Planlama listesinde seçtiğiniz tedavileri turuncu renkli "Tedaviye Kopyala" düğmesi ile tedaviye aktarabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Planlama yapıldığında, bu planlama tedaviye çevirilebilir mi? Tekrar tedavide tek tek aynı kalemleri girmek mi gerekiyor?
Planlama listesinde seçtiğiniz tedavileri turuncu renkli "Tedaviye Kopyala" düğmesi ile tedaviye aktarabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Fiyat tarifesinde manuel olarak implant kalemi eklendiğinde, hasta kartına dönüp "oral" bölümünde planlama veya tedavi sekmesinde bu kalem seçilip, diş şemasında ilgili dişe tıklandığında implant görüntüsü çıkmıyor. Sadece önceden tanımlı implant işleminde çıkıyor. Farklı firmalara ait implant girişlerini, şemada implant görüntüsü çıkacak şekilde nasıl yapabilirim?
AYARLAR > Tarife sayfasında yeni tedavi eklerken "Şema" seçeneği ile hangi tedavi görüntüsünü kullanacağını seçebilirsiniz.
Planlamada belirlediğimiz 10 adet dolgu içerisinde 8 tanesini yaptık diyelim. Tekrar planlamada hangi dişler kaldı diye baktığımızda kalan dişleri bulmak çok zor oluyor. Planlama bölümünde tedavi edilen dişlerin üzerinde bir işaret olsa kalan dişleri görebilsek süper olur.
Tedavileri, Planlama listesinden seçip turuncu renkli "Tedaviye Kopyala" düğmesiyle tedaviye aktardığınızda satırlar mavi renkli görülür. Bu şekilde hangi tedavilerin kaldığını kolaylıkla görebilirsiniz.
Hasta kartında açık olan hastaya randevu vermek istediğimizde randevu giriş ekranında ismi otomatik gelebilir mi?
Hasta kartındayken mavi renkli Randevu düğmesine tıkladığınızda RANDEVU sayfası açılıyor. Buradan randevu vermek için tıkladığınızda hastanın ismi otomatik geliyor.
Daha önce fotoğraflar ile ilgili soru sormuştum? Acaba soruyu mu beğenmediniz de ondan cevap vermediniz.
12.07.2018 Perşembe saat 11:04'de 0272 213 22 XX numaralı telefondan sizi arayıp konunun ayrıntısını öğrenmek istedik. Ancak hasta baktığınız ve daha sonra bizi arayacağınız iletildi. Sizden telefon bekliyoruz. Anlayış ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.
Programa telefon rehberi linki eklenmeli. Örneğin çalıştığımız depocuların, firmaların, şahısların ve kurumların adı soyadı telefonunu ve adresini kaydedeceğimiz bir adres etiket linki olmalı bence.
GİDER > Gider Kartı sayfası depo, laboratuvar, personel, elektrik, su ... gibi giderleri ayrı ayrı takip edebileceğiniz kartlar açmak için kullanılır. Bu kartlarda istediğiniz tüm bilgileri not alabileceğiniz alanlar mevcuttur. Hem cep hem de sabit telefon numarasını da kaydedebilirsiniz. Cep telefonundan programı açtığınızda burada yer alan numaraları arayabilirsiniz.
Randevuda aylık görünüm mümkün mü?
Şuan mevcut değil. İş planımıza dahil ettik.
Randevu tablosunda buçuklu saatleri görmek mümkün olabilir mi? 09.30 - 11.30 - 12.30... gibi.
Şuan teknik kısıtlardan dolayı mümkün değil. Uzun vadeli iş planımıza dahil ettik.
Sekreter, ya da asistana yeni kullanıcı girişi açabilir miyim? Kullanıcı oluştururken mutlaka bağlı Dişhekimi seçmem mi gerekiyor?
AYARLAR > Kullanıcı sayfasından istediğiniz yetkilerde yeni kullanıcı oluşturabilirsiniz. Kullanıcı oluştururken "Dişhekimi" seçmek zorunlu. İlgili kullanıcı ile giriş yapıldığında yeni hasta eklerken varsayılan diş hekimi otomatik seçili gelir. Ancak hastaya başka bir hekim de atanabilir.
Tedavide seçtiğim kalemler üzerinden toplam yüzde indirim nasıl yapabilirim?
Toplamını değiştirmek istediğiniz tedavileri "Ctrl" tuşu basılı iken farenin sol tuşu ile seçtikten sonra Yuvarla (~) düğmesine tıklayarak yeni toplam girebilir ya da yüzde olarak indirim uygulayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.