda indirimleri göster" seçeneğiyle Oral'de Planlama ve Tedavi çıktılarında indirimlerin gösterilmesini kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.