Son randevu tarihi bitişiğindeki düğmeyi kullanmanız yeterli. Daha fazla bilgiye yardım (?) menüsünden ulaşabilirsiniz. Eğitim planlaması için iletişime geçiniz.
Merhaba, hastaların geçmiş randevu tarihlerini görebiliyor muyuz acaba?
Son randevu tarihi bitişiğindeki düğmeyi kullanmanız yeterli. Daha fazla bilgiye yardım (?) menüsünden ulaşabilirsiniz. Eğitim planlaması için iletişime geçiniz.
Randevu ekranında yeni hastaya randevu yazarken kayıtlarda yoksa hasta kaydını da o an oluşturabiliyoruz fakat bu ekranda doğum tarihi ve kimlik no alanlarınında zorunlu olarak girilmesi istense çok iyi olur çünkü daha sonra hasta kartına bu bilgilerin girilmesi unutulabiliyor.
Randevu girişini takiben; farenin sağ tutu veya dokunmatik ekranlarda kısa bir süre basılı tuttuğunuzda hasta kartı açılır. Bilgilerin devamını hasta kartından girebilirsiniz. Daha fazla bilgiye yardım menüsünden erişebilirsiniz.
Yani "randevuyu kaydederken hasta kaydını da oluştur"u seçtiğimiz zaman kimlik no ve doğum tarihi gibi zorunlu alanları da doldurmamız istenmeli.
İsteğiniz makul olmakla birlikte; yeni hasta kaydının "Hasta Kartı"nda girilmesi ve alan doğrulamalarının bu kartta yapılması gerekiyor. Zira hasta kartında doğrulanması ve seçilmesi gereken çok fazla alan bulunuyor. Randevu ekranına hasta giriş ekranı ilavesi düşük kapasiteli telefon, tablet, pc vb. cihazlar için kullanışlı olmaz.
Program sürekli donuyor ve randevu yazamıyoruz.
İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Hasta kaydı yapılmıyor. Program donuyor.
İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Deprem ve sel gibi doğal afetler dışındaki sistem donmalarını ve yavaşlamalarını nasıl düzeltmeyi düşünüyorsunuz? Bu sorunlar pazartesiye denk geliyor. Telefon ve hasta trafiğinin yoğun olduğu günler, gelir-gider hesaplarına baktığımız günler vs.. 8 hekim çalışan bir kliniğiz, ne kadar sıkıntıya düştüğümüzü tahmin edersiniz. Bizleri mağdur etmeyecek çözümleriniz olabileceğini düşünüyoruz. Tekrar tekrar yaşamak istemiyoruz.
İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Son iki haftadır program kullanılamayacak derecede yavaş,çoğu zaman açılmıyor,donuyor.
İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Sistem çok yavaş özellikle giriş yaparken sürekli donuyor. Lütfen düzeltiniz.
İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Hastaların tedavi ücretleri pazarlık sonucu kişiden kişiye değişebilmektedir. Standart tarifemizi uygulamak ve sonuç almak zorlaşmaktadır. Bunun yerine her hastanın tedavi ücret hesabının ayrı olarak doktor tarafından kayıt edilebileceği sekmenin veya bölmenin olması çok iyi olacaktır.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızın planlaması için WhatsApp hesabımızla iletişime geçebilirsiniz.
İyi günler programı yeni kullanmaya başlayan bir kullanıcı olarak bildirmek isterim ki hastalar randevularını iptal yada erteleme yaptıklarında randevu ekranında görünüm silik yada daha erteleme yapıldığı belli olacak bir renkte gözükmeli bence o saatin boşaldığı anlaşılması için...
Randevuyu da silmek istemiyoruz sonuçta hastanın iptal ettiğini de görmek için
teşekkürler.
Randevu "İptal" edildiğinde silinmez ancak yeri "boş" gösterilir. Ertelemede ise Değiştirildi/Ertelendi durumunda ise bir kaç çözüm mevcut. Randevuyu ertelenen tarihe taşıyabilir veya bir kopyasını oluşturabilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için yardım (?) bölümünü inceleyebilirsiniz.