Bildirdiğiniz durumun Dr.DENTES ile ilgisi bulunmamaktadır. Reçetem sisteminin iletişim merkezine (44 44 680) danışabilirsiniz.
e-Reçetem uygulamasına giremiyorum. Karşıma Reçetem Bilgi Sistemi çıkıyor şifremle giriş yapmak istiyorum ama kabul etmiyor. Eİmza uygulaması üzerinden şifremi test ediyorum . Eİmza şifrem doğru ve sürücüleri doğru yüklemiş durumdayım.
Bildirdiğiniz durumun Dr.DENTES ile ilgisi bulunmamaktadır. Reçetem sisteminin iletişim merkezine (44 44 680) danışabilirsiniz.
Bir hasta için girilen tüm gider kayıtlarının, farklı cari gider kartlarında olsa dahi hasta sayfasından raporlanabilmesi için bir eklenti yapılabilirse çok iyi olur.
Teşekkürler.
RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasından “Hasta” alanını doldurup raporladığınızda ilgili hastaya ait alınan mal/hizmetlerin listesi görüntülenebilir.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Merhabalar oral kısmında planlama veya tedavi çıktısı alırken fiyat görünmeden nasıl alabilir miyiz?
AYARLAR > Klinik sayfasındaki "Oral çıktıda fiyatları göster" ayarını "Kapalı" yaparak tedavi fiyatları olmadan çıktı alabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
TR:
GİDER, STOK ve RAPOR menülerinin İngilizce yardım içerikleri Dr.DENTES Yardım'a yüklendi. Dr.DENTES Yardım'a menüdeki "?" simgesinden ulaşabilirsiniz.
EN:
English help contents of EXPENSE, STOCK and REPORT menus have been uploaded to Dr.DENTES Help. You can access Dr.DENTES Help from the "?" icon in the menu.
İki farklı isimde kaydedılmiş hasta kartını nasıl birleştiririm?
Otomatik birleştirme bulunmamaktadır. Kullanmak istediğiniz hasta kartına tüm bilgileri el ile girip diğer hasta kartını silebilirsiniz.
Bir süre önce fatura kesim sayfanızdan faydalanmak için bir ödeme yaptık sonrasında vazgeçtik para iadesi için aramamıştık fakat bugün sms bölümünden faydalanmak istedik ve yaptığımız ödemenin o tarafa aktarılmasını istedim ama mümkün değilmiş bir faydalanmadığımız bir şey için ödeme yapmış oldum bu önemli değildi fakat başka bir bölümden de faydalanmak istediğimizde o tarafa evrilemedi. Bu konuda yardımcı olmanızı beklerdik.
E-Fatura için gönderdiğiniz belgeler işleme alınmıştır ve entegratör tarafından kullanıcı açma işlemi yapılmıştır. 15 ve 27 Mart 2024 tarihlerinde WhatsApp üzerinden yetkili kişi ile iletişim kurulmuştur. İfası gerçekleştirilen Dr.DENTES ek hizmetleri (SMS, e-Fatura/e-SMM, USS) için yapılan ödemelerin iadesi bulunmamaktadır. SMS ve e-Fatura hizmetleri farklı firmalardan sağlanmaktadır ve birbirleri ile bağlantısı bulunmamaktadır. Bu sebeple bir hizmete yaptığınız ödeme farklı bir hizmete döndürülemez.
TR:
HASTA ve RANDEVU menülerinin İngilizce yardım içerikleri Dr.DENTES Yardım'a yüklendi.
Dr.DENTES Yardım'a menüdeki "?" simgesinden ulaşabilirsiniz.
EN:
English help contents of PATIENT and APPOINTMENT menus have been uploaded to Dr.DENTES Help.
You can access Dr.DENTES Help from the "?" icon in the menu.
RAPOR > Fatura Listesi'ne yeni eklediğimiz "Göster" filtresi ile faturaların yanı sıra fatura kalemlerinin de liste olarak alınabilmesi sağlandı. Böylece bu sayfadan fatura kalemlerini toplu şekilde Excel olarak indirebilirsiniz. İndirdiğiniz Excel dosyasını kullandığınız muhasebe yazılımına aktarabilirsiniz.
Merhaba aile ve grup kısmına yeni başlıklar ekleyebiliyorken; kurum kısmına ekleyemiyoruz. Kurum kısmındaki mevcut alt başlıklar yeterli olmuyor. Bu kısmada aile ve gruptaki gibi "+" seçeneği koyulursa bizim için daha efektif olacak. Teşekkürler.
Hasta Kartı'ndaki "Kurum" alanı USS/E-Nabız veri gönderimi yapan kullanıcılarımız için Sağlık Bakanlığı'nın zorunlu olarak istediği bir alan olup, içeriği sabittir. Hastaları kategorize etmek için Hasta Kartı'ndaki "Grup" alanını kullanabilirsiniz.
Bugun girilen yeni kayıtlı hastaları nasıl görebilir?
RAPOR > Liste'den günlük kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste sayfasından veya menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi'nden ilgili eğitim videolarını izleyerek ulaşabilirsiniz.