Interacciones de Usuarios

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kliniklerimizin, Sağlıkta Kalite Standartlarına uyumuna destek olmak amacıyla randevu kayıtlarında kullanıcıların yaptığı tüm değişiklikleri görebilmeniz sağlandı. Randevu penceresine yeni eklenen "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevunun değişiklik geçmişini görebilirsiniz.

Hastaya euro cinsiden ödeme belirlediğimde, tarifem TL olduğundan euro girişi yapabilme şansım var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Hasta Kartı'nda "Para Birimi"ni Euro seçtiğinizde, hastaya TL tarifesi üzerinden tedavi yaptığınızda borç kaydı, tedavinin Euro karşılığından oluşur. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Daha öncede yazmıştım fakat cevap verilmemişti. Planlama modülünü tedaviye kopyalama işlemini tam tersi tedaviye girilen fakat tedaviden planlamaya kopyalanması için modül açma şansınız varmı. Yazılımcı arkadaşımız umarım bu mesajımı görür. İyi çalışmalar dilerim...

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

31.03.2023 17:20:28 tarihli görüşünüz de aynı konu hakkında olduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Hastaya planlama yaptığımızda "P!" işareti yanıp sönüyor ve bu çok faydalı. Aynı şekilde hastanın not ve görüntü kısmında bir not olduğunda üstteki bu "Not ve Görüntü" kısmının yanıp sönmesinin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Notlara dikkat çekmek için önemli olarak işaretlediğimizde karşımıza aniden çıkması, hastanın veya notta yazanla ilgisi olmayan personelin gereksizce görmesine neden oluyor. Sadece yanıp sönse ve nota bakmak isteyen baksa güzel olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hastaya ait not veya görüntü bulunduğunda, Hasta Kartı’ndaki "SMS istemiyor" kutusunun hizasında simge yanıp söner. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Hastamızın planını yanlışlıkla tedaviye yazdığımız zaman tedavinden planlamaya kes yapıştır modül çalışması yapma imkanınız var mıdır? Tekrar tek tek planlama alanına girilmesi zor oluyor. Planlamadan tedaviye kopyalama var ama tedaviden planlamaya kopyalama maalesef yok. Şimdiden teşekkür ederiz...

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hasta ile sürdürülecek tedavi iş akışı "diyagnoz çıkarma" > "planlama" > "tedavi uygulama" şeklinde ele alındığı için yakın zamanlı geliştirme takvimimizde tedaviden planlamaya kopyalama geliştirmesi bulunmamaktadır.

Reçete tasarımını daha güzelleştirmek logo vs ekleme işlemi nasıl yapılacak çok boş çok sade kalıyor. Fonda diş resmi vs olsa güzel olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Dr.DENTES'teki reçete tasarımı sabit olup, e-Reçete kullanımı hızla yaygınlaştığından basılı reçete modülünde yakın zamanlı geliştirme takvimimizde tasarım geliştirmesi düşünülmemektedir. Anlayış ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Hastanın planlamasında sözleşmeyi oluşturmadan önce uygulanacak iskontoyu yazabileceğimiz bir alan var mı?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Oral sayfasında planlamayı oluşturduktan sonra, bir veya daha çok tedavi satırını seçerek "Yuvarla" düğmesi ile iskonto yapabilirsiniz. İskonto sonrasında planlamayı sözleşmeye çevirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Aşağıdaki sorunumun çözümünü buldum. Boşuna yer etti. Kusura bakılmasın. Kolay gelsin.

Merhaba bir hasta kaydımda son 1 ayda yaptıklarım ve ödeme planı sanki hiç kaydedilmemiş gibi duruyor. Ben ödeme girişini yapmıştım, her geldiğinde işlemlerini de yazdım ancak son yapılanlar kaybolmuş gibi. Tam anlam veremedim böyle durumlar olabiliyor mu? Hasta ismini göründüğü için yazamadım. Sanki son ay girdiklerim sizin servera gitmemiş gibi. Diğer hastalara baktım bir bu hastada sıkıntı var gibi.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Muhtemelen aynı hastaya ait mükerrer hasta kartlarınız vardır. Sonraki görüşünüzde durumun çözüldüğünü belirttiğiniz için bu görüşünüz kapatılmıştır.

Randevu seçeneklerinde dikiş randevusu da olmalı. Kendimiz ekleyebiliyor muyuz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kendiniz ekleyebiliyorsunuz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Randevu sayfasından ulaşabilirsiniz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp