Fare imlecini ilgili randevunun üzerine getirince hasta kartında kayıtlı telefon numaralarını görebilirsiniz.
Randevu bölümünde hastanın randevusuna tıkladığımızda telefon numarası görünmüyor. Hasta kartına gitmeden randevudan telefon numarasını görmek istiyoruz. Teşekkürler.
Fare imlecini ilgili randevunun üzerine getirince hasta kartında kayıtlı telefon numaralarını görebilirsiniz.
Bakiye sayfasında hastaların telefon numarası çıkarken Kısmi Bakiye sayfasında telefon numaraları çıkmıyor. Kısmi Bakiyeye de telefon numarası ekleyebilir misiniz?
RAPOR > Kısmi Bakiye'ye telefon numarası sütunu eklendi.
Merhabalar. Hastaları 6 aylık kontrole işaretliyoruz. Sonra sistemde 5 aylık ayarlanmış görüyoruz.
İletişime geçildi. Herhangi bir problem tespit edilmedi.
Uyarı sistemini açıyoruz ve kendiliğinden tekrar kapanıyor.
Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda 1 saat içinde okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır.
Merhaba. TSİM raporlamasını yaparken kendi listemde bazı uyuşmazlıklar olduğunu fark ettim. Geçen ay detertraj, implant ve flep operasyonu yaptığımız halde raporda bunlar 0 olarak görünüyor. Bazı tedavileri listeye kendim eklediğim için böyle olduğunu düşünüp tedavi şemasını ayarlamaya çalıştım ama detetrajda böyle bir şema yok, implant şeması da kemik için silindirik implant olarak seçili. Bu durumu düzeltmek için ne yapabilirim? İyi çalışmalar.
TSİM raporundan doğru sonuç almak için;
1- Dr.DENTES'in varsayılan tedavi tanımları dışında kendiniz tedavi eklerken mutlaka "Şema" bölümünden ilgili varsayılan tedaviyi seçiniz.
2- Hasta kartı oluştururken doğum tarihi alanını doğru giriniz.
Eğitim ücreti ne demek, çok yadırgadım doğrusu....
05.02.2018 tarihinde Dr.DENTES hesabınız kullanımınıza sunulmuştur. Programı kullanmaya başladığınızda verilen bir saat yirmi dakikalık ilk eğitiminizin (ücretsiz) ardından ayrıca, 20.06.2018 tarihininde göreve yeni başlayan bir personelinize telefon ve uzaktan erişim yazılımımız vasıtası ile saat 10:30-12:30 arasında iki saat boyunca eğitim verilmiştir (ücretsiz). 04.10.2019 tarihinde de klinik sekreterinize 20 dakikalık hekim ekleme, kullanıcı ekleme ve TSİM raporu eğitimi verilmiştir (ücretsiz). 08.10.2019'da ise klinik sekreterinize tedavi ekleme işlemleri hakkında eğitim verilmiştir (ücretsiz). BELGELER -> Sözleşmenin 4. maddesinin 22 ve 23. fıkrasında görüleceği üzre eğitimin ne şekilde verileceği yazılıdır. Şayet yeniden eğitim talebiniz olursa BELGELER -> Sözleşmede geçerli olan kurallara göre eğitim verebiliriz. Programın kullanım kılavuzuna menüdeki "?" simgesinden(yardım) ulaşabilirsiniz.
Dün akşamüstü 5 dk. da TSİM verilerimi girdim.
Sayenizde...
Emeği geçen herkese sevgiler, saygılar.
Ellerinize sağlık.
Görüşünüz için teşekkür eder, başarılı çalışmalarınızın devamını dileriz.
Hasta kaydı nasıl siliniyor? Şifre istiyor bu şifre nedir?
Hasta kaydını silebilmek için Dr.DENTES'e giriş yaparken kullandığınız şifrenizi girmelisiniz.
Merhabalar, randevu sayfasında her ünite bir doktor tayin edebiliyor muyuz? Mesela ünit 1 seçildiğinde sadece bir doktora randevu yazabilsek?
Ünitlere hekim tayin etme imkanı bulunmuyor.
Merhaba,
Bir hastanın yanlış girilen kaydını silmek istiyorum ama şifreyi girdikten sonra ekran donup kalıyor dakikalarca. Acaba silmek için başka bir şifre mi gerekiyor?
Kolaylıklar dilerim.
İletişime geçildi. Herhangi bir problem tespit edilmedi.