Interacciones de Usuarios

TDB 2020 tarifesinde yaptığımız değişiklikleri sıfırlama şansımız var mı? Bir de güncel fiyat listesi eklenecek mi?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Yaptığınız değişiklikler sizler tarafınızdan geri alınamaz. Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi için teklif oluşturabiliriz.

Dr.DENTES'te her yıl sonu veya yıl başı Türk Dişhekimleri Birliği'nin yeni yıla ait yayınladığı referans ücret tarifesi duyurulur ve kullanımınıza sunulur.

TDB 2022 tarifesi 24.12.2021'de Dr.DENTES'te yayınlandı, tarifenin Dr.DENTES'te yayınlandığı; program içinden duyuru, sosyal medya hesaplarımız ve güncelleme görüşü ile de duyuruldu. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2022" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2022'ye aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar, sağlık turizmi yapıyoruz. Faturayı İngilizce kesebileceğimiz bir ihtimal oluyor mu bilgilendirebilir misiniz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Tedavi isimlerini İngilizce yazarak faturayı kesebilirsiniz ama kanuni olarak "Açıklama" bölümünde tedavilerin Türkçe karşılığının yazılması zorunludur.

Hasta sözleşmesinin çıktısını alabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

HASTA > Oral'de mor renkli üzerinde yazdırma simgesi olan Proforma/Yazdır düğmesi ile tedavilerin ve oral şemanın yer aldığı ve ödeme planının da bulunduğu Sözleşmeyi yazıcıdan çıkartıp hastaya verebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Hasta kartlarının bir liste halinde görülmesi güzel olurdu. Özellikle sistemin her hasta için bir kayıt numarası vermesi, fiziki arşiv dosyalarımızla sistemdeki hasta kayıtlarını eşleştirip daha sonra arşive ulaşmamız esnasında bize çok büyük kolaylık sağlardı.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasının "Özel Kod" bölümünü ve RAPOR > Liste sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar. Laboratuvar seçimi var mı? Ben protez için onun da olmasını yeğlerim.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Laboratuvarla ilgili iş ve ödeme kayıtlarınızı GİDER > Gider Kartı ve GİDER > Gider sayfalarından yapabilirsiniz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki GİDER > Gider Kartı, GİDER > Gider, RAPOR > Gider ve RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Yeni eklediğimiz tarifeyi silmek istediğimizde pasif duruma getirip silin diyor. Ancak pasif duruma getirdiğimiz halde aynı hatayı verip silinmiyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Bu konuda Dr.DENTES'te sadece varayılan tarifenin silinemeyeceği yönünde bir hata mesajı bulunuyor. Başka bir tarifeye varsayılan yaptığınızda diğerini silmeniz mümkün olur. Bunun dışında tarife içinde sonradan eklediğiniz bir tedaviyi silmek istiyorsanız şayet bu tedavinin bulunduğu tarife herhangi bir hastada kullanılıyorsa silinemez. Bu tedaviyi Oral'de görmemek için sdece pasife alabilirsiniz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhabalar. Bakiye kısmına tarih aralığı ekleme şansımız var mıdır? O ay gelen hastanın ne kadar bakiyesi kaldığını vs tek kalemde de ekranda görme gibi bir kolaylık olabilir.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Liste'den kayıt tarihine göre sorgulama yapabilir ve bakiyeleri görebilirsiniz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste, RAPOR > Bakiye ve RAPOR > Kısmi Bakiye sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Merhaba yapılan güncellemeden sonra bazı yabancı hastaların kimlik numarasını sistem kabul etmiyor. Sadece pasaport numarası ile işlem yapılabiliyor. Bu durumun çözülebilmesi için desteğinizi rica ediyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Bahsettiğiniz konunun güncellemelerle alakası bulunmamaktadır. Yetkiliniz AYARLAR > Klinik'ten "Hasta kimliğini doğrula" ayarını açmış olabilir. Bu ayar açıldığında hastanın ad, soyad, doğum tarihi ve TC/Yabancı Kimlik No bilgileri kimliğindeki bilgilerle birebir aynı olmalıdır. Lütfen yetkiliniz ile iletişime geçiniz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.

Merhaba. Bazen hasta isimleri ve kayıtları karışabiliyor. Bunun önlenebilmesi adına hasta arama butonunun yanına tc kimlik no ve telefon numarası ile sorgulamayı ekleyebilir miyiz? Ayrıca sistemde kimlik numarası bir kere kullanıldığında tekrar kayıt açılmasını önleyecek bir uyarı çıkabilir mi?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.

AYARLAR > Klinik'te "Hasta kimliğini doğrula" ayarını "Açık" durumuna getirerek kimlik bilgilerinin kontrol edilmesini sağlayabilir ve aynı TC Kimlik numarasıyla yeni hasta kartı oluşturulabilmesini engelleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp