Interacciones de Usuarios

Kolay gelsin 3 kere falan kayıtlı olan numaralar ve notlar silindi. Bu neden olabilir ?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Değerli kullanıcımız;
Silindiğini düşündüğünüz kayıtların yazıldığı "Hasta adı, kaydı yaptığınız tarih, saat" gibi kesin bilgileri iletmeniz halinde; ayrı bir yerde verilerinizin ham kopyasının tutulduğu LOG kayıtlarını inceleyip İZ SÜREBİLİRİZ. Bu, iş yükü açısından bizi yoran bir çalışmadır. Bizim açımızdan Fuzulî bir meşguliyet olmaması için ücret talebinde bulunmaktayız. Ancak veri kaybından emin iseniz ve İZ SÜRME sonucunda yazılım kaynaklı kayıp yaşadığınız tespit edilir ise; ÜCRETİNİZ İADE EDİLİR, hatalı programladığımız bölüm veya bölümleri de yeniden programlayarak düzeltmiş oluruz. 2014'den bugüne kadar benzer şekilde gelen 13 istek olmuştur. Ücret alınarak inceleme yapılmış ve şu sonuçlar çıkmıştır:

1. 5 adet hasta kartı silindiği iletilmiş ancak yapılan incelemede hasta isimlerinin değiştirildiği tespit edilmiştir. (Zaten daha önceden kaydedilmiş hasta kartını silmek için ŞİFRE girişi gereklidir!)

2. 6 adet hastadan alınan para kaydının kaybolduğu iletilmiş yapılan inceleme sonucunda HANGİ kullanıcı tarafından, IP, saat, dakika, saniye ve salisede SİLİNDİĞİ ortaya konmuştur.

3. 2 farklı istekte ise "Kaydet"me işlemine ait hiçbir LOG kaydına rastlanmamıştır. Yani kaydet düğmesine basılmadan başka bir ekrana geçilmiştir.

Şayet bahsettiğiniz konulardan emin iseniz yukarıda saydığımız çalışma kaideleri çerçevesinde verilerinizi YAZILI İZİN VE İSTEĞİNİZ doğrultusunda inceleyebiliriz.

Konuyu bilgilerinize sunar, başarılı çalışmalar dileriz.

Hasta kartı>oral sayfasında yazdır bölümü çalışmıyor. Yazdır sekmesine tuşluyoruz, dakikalarca yazdırma ekranı gelmiyor. Tarayıcımız firefox.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

FireFox PDF görüntüleyici güncelleme almış yeni güncelleme sebebi yaşanan bir sorundur. Yazdır penceresini kapatıp, görüntüleme ekranındaki alanda bulunan yazdır düğmesini kullanarak yazdırabilirsiniz.
Güncel tarayıcı olarak Google Chrome'u kullanabilirsiniz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Yabancı para birimi ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura kesilebilmesi sağlandı. Yabancı para birimli fatura kalemleriniz olduğunda "Döviz Kuru" alanı açılır ve fatura tarihindeki kur otomatik olarak gelir. İstenirse kurda değişklik yapılabilir.

Yabancı para birimi ile ödeme yapan hastalar için fatura keserken Türk lirası dışında para birimi kabul edilmiyor uyarısına rastlıyoruz. Sizden sisteminizi yabancı para birimi ile fatura kesebileceğimiz şekilde güncellemenizi rica ediyoruz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Yabancı para birimi ile e-Fatura ve e-Arşiv Fatura kesilebilmesi sağlandı. Yabancı para birimli fatura kalemleriniz olduğunda "Döviz Kuru" alanı açılır ve fatura tarihindeki kur otomatik olarak gelir. İstenirse kurda değişklik yapılabilir. İlk keseceğiniz zaman iletişim numaramızdan arayarak destek talep edebilirsiniz.

Rapor > Gider kısmının, Rapor > Aldığımız mal/hizmet'ten nasıl bir farkı var? Rapor > Gider kısmında hepsini işaretleyip çalıştırdığımda sadece 1 gideri gösteriyor.Tam olarak işlevini ve farkını anlayamadım.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Rapor Gider; tüm firmalara olan borçları gösterir. Aldığımız/Mal Hizmet kısmı ise; belirli bir tarih aralığında alınan mal ve hizmetlerin ayrıntılarını listeler. Örneğin Nisan ayının ikinci haftasında "Neler satın almışız?" gibi. Labortatuvar, Dş deposu, İmplant firması ... gibi ana kalem giderler için ayrı ayrı firma kartı (Gider) açar ve bu firmalardan aldıklarınızı ilgili firma kartlarına yazarsanız giderlerinizi daha iyi takip edebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için yardım (?) menümüzü kullanabilirsiniz.

Kredi kartı kesintilerinin aylık takibini nasıl yapabiliriz? Rapor kısmına eklenebilir mi? Hangi doktorun hangi hastasından ne kadar kesildi gibi, aynı şekilde hak ediş hesabında da kredi kartı kesinitisinin yeri olmalı bence... Kolay gelsin, teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Rapor > Defter bölümünde Günlük/Aylık/Yıllık veya iki tarih aralığındaki banka kredi kartı Masraflarını görebilirsiniz. Masraf tedavi ücreti üzerine ilave olarak alınmalıdır. Böyle uygulanırsa Hak edişi etkilemez. Diğer türlü işletme kayıpları doğacaktır.

Merhabalar, geçmişe yönelik hastaya yapılan işlem kayıtlarında eksik ya da girilmemiş kayıt olup olmadığını anlamak üzere; randevu günleri ve işlem tarihlerini liste halinde yan yana görüp kontrol edebileceğimiz bir raporlama sekmesi mevcut mudur ? Mesela hasta 12 ocak,15 ocak ve 17 ocakta gelmiş randevusu sistemde var, geldi görünüyor ama işlemler 12 ve 15 ocakta girilmiş 17 sinde girilmeyi unutulmuş. Bunu liste şeklinde görüp inceleme yapabileceğimiz bir ara yüz var mıdır ?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Hasta kartında bulunan "Gelecek Rand. Tar." kutucuğunun bitişinde bulunan takvim düğmesine basarak hastanın gelmiş-geçmiş bütün randevularını tablo halinde görebilirsiniz. İkinci bir sekmede Hasta Oral kartını açarak randevu ve tedavi eşleşmelerini kontrol edebilirsiniz. Güzel soru ve öneri için teşekkür ederiz.

Merhabalar onam formları hastalar tarafından dijital olarak imzalanabilse(klinikte bir tablet ve kalem yardımıyla)ve her hastanın dosyasına kaydedilebilse çok güzel olur. Hem kağıt israfı hem iş yükü olmaz bizim için çok teşekkürler

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Teknik olarak mümkün. Ancak kanuni olarak geçerli olup-olmayacağını öğrenip değerlendirmek gerekir. Bu konuda bize bilgi sunmanız olanaklı mıdır?

Merhabalar; hastalardan KVKK onayı almak günümüz şartlarında zorunlu hale gelmiştir. KVKK şartları sisteme tanımlanıp hastanın kayıtlı olduğu cep telefonuna kod gitse ve bu kodu biz sisteme girdiğimizde hasta otomatik olarak KVKK şartlarını onaylamış olsa çok iyi olur. Kağıt israfını önlemiş oluruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Teknik olarak mümkün. Ancak kanuni olarak geçerli olup-olmayacağını öğrenip değerlendirmek gerekir. Bu konuda bize bilgi sunmanız olanaklı mıdır?

Sisteminiz sürekli donur. Kulanmak için her defasında sayfayı komple kapatıp tekrardan açmak zorunda kalıyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Uzak bağlantı yazılımı ile erişim sonucunda bilgisayarınızda sorun olduğu tespit edilmiş, donanım satıcınızla iletişim kurmanız bildirilmişti. Yazılımla ilgili başka yapabileceğimiz bir şey var mıdır?

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
Whatsapp