Paket bitiş tarihinizi AYARLAR > Klinik’ten görebilirsiniz. Dr.DENTES bu tarihten 15 gün önce sizi e-posta ve SMS ile bilgilendirir. 7 gün öncesinde ise program içinde uyarı gösterir.
Ödemeler ne zaman yapılıyor? 1 senelik hak ne zaman bitiyor? Nereden görebilirim.
Paket bitiş tarihinizi AYARLAR > Klinik’ten görebilirsiniz. Dr.DENTES bu tarihten 15 gün önce sizi e-posta ve SMS ile bilgilendirir. 7 gün öncesinde ise program içinde uyarı gösterir.
Sms paketimiz var ama göndermek için buton yok.
AYARLAR > SMS Gönder sayfasını veya sayfadaki "SMS Gönder" düğmesini göremiyorsanız giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlıdır. Yöneticinizin kullanıcınıza AYARLAR > SMS Gönder yetkilerini vermesi gerekmektedir.
Sms tanımlama yapıldı fakat hastalara sms gönder butonu tanımlı değil, mesaj gönderemiyorum.
AYARLAR > SMS Gönder sayfasını veya sayfadaki "SMS Gönder" düğmesini göremiyorsanız giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlıdır. Yöneticinizin kullanıcınıza AYARLAR > SMS Gönder yetkilerini vermesi gerekmektedir.
Diş hekimi hakediş yüzdesini bile değiştirsem sürekli dishek.org yayınlanması açık hale geliyor. Benim kullanıcımda dishek.org olayı tamamen iptal edilse nasıl olur. Sürekli kontrol etmek çok can sıkıcı.
Hesabınızdaki hiç bir hekim dishek.org'ta zaten yayında değil. Dr.DENTES içinde yayın durumu açık hale gelse dahi dishek.org'ta onay verilmediği sürece yayınlanmazsanız. Sizin hesabınızdaki hekimlere dishek.org'ta isteğiniz üzerine onay verilmiyor.
Merhabalar. Hastanın hesabından para girişleri silinirse log olarak tarafınızda saklanıyor mu?
Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi için teklif oluşturabiliriz.
Selamlar. Program üzerinden yapılan herhangi bir işlemin (hasta kaydı oluşturma, fatura işlemi, vs.) hangi kullanıcı tarafından yapıldığını nasıl öğrenebiliriz?
iyi çalışmalar.
Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi için teklif oluşturabiliriz.
Selamlar. Ücret tarifesini sisteme belirli bir formatta tek seferde nasıl upload edebiliriz? iyi çalışmalar.
Dr.DENTES'te AYARLAR > Tarife'den ücret tarifesi oluşturabilirsiniz. Dışarıdan bir dosya yüklenmesine tedavi standardizasyonu (Tedavi SUT kodları ilişkileri ve Oral şema çizimleri) gereği şu an imkan verilmiyor.
Personelimiz değiştiğinden dolayı şifremizi değiştirip yeni şifremizi mail adresimize atar mısınız? ***@gmail.com
Merhabalar. Bunu siz AYARLAR > Kullanıcı sayfasından kendiniz yapabiliyorsunuz.
Tarife 2022 kompozit fiyatlarındaki yanlışlık düzeltildi olarak mesaj geldi ama tdb2022 fiyat listesini yüklemiştim. Nasıl yenisi ile değitrebilirim?
AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2022" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Veya "TDB 2022" tarifesi ekranda seçili iken aşağıda listelenen tedavilerden istediğiniz bir tedaviyi seçip, turkuaz renkli Değiştir düğmesine basıp, fiyatını değiştirebilirsiniz.
Tarifesi "TDB 2021" olarak atanmış hastaların tarifeleri otomatik olarak "TDB 2022" ye devir olacak mı?
Dr.DENTES hasta tarifelerinde otomatik devir yapmaz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2022'ye aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.