Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.
- AYARLAR > Klinik: "Klinik Bilgilerini Düzenleme"
- AYARLAR > Klinik: "Klinik Logosunu Ekleme"
- AYARLAR > Randevu: "Randevu Sayfası Ayarlarını Düzenleme"
Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.
- AYARLAR > Klinik: "Klinik Bilgilerini Düzenleme"
- AYARLAR > Klinik: "Klinik Logosunu Ekleme"
- AYARLAR > Randevu: "Randevu Sayfası Ayarlarını Düzenleme"
Para tahsilatını kimin ne zaman eklediğini görebilmeniz sağlandı. HASTA > Hesap'taki Alınan Paralar bölümünde fareyi ilgili tahsilatın üzerine getirerek ayrıntılara ulaşabilirsiniz.
Merhaba hekimlerimize rapor kısmını açtığımızda tüm kliniğin gelir gider her hareketi açılmış okuyor. Acaba sadece hekimin kendi raporunu göreceği şekilde nasıl ayarlama yapabiliriz? Teşekkür ediyorum.
Evet, her hekim için ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.
Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.
Tedavi kısmında da sözleşme butonu olmasını ve buradan da taksitlendirme işleminin yapılmasını istiyoruz. Bunun sistemin işleyişini pratik ve hızlı bir hale getireceği kanaatindeyiz. Teşekkürler.
HASTA > Oral'de hastaya sunduğunuz tedavi planlarından birini hastayla anlaştıktan sonra SÖZLEŞME (Sözleşme düğmesi ile) haline çevirebilir, bu sözleşmenin taksitli ÖDEME PLANINI oluşturabilirsiniz. Planlanan ödeme günlerinde uyarı alırsınız. Planlanan tedavileri adım adım uygulayıp TEDAVİYE KOPYALAYABİLİRSİNİZ (Kopyala düğmesi ile). HASTA > Hesap'ta oluşturduğunuz sözleşmenin ayrıntılarını, ödeme planını ve SÖZLEŞMEDEN (Sözleşme düğmesi ile) doğan alacağınızı takip edebilirsiniz.
HASTA > Oral'in sağ tarafındaki İşlemler bölümünde sözleşmeye çevirdiğiniz planın sonunda (*) işareti gösterilir.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral ve HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Randevu tab'ında oluşturulan randevuların üstünde hangi kullanıcının yazdığı gözüküyor. Ancak biz bu hangi kullanıcının yazdığını gösterme ayrıntısını yeni hasta kaydında, tedavi diagnoz vs gibi girişlerin yapıldığı oral tab'ında ve hastanın hesap tabında da görmek istiyoruz. Geri dönüşünüzü bekliyorum. İyi çalışmalar
Para tahsilatını kimin ne zaman eklediğini görebilmeniz sağlandı. HASTA > Hesap'taki Alınan Paralar bölümünde fareyi ilgili tahsilatın üzerine getirerek ayrıntılara ulaşabilirsiniz.
TSİM raporuna "Hareketli Protez (Total) Parça Sayısı" ve "Hareketli Protez (Parsiyel) Parça Sayısı" istatistikleri eklendi. Değişiklik 30.11.2023 13:45 tarihinden sonra oluşturulacak TSİM raporlarında uygulanacaktır.
Dr.DENTES Reçete modülü ilaç listesi güncellendi.
TSİM de raporlarda bakanlığın istediği bazı istatistikler yok. İl sağlık uyardı. Eklenmesi lazım. Buradan ekran görüntüsü atamıyorum, mail atacağım.
TSİM raporuna "Hareketli Protez (Total) Parça Sayısı" ve "Hareketli Protez (Parsiyel) Parça Sayısı" istatistikleri eklendi. Değişiklik 30.11.2023 13:45 tarihinden sonra oluşturulacak TSİM raporlarında uygulanacaktır.
İlaçlar listesine eklenmesi için Klamoks adlı antibiyotiği önermiştim. Değerlendirdiniz mi acaba? Listedeki orjinal preparat piyasada zor bulunduğu için hastalardan " Augmentine yerine Klamoks olur mu?" sorusuna maruz kalıyoruz. Listeye eklemenizi rica ediyorum. İyi çalışmalar.
İlaç listesinde olmayıp eklenmesini istediğiniz ilaçları HASTA > Reçete'deki ilgili bağlantıdan iletmeniz halinde değerlendirmeye alınabilecektir.
Dr.DENTES Reçete modülündeki ilaç listesi güncellendi.
Merhaba, toplu SMS gönderimi yapıldığında ulaşmayan SMS'ler konturdan düşüyor mu? Daha önce kullandığım şirkette sadece iletilen SMS'lerin konturları harcanıyordu. Bilgilendirme sayfalarınızda bu konuya dair bir açıklama göremedim.
Dr.DENTES doğrudan bir SMS servis sağlayıcısı olmadığından ve SMS servis sağlayıcımızla böyle bir anlaşmamız olmadığından hatalı veya kullanılmayan cep numarasına gönderilen smsler de krediden düşmektedir.