AYARLAR > Kullanıcı’da şifre değişikliği yapmak istediğiniz kullanıcıyı “Kullanıcı” listesinden seçip, turkuaz renkli “Değiştir” düğmesine bastıktan sonra yeni şifreyi “Şifre” alanına yazıp yeşil renkli “Kaydet” düğmesiyle kaydedebilirsiniz.
İyi günler şu an olan mevcut şifreyi nasıl değiştirebiliiz acaba sisteme giriş şifresi?
AYARLAR > Kullanıcı’da şifre değişikliği yapmak istediğiniz kullanıcıyı “Kullanıcı” listesinden seçip, turkuaz renkli “Değiştir” düğmesine bastıktan sonra yeni şifreyi “Şifre” alanına yazıp yeşil renkli “Kaydet” düğmesiyle kaydedebilirsiniz.
Aldığımız, hasta kartına kaydettiğimiz görüntülere not ekleyebiliyormuz? RVG görüntülerine diş numarası ve tarih ekleme olanağı var mı? Ya da programa bu özellik eklenebilir mi?
Görüntü ve notları eşleştirebilirsiniz. Görüntüleri çene ya da diş numarasıyla eşleştirebilirsiniz. HASTA > Not ve Görüntü’de görüntülerin ön izlemesinin sağ üstünde eklendiği tarih gösterilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
TC olmadan kayıt yapamaz mıyız?
İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. “Görüş Bildir” kullanıcılarımızın; görüş, öneri, şikayet ve kılavuzda anlatımı bulunmayan sorularını ilettiği kısımdır. Bu kapsamdaki kullanıcı görüşlerinin kalabalıkta kaybolmaması için; kullanım hakkında tüyolar, hesaba ilişkin bilgilendirme vb. alakasız konular cevaplanmaz. Bu konularda iletişim e-postamız veya WhatsApp hesabımızdan iletişime geçebilirsiniz.
Hasta kartından aile kaydını nasıl oluşturabiliriz. Ödemeyi toplu şekilde nasıl girebiliriz
HASTA > Hasta Kartı’nda “Aile” oluşturup, HASTA > Hesap’ta “aile hesabı”nı görebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz.
Merhaba Exceldeki hasta kayıtlarımı sisteme nasıl aktarabilirim
İletişim e-posta adresimize dosyalarınızı iletmeniz halinde teklif sunabiliriz.
Veri kısıtlamasına anlam veremiyorum
Veri boyutu,aylık trafik
Veri boyutu: Dr.DENTES’te kayıtlı verilerinizin toplam boyutudur.
Aylık trafik: Dr.DENTES ile 1 ay içerisinde kurduğunuz etkileşimin boyutudur.
Veri teknolojisi gereği; size sunulan saklama hizmetinin sınırları bulunmaktadır. 11 Pits Caries ile 46, 47 MOD Kavite büyüklükleri aynı olmadığı gibi 1 GB ile 1 TB (1024 GB) aynı değildir. Enterprise SSD disk hız ve ücret açısından piyasadaki isim benzerlerinden çok daha pahalı ve sürekli kullanımda olduğundan en fazla 2 yıl ömürlüdür. Biz ortalama en fazla 1,5 yılda bir tüm Enterprise SSD disklerimizi ve bunlara bağlı sistemlerimizi yeniliyoruz.
Kullanıcının bazı giderleri görmesini nasıl kapatırız
AYARLAR > Kullanıcı’da “Gider (Personel Gideri)” yetkilendirmesi ile bu tipteki giderler üzerinde diğer kullanıcıların yetkilerini belirleyebilirsiniz.
İyi çalışmalar, 'HASTA' sekmesi altında istisnasız hastaların tamamının listelendiği bir alt başlık oluşturulması büyük kolaylık sağlar. Hasta kartı açmak istediğimde aramadan ismini hatırlamaya çalışıyorum veya farklı hastalar arasında kıyaslama yapmak istediğimde. İsteğime yönelik bir seçenek diğer başlıklar altında var mı daha tam çözemedim, varsa haber verirseniz sevinirim. İyi akşamlar.
RAPOR > Liste sayfasından hasta listesi alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz.
Randevu sayfasındaki 3 doktorun sıralamasında 3. sıradaki doktoru 1. sıraya alabilir miyiz?
Randevu cetvelinde hekim sıralama imkanı bulunmayıp, hekimler alfabetik olarak sıralanmaktadır. AYARLAR > Dişhekimi'nden hekim adlarının başına rakam ekleyerek istediğiniz sıralamayı elde edebilirsiniz.
Hasta kartı her açtığımda ve planlama girdiğimde para birimini değiştirmek zorunda kalıyorum bunu tl olarak sabitlemek istiyorum.
HASTA > Hasta Kartı ve Oral’de varsayılan olarak gelen döviz cinsini değiştirmek için AYARLAR > Tarife’de TL para birimli bir tarifenizi seçip sağ üstteki mor renkli “varsayılan tarife” düğmesi ile varsayılan tarife haline getirmelisiniz, HASTA > Hasta Kartı’nda da hastayla çalıştığınız “para birimi”ni seçebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.