Interacciones de Usuarios

Slm aynı gün başka saate hasta yazamıyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Yetkili kullanıcı ile hekim çalışma saatlerini kontrol ediniz, hekim çalışma saatleri kısıtlı olabilir.

Stokları hekim bazında liste olarak almak istiyoruz , yapabiliyormuyuz?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Demirbaş ile stok farklı uygulamalar. Şimdilik hastaya uygulanan implant, protez vb. işleri tedaviyi yapan hekim üzerine kayıt edebilirsiniz. Bu kaydı GİDER > Gider sayfasından yapabilirsiniz. RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet bölümünden ise ilgili sarf dökümünü alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye Yardım (?) menüsünden ulaşabilirsiniz.

Cerrahi işlemler içerisinde kemik içi implant ve implant cerrahisi sekmesi yok. Sekmeye ilave ediniz lütfen.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Tarife'de
"Kemik İçi İmplant (Tek Silindirik İmplant Ücreti Hariç)"
isimli kayıt mevcuttur. Cerrahisi için dilerseniz ayrıca bir tedavi de ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için programda bulunan Yardım (?) bölümüne başvurabilirsiniz. İletişime geçmeniz halinde bir defaya mahsus ücretsiz eğitim planlaması yapabiliriz.

Hasta ara butonunda ad soyad kısmına ek olarak cep telefonu ara butonu olması daha kolay bir sisteme geçiş olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Liste kıstaslarının yazıldığı bölümde bulunan cep telefonu alanına çağrıda bulunan telefon numarasını yazıp liste alırsanız; eğer hasta sistemde kayıtlı ise o numaraya ait isim gelir.

Kayıtlı kişileri telefon numarasından da bulabilsek güzel olur. Mesela telefonumda kayıtlı olmayan bir numaranın cevapsız çağrısı var. Bu kişi hastam mı değil mi buradan bakabilmek isterdim. Rapor sekmesinde ''liste'' kısmından hastaları sıralayıp komple listeyi taramak zahmetli oluyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Liste kıstaslarının yazıldığı bölümde bulunan cep telefonu alanına cevapsız çağrıda bulunan telefon numarasını yazıp liste alırsanız eğer hasta sistemde kayıtlı ise o numaraya ait isim gelir. Tüm listeyi taramak zorunda kalmazsınız.

Hasta notlarında bazı notların daha çok vurgulanabilmesini sağlayabilmek için (Önemli kutucuğu dışına) bazı yazı araçları (Bold, Alt çizgi, renk değişimi gibi) eklenebilir mi?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Teknik olarak evet eklenebilir. Ancak bu ekleme sisteme ciddi bir yük getirmektedir. Bahse konu formda halihazırda kullanmasanız da var olan görüntü işleme kütüphanesi mevcuttur. İlaveten bir yazı düzenleyici eklemek düşük kapasiteli cihazlar için kullanımı kısıtlayacaktır.

“Görüşler” bölümünde bir arama kutusu olsa, sormak istediğimiz konuları ilk önce orada aratsak iyi olmaz mı?
Daha önceden sorulmuş konuları tekrar tekrar yazmamış ve kalabalık yapmamış oluruz. Ayrıca aradığımız cevabı sizi uğraştırmadan ve sizi beklemeden bulmuş oluruz. Her soruyu cevaplamıyorsunuz ve haklı olarakcevaplamanızı da beklemiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Görüşleri okuduğunuz ekranda Ctrl+F ile arama yapabilirsiniz. Arama listelenen son 10 görüşte yapılacağından sonraki görüş sayfalarına da bakmalısınız.

Bazı tedavilerin işlemleri 3,6,9 ay gibi sürmektedir.
Örnek: A isimli hastaya ocak ayında implant yapıldı. Protez işlemleri 3 ay sonra yapılacak. İmplant yapıldığı tarihten itibaren üçüncü ayın sonun da bizim sistemde hatırlatma olsa güzel olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Şimdilik; 1. Hasta kartından kontrol periyotunu 3 ay seçip kontrole çağrılacak hasta listesine alabilirsiniz. 2. Tahmini 3/6/9 ay sonrasına "geçici" randevu verebilirsiniz. 3. Hasta hesap kartında 3 ay sonrası için "alarm" kurabilirsiniz.
İlerleyen süreçte daha iyi analiz yapabilmemiz için;
Tarife listesini inceleyerek, hangi tedavinin akabinde ortalama ne kadar süre sonra hastanın geri çağrılması gerektiğini excel listesi olarak bize e-posta ile iletebilir misiniz?

Planlamanın çıktısını alamıyorum devamlı giriş yapın deniyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Telefon konuşmasında sorunun donanım sisteminizle ilgili olduğu anlaşılmıştır.

İyi günler programı yeni kullanmaya başlayan bir kullanıcı olarak bildirmek isterim ki hastalar randevularını iptal yada erteleme yaptıklarında randevu ekranında görünüm silik yada daha erteleme yapıldığı belli olacak bir renkte gözükmeli bence o saatin boşaldığı anlaşılması için...
Randevuyu da silmek istemiyoruz sonuçta hastanın iptal ettiğini de görmek için
teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevu "İptal" edildiğinde silinmez ancak yeri "boş" gösterilir. Ertelemede ise Değiştirildi/Ertelendi durumunda ise bir kaç çözüm mevcut. Randevuyu ertelenen tarihe taşıyabilir veya bir kopyasını oluşturabilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için yardım (?) bölümünü inceleyebilirsiniz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
¡Dr.DENTES celebra su décimo aniversario!
Whatsapp