Reçete A5 kağıt ölçüsünde düzenlenmiştir. A4 olarak yazdırmak isterseniz yazdırmadan önce "Sayfaya Sığdır" seçeneğini işaretlemelisiniz.
Reçetelerimiz A4 kağıt ile çıktı alındığında küçük karakterler ile ve küçük çıkıyor? Yapmam gereken bir ayar mı var? Teşekkürler.
Reçete A5 kağıt ölçüsünde düzenlenmiştir. A4 olarak yazdırmak isterseniz yazdırmadan önce "Sayfaya Sığdır" seçeneğini işaretlemelisiniz.
Yaklaşık 3 haftadır kullandığım ve 10 hasta bile kaydetmediğim bir kullanımda aylık trafik nasıl doluyor anlamış değilim, resim video vb içerik olmayan bir ulaşımda bu kadar kısıtlı kullanım ile nasıl doldurabiliyorum bana biraz anlatır mısınız?
Şu an ÜCRETSİZ paketimizi kullanıyorsunuz.
Ücretsiz pakette veri boyutu 9 MB, Aylık trafik 99 MB'dir.
İlk 99 MB'lik trafiğinizin ayrıntıları şöyledir:
%32 (31.68 MB) Randevu
%30 (29.70 MB) Hasta
%10 ( 9.90 MB) Oral
% 8 ( 7.92 MB) Hesap
% 7 ( 6.93 MB) Gider
% 3.5( 3.46 MB) Reçete ve yazdırma
% 3 ( 2.97 MB) Gider kartları
% 2 ( 1.98 MB) Not ve görüntü
% 4.5 Diğer işlemler
Vefat eden hastalarımızın hesabını pasifize edebiliyor muyuz? Ya da ne yapabiliriz? Kartı silelim mi?
Hasta kartında "Grup" alanındaki listeden "Vefat Edenler" grubunu kullanabilirsiniz. Listede bu seçenek yoksa "+" düğmesine tıklayarak "Vefat Edenler" diye bir grup oluşturabilirsiniz.
Birden fazla gider kartı oluşturduk diyelim, birbirleri arasında geçiş yapabiliyorum gider girmek için, ama gider kartları diyelim ki 20 adet, sırayla istediğim gider kartına ulaşmak yerine, liste içinden ilgili gider kartına direk gidebilmek daha iyi olur sanırım? Bunun bir yolu var mı?
Gider sayfalarının sağ üstündeki büyüteç simgeli arama düğmesiyle gider kartı arayabilirsiniz. "Ad" kutusunu boş bırakıp arama yaptığınızda tüm gider kartları listelenir. Listeden seçtiğiniz gider kartını açabilirsiniz.
ikinci bi hekim nerden ekliyeceğim
Ücretsiz pakette ekleyeceğiniz hekim bilgilerini e-posta olarak ilettiğiniz taktirde biz ekleyebiliriz.
Mevcut randevulu hastanın Randevu kartını açtığımızda, açılan pencerede "hasta kartına git" düğmesi , işlevsel olurdu.
Randevu üzerinde bilgisayarda farenin sağ tuşuna basarak, dokunmatik cihazlarda basılı tutarak kayıtlı hastanın kartını açabilirsiniz.
Hasta ile ilgili çok önemli bilginin, dosyasına girildiğinde onca not arasında rahatlıkla fark edilebilmesi için (diyelimki dikkat çekebilmesi için kırmızı renkte) çarpıcı bir renkle yazılabilme imkanı olabilir mi?
Not ekleme/değiştirme ekranında "Önemli" kutusunu işaretlediğinizde o nota kırmızı çerçeve ekleniyor.
Tedavi bölümünde hepsini seç butonuna basarak yapılan tüm tedavileri seçebiliyormuşuz, sonra da hepsini bir tıkla ayni renkte görebiliyormuşuz...Hangisini biz yapmıştık diye tek tek araştırmıyormuşuz mesela...
Oral şemadaki dişe, bilgisayarda farenizin sağ tuşu ile tıklayarak, dokunmatik cihazlarda basılı tutarak ilgili dişe yapılan tüm işlemleri görebilirsiniz.
Dentaline sürümlerde telefon no.sundan,adresten ya da meslekten aradığımız hastayı bulma şansımız vardı. Sanırım şimdi yok. Telefonda bize ulaşamamış bilinmeyen bir numara gördüğümüzde kayıtlı hasta mı aradı bilme şansımız oluyor idi.
RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin "Telefon" satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna telefon numarasını yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.
Oral sekmesinde TDB fiyatlarına göre bir fiyatlandırma mevcut, tablodan TDB ye göre seçip sonra fiyatı manuel değiştirebiliyor muyum başka sekmeye geçmeden, indirim veya özel fiyat girmek istersem ne yapmalıyım?
Oral sayfasında toplam tutarını değiştirmek istediğiniz tedavileri "Ctrl" tuşu basılı iken farenin sol tuşu ile seçtikten sonra mor renkli "~" simgeli Yuvarla düğmesine tıklayarak yeni toplamı girebilirsiniz. AYARLAR > Tarife sayfasından kendi fiyatlarınızla yeni tarife ekleyebilir ya da varolan tarife fiyatlarını değiştirebilirsiniz.