Interacciones de Usuarios

Çok ünitli kliniklerde hekim ve banko arasında yazılı iletişim işleri çok kolaylaştırmaktadır. Bunu sağlayan diğer sosyal medya araçlarını kullanmak yerine Dr.DENTES'e chat sayfası gibi bir sayfa ekleyebilir miyiz? Bu sayfa online messenger ve kenarda notların olduğu bir ana sayfa olsa yeterli olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Konuyu değerlendiriyoruz.

Adıma ödeme yapmış hastayı hakediş bölümünde görmeme rağmen tedavi bölümünde göremiyorum. Ayrıca aynı hasta arama yaptığımda da çıkmıyor. Nedeni nedir, nasıl düzeltebiliriz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Giriş yaptığınız kullanıcı yetkileri sınırlı olabilir. Yöneticinizle görüşün.

Para alırken kredi kartına basıp daha sonra nakit olarak para girdisini kaydettiğimiz zaman sistem banka masrafı gösteriyor gün sonunda.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Düzenleme yapıldı. Tekrar deneyebilir misiniz?

Hastaya görüntü yükledikten sonra tüm görüntülere tıklayamıyoruz. Aktif olmuyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Düzenleme yapıldı. Tekrar deneyebilir misiniz?

Bir hekimin diğer hekim ödeme girişlerini görmesini istemiyoruz nasıl kapatırız?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Kullanıcı sayfasından o kullanıcıya ait yetkilerde "HASTA (Hepsi)" yetkisini kaldırabilirsiniz.

Dr.DENTES'e kayıt ettiğimiz hasta randevularımızı doktor takvimi adlı online randevu alma sistemine otomatik olarak geçirebilme durumumuz var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Bu isteğinizi bahsettiğiniz platforma da iletiniz. Onlardan böyle bir talep gelmesi durumunda herhangi bir teknik engel bulunmuyor. Biz daha önce iş birliği için kendileriyle iletişime geçtik. Lakin sonuçlanmadı.

Hastaların bilgilerini USS'ye girmemiz için yazılım şirketimiz ile görüşmemiz gerekiyormuş. Sizinle bu konuda görüşmek istiyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

ÇKYS kurum kodunuzu bekliyoruz.

Örnek veriyorum: Hekim 10.000 TL'lik bir iş yaptı. 2.000 TL labaratuvar maliyeti. Bizim hekim ile anlaşmamız labaratuvar ve implant maliyetleri çıktıktan sonra %25. Bu hekim bizden 8.000 TL'nin %25'ini yani 2.000 TL alması gerekiyor. Hakedişte buna göre düzenleme yapılması mümkün mü?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Hakediş'e "Gider" sütunu eklendi. Gider'de yeni "Aldığımız Mal/Hizmet" eklerken hasta ve diş hekimi seçmeniz halinde tutar Hakediş'deki "Gider" sütununda gösterilir ve prim hesabına dahil edilir.

Hastalarla yaptığımız planlamayı sözleşme yaptığımızda fiyat kesinleşiyor. Ancak sözleşmeye ekstradan yapılacak tedavi eklediğimizde ilk yaptığımız fiyatlandırma değişmiyor. Ona nasıl bir çözüm üretebiliriz? Ekstra eklenen tedaviler için ekstradan bir sözleşme daha mı yapmamız gerekiyor?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Sözleşme yaptığınız planlamaya sonradan tedavi eklediğinizde Sözleşmeyi açıp fiyat güncellemesi yapabilirsiniz.

Bakiye ekranına eklenen sözleşme bakiyesi ile ilgili. Örn: Hastaya detertraj yapıldı. Parası alındı. Birde diğer dişleri ile ilgili fiyat verildi sözleşme yapıldı ama hasta gitti ve bir daha gelmedi. Hastanın bakiyesi 0 ama sözleşme bakiyesi gözüktüğü için bakiye sayfasında yer alıyor. Ama hasta belki bir daha gelmeyecek. Bununla ilgili çözüm varmıdır?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Bu durumda hasta ile yaptığınız söleşmeyi silmeniz gerekir. Bunun için Oral'de ilgili sözleşmeyi açıp sol alttaki "Sil" düğmesini kullanabilirsiniz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp