Dr.DENTES her hastaya özel kod verir. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Aradan hasta kartı silindiğinde o numaraya tekrar hasta eklenmez.
Kaydı silinen hastaların dosya numaralarını yeni hastaya kullanmak istiyoruz. Bu konuda yardımcı olur musunuz?
Dr.DENTES her hastaya özel kod verir. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Aradan hasta kartı silindiğinde o numaraya tekrar hasta eklenmez.
Merhaba bu konu ile ilgili daha öncede yazmıştım fakat yanıt alamadım. Çok sayıda silinmiş hasta dosyamız var ve numaraları boşta kalıyor. Yeni hasta girdiğimiz zaman sıradan devam ediyor. bu dosya numaralarını tekrar kullanmak istiyoruz. Var olan gerçek hasta sayısını göremiyoruz. Lütfen bu konuda yardım bekliyorum.
Dr.DENTES her hastaya özel kod verir. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Aradan hasta kartı silindiğinde o numaraya tekrar hasta eklenmez.
RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde kıstas girmeden "Listele" düğmesine basarak kayıtlı tüm hastalarınızın listesini alabilirsiniz, listenin alt kısmında toplam hasta sayısı gösterilir ya da RAPOR > Durum'da tarihi "Tüm Zamanlar" olarak seçerek toplam sayıyı görebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Randevu sayfasında diğer hekimlerin randevularına bakmak istediğimde diğer hekimi secemiyorum. Ayrıca coklu secim de yapılmıyor. Mesela protez yapılacak dişleri seçmek istediğimde açılan diş seçim sayfasında birden fazla dişi işaretleyemiyorum. Her diş için ayrı ayrı seçim yapmak zorunda kalıyoruz.
- RANDEVU'da sadece sol üstte seçili hekimlerin randevuları görülür. Buradan birden fazla hekim seçilebilir.
- HASTA > Oral'de bölümlü protez tedavisi uygulanırken diş seçim ekranı açılıyor. Buradan birden fazla dişi seçebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral ve RANDEVU sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz
merhaba,hastaya randevu oluşturduğumuzda otomatik olarak gönderdiğimizde randevu gün ve saati yazmamaktadır.
Bunu yapmamız için kendimiz yazıp o şekilde göderimemiz gerekmekte .Buda iki iş oluyor.Bunu düzeltilmesi ricasında bulunmak istedim.
AYARLAR > SMS Gönder sayfasında bulunan "SMS Ayarları" düğmesinden "Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder." ayarını aktifleştirebilirsiniz. Bu ayar açık olduğunda randevu verildiği an hastaya otomatik SMS gönderilir. SMS şablonunda hasta isim ve randevu tarihleri ile ilgili özel ifadeler bulunmaktadır. Sistem otomatik doldurur. Ayrıca SMS Gönder sayfasında bulunan özel ifadeleri otomatik SMS metninizin içerisine ekleyebilirsiniz. Örneğin isim özel ifadesi yer aldığında hastanın adı ve soyadı otomatik gönderilir.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Ay sonu raporlama olarak tedavi, protez ve implant, orto cirolarını total olarak görüntüleyebilir miyiz? Ay ay artış ve azalışı görebilmek için böyle bir güncelleme yapabilir misiniz?
RAPOR > Tedavi sayfasında bulunan "Tedavi" bölümünden tedavi seçimi yapabilir ve istediğiniz tarih aralığını seçerek rapor alabilirsiniz. Sayfanın sonunda ise Genel Toplam hesaplanır.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Yeni kullanıcılarda oral kısmındaki tedavi kalemlerinin ücretlendirmesinin kapatılabilir olması çalışmamıza katkı sağlayacaktır.
AYARLAR > Kullanıcı'dan Oral sayfasındaki fiyatları görmesini istemediğiniz kullanıcının "HASTA > Oral (Fiyat)"da "Göster" yetkisini kaldırabilirsiniz.
7/10 tevkifat oranı Dr.DENTES e-Fatura sistemine dahil edildi. Tevkifat tipi olarak da "603 - Makine, Teçhizat, Demirbaş Ve Taşıtlara Ait Tadilat, Bakım Ve Onarım Hizmetleri" eklendi. Bunun dışında bir tevkifat tipine ihtiyaç duyulması halinde Görüş Bildir bölümünden bize iletebilirsiniz.
Hastalarla ilgili not yazdığımızda hastanın filmini açarken notlar gözüküyor. Notlar için ayrı bir bölüm açsanız çok iyi olur.
AYARLAR > Klinik sayfasındaki "Notları Gizle" ayarı açık olduğunda, Not ve Görüntü sayfasındaki notlar gizlenir. Notlar kutusuna tıklandığında notlar görüntülenir.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
merhabalar. hasta örneğin 2023 yılında gelmiş ve birkaç işlem yapılmış, sonrasında 2025 yılında başka işlemler için tekrar kliniğe başvurduğunda hasta için mevcut ücret tarifesi hala 2023 olarak görülmekte ve her defasında bunu düzeltmek gerekiyor. bu duruma bir çare lütfen
AYARLAR > Tarife sayfasındaki yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2025 olarak değiştirebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Randevuları kaydırma geri gelsin.
RANDEVU sayfasındaki Takvim alanının yanında yer alan "Sürükle Bırak" kutucuğunu işaretlediğinizde randevularınızı sürükleyerek başka tarih, saatlere taşıyabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz