Hastanın e-Nabız sağlık geçmişini görüntülemek için Hasta Kartı'ndaki e-Nabız düğmesine bastığınızda karşınıza gelen hata metnine göre farklı sebepleri olabilir. Bu hata metninin fotoğrafını WhatsApp iletişim numaramıza iletmeniz halinde sağlıklı bilgi verebiliriz. Olası sebepler ise;
- Kurumunuz poliklinik ise Sağlık Bakanlığı nezdinde resmi olarak o kurumda çalışıyor olarak görünmelisiniz.
- Bazı hastalar kendi e-Nabız hesaplarında "sadece muayene olduğum doktor" veya "sadece muayene olduğum kurumdaki doktorlar" gibi ayarları seçiyor veya varsayılan olarak artık bunlar seçili olabilir. Bu durumda bu hasta için daha önceden e-Nabıza bir muayene verisi göndermiş olmanız gerekmektedir.
- Bazı hastalar kendi e-Nabız hesaplarında "SMS ile doğrulama" ayarını zorunlu yapabiliyor. Bu durumda siz e-Nabız izni gönderdiğinizde hastanın e-Nabız sistemindeki onaylı cep telefonuna sms ile onay kodu gidiyor. Bu kodu ancak doğru girdiğinizde hastanın sağlık geçmişini görebiliyorsunuz.
Fikirlerinizi Dr.DENTES'e eklenecek yeni özelliklerin kaynağı olarak görüyoruz. "Görüş Yayınını" geliştiren tek yazılım şirketiyiz. Bize bu cesareti verdiğiniz için minnettarız. Çoğunluğu "birlikte daha iyiye" amaçlı görüşleriniz bizi hep ileri taşıyor. Bizi takip edenlerin de yararlandığı, her yıl gelen yüzlerce görüş için müteşekkiriz. Görüşlerinizi kuyumcu titizliğinde cevaplamaya ve mümkün olanlarını programlamaya çalışıyoruz. Bu sene çalışma karnemizi görüşünüze sunuyoruz. Değerli hekim ve dental asistanları, birlikte nice harikulade senelere :)
Ortalama görüş çözüm süresi: 16.78 gün (sadece çözülmüşler).
Ortalama görüş çözüm süresi: 49.93 gün (çözülmemişler de dahil, 13.12.2022 itibariyle).
Not: Görüş bildirimden çözümün yayınlandığı tarihe kadar geçen süre üzerinden hesaplanmıştır.