Interacciones de Usuarios

Nisan ayında *** kullanıcısıyken işlediğimiz gömülü 20 yaş çekimi yapmıştık. Dr.DENTES'e aktarım sırasında diş çekimi tarih ile alt kısımda yazmasına rağmen hasta diş tablosunda çekilen diş hala tabloda görünüyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Eski program verilerizden kaynaklanan uyuşmazlık giderildi.

Merhaba. Hastaları adres bilgilerinden aratabiliyor muyuz acaba yardımcı olabilir misiniz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin "Liste kıstasları" penceresinde adres satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna adresi yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.

iyi günler. Hasta kartında gelir ve gider hesaplarına şifre koyabiliyor muyuz? Yani ayrı bir şifreleme sistemi var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Kullanıcıdan gelir ve gideri görmesini istemediğiniz kullanıcının yetkilerini kaldırabilir ya da yeni kullanıcı oluşturup yetkilendirme yapabilirsiniz.

Hastaların eski randevu tarihlerini nasıl görebiliriz? Randevu bul seçeneği var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hasta Kartında "Gelecek Rand.Tar." kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevular görülebilir.

Aynı gün içinde farkı zamanlarda ikinci defa not yazılmıyor. Tekrara izin verilmez diye uyarı çıkıyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hastaya ait aynı gün içerisindeki notlar tek kayıt altında tutulmaktadır. Gün içerisinde girdiğiniz notu seçip "Değiştir" düğmesine tıklayarak yeni notları ekleyebilirsiniz.

"Periyodik kontrol SMS'i gönderilemedi" uyarısı alıyorum ama kime sms gidecekti de gönderemedik bilmek istiyorum. Göndermiş olsaydı üzerine tıkladığımızda kime gittiğini görüyorduk.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İlgili SMS'leriniz başarıyla gönderilmiş. Lakin operatör taraflı bir problem nedeniyle bu bilgi Dr.DENTES'e gelmemiş. AYARLAR > SMS Gönder'den "SMS Gönderim Raporu" düğmesine tıkladığınızda açılan listede ilgili gönderim ayrıntılarını görebilirsiniz.

Otomatik Periyodik Kontrol SMS'i RAPOR > Kontrol sayfasında o gün listelenen hastalara gönderiliyor. Böyle bir durumda buradan takip edebilirsiniz.

Hasta tarifesi EURO olmasına karşın Oral'de fiyatlar TL'ye çevriliyor. Nasıl EURO çalışabiliriz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hasta kartında seçili para birimi kullanılır. Oral'de farklı para birimi seçilerek yapılan işlemler günlük kurdan hasta kartında seçili para birimine çevrilir.

Ayarlar kısmından yeni bir diş hekimi ekleyemiyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki mavi renkli "Yeni" düğmesiyle tekrar deneyebilir misiniz?

Merhaba.
Yeni diş hekimi olusturup, tüm çalışma saatlerini aktif konuma getirdim. Ancak o diş hekimi için randevu vermek istedigimde randevu oluşturamıyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hekime hangi gün ve saatlarde randevu verilebileceğini AYARLAR > Dişhekimi'ndeki "Çalışma Saatleri" bölümü ve "Çalışma saatleri dışında randevu verilemesin" seçeneği ile belirleyebilirsiniz. Şayet ilgili hekime hiç bir şekilde randevu veremiyorsanız giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlı olabilir.

Randevu kısmında yine bütün yetkileri olmasına rağmen oluşturulmuş bir randevuyu silemiyorlar.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İlgili kullanıcının "HASTA (Hepsi)" grubundaki silme yetkisi yok ise kendi hekimi dışında başka bir hekime kaydedilmiş randevuyu silemez.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp