Bu isteğinizin gerçekleştirilmesi için mobil uygulama yazılması söz konusu. Uzun vadeli planlarımızda bu düşüncenizi gerçekleştirmeyi umuyoruz.
Hasta kartına kayıtlı olan tüm hastaların telefon bilgilerini cep telefonumuzdaki rehbere otomatik olarak kayıt edelim lütfen.
Bu isteğinizin gerçekleştirilmesi için mobil uygulama yazılması söz konusu. Uzun vadeli planlarımızda bu düşüncenizi gerçekleştirmeyi umuyoruz.
Hasta profil fotoğrafındaki renk atadığımız çerçeve daha geniş ve rengi fark edebileceğimiz bir özellikte olabilir mi?
Bu çerçeveler yardım dosyasında açıklandığı şekilde kullanılır. Bu yüzden amacını değiştirmemeliyiz.
Mobil üzerinde hesabı açık bırakma ihtimalimiz var mı? Sürekli giriş bilgileri isteniyor.
Belli bir süre işlem yapmadığınızda güvenlik amaçlı yeniden giriş yapmanız istenir. Mobil telefonlar için bu süreyi biraz daha uzattık.
Tarife değişimlerinde bütün kayıtlar otomatik olarak yeni tarifeye geçebilir mi?
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hasta tarifelerini değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Hasta kartındaki profil fotoğrafına tıkladığımızda fotoğraf büyüyebilir mi?
Profil fotoğrafı vesikalık olarak kaydedildiğinden büyütüldüğünde bozulmalar oluşur. Hasta fotoğrafının cep telefonu, tablet veya bilgisayar kamerasından çekilmesi önerilir.
Hasta arama sonuçları alfabetik olsun lütfen.
Arama sonuçları; hastanın son görülme sırasına göre listelenir. Şayet "Soyad" veya "Ad" kolon başlıklarına tıklarsanız ilgili kolona göre sıralama yapabilirsiniz.
Oral ekranında ki her hangi bir tedavinin para birim ve miktarını kolayca değiştirmek istiyorum.
Hasta kartındaki para birimini USD, EUR veya GBP seçtiğiniz takdirde; hastanın tarifesi veya tedavi işlediğiniz sıradaki seçilen tarife hangi para biriminden olursa olsun o günkü kurdan hasta kartındaki para birimine çevrilir. Diğer türlü hasta hesabının takibi ve kapatılmasında sorunlar yaşanır.
19:00'dan sonra randevu yazamıyoruz. Nasıl yardımcı olabilirsiniz? Ben deneme sürecindeyim. Belli eksiklikler giderilebilirse beğendim sisteminizi.
Randevu defteri hekimin çalışma saatlerine göre oluşuyor. AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Durum raporunu istediğimiz tarih aralığında görebilir miyiz?
Artık RAPOR > Durum sayfasında tarihe göre sorgulama yapabilirsiniz.
Aile ve Grup üzerine tıkladığımızda atana fertleri görelim lütfen.
HASTA > Hesap sayfasında pembe renkli "Aile Hesabı" düğmesiyle aynı ailedeki fertleri görebilirsiniz. Ayrıca RAPOR > Liste sayfasındaki Liste kıstasları penceresinde "Grup" veya "Aile" satırını Göster kolonundan işaretleyip, seçim yaptıktan sonra "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.