Interacciones de Usuarios

impianto dentaire lasak diye bir tedavi oluşturduk fakat buna şemayı bulamıyoruz. Buna şema ekler misiniz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

"OPTIONS > Tariff" sayfasından yeni tedavi tanımlarken veya tanımladığınız tedaviyi değiştirirken "Şema" bölümünden seçim yapabilirsiniz. Burada Oral'de çizimi olanlar mavi renklidir. Bahsettiğiniz tedavinin "implant" tedavisi olduğunu düşünerek şema olarak Türkçe kulanırken "Kemik İçi İmplant (Tek Silindirik İmplant Ücreti Hariç)" tedavisini, İngilizce kullanırken "Endosteal Implant (Single Cylindrical Implant Fee Excluded)" tedavisini seçebilirsiniz.

Hasta bilgileri dahil hiç bir bilgiye ulaşamıyoruz. Tüm randevular silinmiş durumda acil geri dönüş yapabilir misiniz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

- RANDEVU'da sol üstte randevusu gösterilecek hekimlerin seçili olduğuna emin olunuz.
- Giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde "hesabınızdaki bir başka kullanıcı" değişiklik yapmış olabilir.
- Değilse mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaramızdan ulaşınız.

Merhaba benim ekranımda rapor kısmı erişimi engellendi yazıyor. Fakat engelli değil çünkü telefonumla girdiğim zaman görebilirken bilgisayardan oturum açtığımda göremiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Dr.DENTES'te telefonda ayrı bilgisayarda ayrı yetkilendirme söz konusu değil. Muhtemelen her iki cihazda da 2 farklı kullanıcıyla giriş yapıyorsunuz ve kullanıcılardan birinin yetkileri kısıtlı. Böyle olmadığına eminseniz ekran görüntüleriyle ve detaylandırarak WhatsApp iletişim numaramızdan bildirmenizi rica ederiz.

Detaylı diş hekimi günlük raporu alırken kemalpaşa/bozyaka/bostanlı şubelerinin raporlarını göremiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Konu telefon görüşmesiyle çözümlendi.

Merhaba iyi çalışmalar bakiye kısmına tarih eklenebilir mi?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

RAPOR > Kısmi Bakiye sayfasında belirlenen tarih aralığındaki yapılan tedavileri, alınan paraları ve kalan bakiyeyi görebilirsiniz.

Hastalara dosya numarası verebiliyor muyuz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Dr.DENTES her hastaya özel kod veriyor. Bu kodu, hastayı kayıt ettikten sonra "Özel Kod" ifadesinin yanındaki parantez içinde görebilirsiniz. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Dr.DENTES'in hasta numarasını kullanmak istemeyen kullanıcılarımız Özel Kod kutusuna kendi numarasını girebilir. Hasta arama penceresindeki "Hasta #" alanından veya RAPOR > Liste sayfasında "Hasta #" alanından Dr.DENTES'in verdiği numara ile, "Özel Kod" alanından ise kendi girdiğiniz kod ile hasta listesi alabilirsiniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdan ulaşabilirsiniz.

Hekim bölümlerini renklendirmek istiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

AYARLAR > Randevu'dan Renk ayarını "Hekime göre" seçip, hekimlere renk tanımladıktan sonra randevu defterinde her hekimi farklı renkte görebilirsiniz. Ancak bu ayar Dr.DENTES hesabı temelli bir ayardır. Burada yapılacak bir değişiklik diğer şubelerinizin kullanımını da etkileyecektir.

Hekime açılan kullanıcıda defterde sadece kendi gelirini görmesini nasıl sağlıyoruz? Giderleri ve diğer hekim tahsilatlarını görmesin istiyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi ?)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı (hekim) sadece kendi ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Dr. A. için hasta kaydı için hsys giriş sık sık açılmamaya başladı. Şifre hatalı gösteriyor. 20 dakika bloke oluyor. 20 dakika sonrasında ise giriş yapılabiliyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Dr.DENTES dışındaki sistemlerle ilgili bilgimiz veya desteğimiz bulunmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Merhaba. Rapor > defter kayıtlarını her kullanıcı göremesin diye yeni kullanıcıya bu izni verip diğerlerinden kapattım. Bir kaç gün sadece izin verdiğimden görebilirken 2 gündür hiçbir kullanıcı da defter kısmı gözükmüyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.

"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.

Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp