Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.
Yanlışlıkla sildiğim hastanın dosyasını tekrar kaydetmek istiyorum.
Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.
TDB 2022 yeni listeden bazı kalemleri kendimiz değer belirlemek istiyoruz. Tüm listeyi geçirmeden bunu nasıl yapabiliriz? Teşekkürler.
Tarifelerdeki kullanmadığınız tedavileri pasif yapabilir, fiyatlarını değiştirebilir, yeni tedaviler ekleyebilirsiniz. Bunun dışında tarife bir bütün olarak yüklenir. Kısmi olarak yükleme gibi bir özellik bulunmamaktadır. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Bu ayki TSİM raporunda tüm değerler sıfır olarak geldi. Sistemsel bir hata olabilir mi?
TSİM raporu modülümüzde herhangi bir problem görünmüyor. WhatsApp'tan ayrıntılı bilgi verildi.
Yeni kaydedilen hastanın tarifesi otamatik olarak TDB 2022 olsun isterim. Ayrıca her yıl aynı sorunu yasamamak için hastanın tarifesi otamatik olarak güncellenebilir mi?
Lütfen menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasının "Varsayılan tarife" bölümünü inceleyiniz.
Merhaba sms gönderimini aktif etmek için prosedür nedir? Daha önce kredi almıştım. Kullanmak istiyorum. Teşekkürler
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Merhaba tsim nasıl kullanıyoruz.
RAPOR > TSİM sayfasından aylık olarak TSİM (Temel Sağlık İstatistikleri Modülü) raporunuzu oluşturabilir, sonucunu TSİM'e girebilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Merhaba uss nasıl kullanıyoruz.
USS kullanmaya başlamak için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES USS / e-Nabız başlığını incelebilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Eski tarifeleri silmek istiyoruz. Ancak hastaları aktar diye bir ekran geliyor. Tarifeler arası hasta aktarımı ne demektir? Önceden yapılan fiyatlandırmalarda herhangi bir değişiklik yaratır mı? Aktarım sonrası silinen tarifeye ait hasta kayıtlarında değişiklik yaşanır mı?
Tarifeler arası hasta aktarım işlemi sadece hasta kartlarındaki tarife bilgisini (yani hastada kullanılan varsayılan tarifeyi/Hastanın Oral'inde ilk gelen tarifeyi) değiştirmektedir. Daha önce uygulanmış herhangi bir planlama/tedavi kaydında değişiklik yapmaz.
Hasta oral ekranı için hastanın renk seçimi kayıt altına alınabilecek bir tuş eklenebilir mi?
Oral şemadan ilgili diş numarasına tıklayarak renk bilgisini dişe özel not olarak yazabilirsiniz.
Hastaya abutment ücreti ayrıca nasıl giriliyor?
Dr.DENTES'te Türk Dişhekimleri Birliği'nin referans tarifesindeki tedaviler yer alır. Bunun dışındaki tedavileri siz kendiniz AYARLAR > Tarife'den ekleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasının tedavi eklemeyle ilgili bölümlerini inceleyebilirsiniz.