RAPOR > Liste'de sayfayı değiştirmeden sağ üstten liste kıstasları düğmesine bastığınızda son seçtiğiniz ve girdiğiniz değerler aynen gelir.
Liste kıstaslarını her seferinde işaretlemem gerekiyor. Bir kez işaretlediğimde kalıcı olmuyor. Her seferinde otomatik ayarlara geri dönüyor.
RAPOR > Liste'de sayfayı değiştirmeden sağ üstten liste kıstasları düğmesine bastığınızda son seçtiğiniz ve girdiğiniz değerler aynen gelir.
Hastalara para alındı belgesinin çıktısını aldığımızda yatay olarak basıyor. Dikey ayarlayabiliyor muyuz?
Para Alındı Belgesi sadece yatay olarak çıktı alınabilir.
Randevu kaydı oluştururken kayıtlı hastalardan seçenekler çıkması kolaylık sağlıyor. Ancak hem kızlık hem eşinden aldığı soyadını kullananlar, sadece eşinden aldığı soyadını verirse, hastanın eski kaydı yok sanıp yeni hasta kartı açıyoruz. Benzer sorun hasan tahsin gibi çift ön isimlilerde de oluyor.
Randevu oluştururken turuncu renkli Ara düğmesine basıp TC Kimlik No ile arama yapabilirsiniz.
Oral sekmesinde en son not aldığımız diş farklı bir renkle gösterilirse son yazdığımız notu kolayca bulabiliriz.
HASTA > Oral'de not girilmiş diş numaraları farklı renkte gösterilir. Hasta her geldiğinde ilgili dişe/dişlere muayene işlerseniz en son hangi dişe/dişlere bakıldığı anlaşılabilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.
Hasta kartında anne adı, baba adı ve telefon numaraları için kutular gerekli oluyor.
Bunun için Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarını kullanabilirsiniz. Daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz.
Hasta kayıt bölümüne, alınan fotoğraf ve bilgiler için kişisel bilgileri veri kaydını saklamaya izin verilmesi gerekmektedir. Bunun için hasta kartında dijital imza atılan bölüm oluşturmak mümkün müdür?
Yakın geçmişte yayınladığımız aşağıdaki özellik ile hastalarınızdan dijital onay alabilirsiniz.
Ek bir ücret ödemeden hastanızdan SMS ile KVKK onayı alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki KVKK onayı bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.
RAPOR > Liste'den KVKK onay durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.
Hasta kimlik bilgileri içinde "Yakının Adı" ve "Tel" kutusu olduğu gibi, ayrıca "Anne adı" ve "Baba adı" kutularına da ihtiyaç duyuyorum.
Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarından daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz.
Görüntülerin seçim sıralamasına göre sol üst + sağ üst + sol alt + sağ alt şeklinde gösterilmesini istiyorum. İyi çalışmalar.
HASTA > Not ve Görüntü'de görüntüler karşılaştırma ekranına Dr.DENTES'e yüklenme sırasında göre gelmektedir.
Merhabalar. Önceden yazdığımız reçeteleri nerden görebiliriz? Yardımcı olur musunuz Kolay gelsin.
HASTA > Reçete'den ilgili hastaya kesilen tüm reçetelere ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Reçete sayfasını inceleyebilirsiniz.
Hesap kısmında hasta ödemesi alınırken, tedavi yapan hocaların bakiye listesinin otomatik olarak çıkması, bu liste üzerinden ödemeyi alan personelin gerekli hekim ve ücreti seçerek girmesinin sekreterya ve gün sonunda hakediş hesaplamalarının yanlışsız yapılmasını sağlayacağını düşünüyoruz.
HASTA > Hesap'ta sağ üstteki "Bakiye Dağılımı" düğmesine tıklayarak o hastanın hekim bazlı bakiyelerini görebilirsiniz.