Interacciones de Usuarios

Kayıtlı kişileri telefon numarasından da bulabilsek güzel olur. Mesela telefonumda kayıtlı olmayan bir numaranın cevapsız çağrısı var. Bu kişi hastam mı değil mi buradan bakabilmek isterdim. Rapor sekmesinde ''liste'' kısmından hastaları sıralayıp komple listeyi taramak zahmetli oluyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Liste kıstaslarının yazıldığı bölümde bulunan cep telefonu alanına cevapsız çağrıda bulunan telefon numarasını yazıp liste alırsanız eğer hasta sistemde kayıtlı ise o numaraya ait isim gelir. Tüm listeyi taramak zorunda kalmazsınız.

Hasta notlarında bazı notların daha çok vurgulanabilmesini sağlayabilmek için (Önemli kutucuğu dışına) bazı yazı araçları (Bold, Alt çizgi, renk değişimi gibi) eklenebilir mi?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Teknik olarak evet eklenebilir. Ancak bu ekleme sisteme ciddi bir yük getirmektedir. Bahse konu formda halihazırda kullanmasanız da var olan görüntü işleme kütüphanesi mevcuttur. İlaveten bir yazı düzenleyici eklemek düşük kapasiteli cihazlar için kullanımı kısıtlayacaktır.

“Görüşler” bölümünde bir arama kutusu olsa, sormak istediğimiz konuları ilk önce orada aratsak iyi olmaz mı?
Daha önceden sorulmuş konuları tekrar tekrar yazmamış ve kalabalık yapmamış oluruz. Ayrıca aradığımız cevabı sizi uğraştırmadan ve sizi beklemeden bulmuş oluruz. Her soruyu cevaplamıyorsunuz ve haklı olarakcevaplamanızı da beklemiyorum.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Görüşleri okuduğunuz ekranda Ctrl+F ile arama yapabilirsiniz. Arama listelenen son 10 görüşte yapılacağından sonraki görüş sayfalarına da bakmalısınız.

Bazı tedavilerin işlemleri 3,6,9 ay gibi sürmektedir.
Örnek: A isimli hastaya ocak ayında implant yapıldı. Protez işlemleri 3 ay sonra yapılacak. İmplant yapıldığı tarihten itibaren üçüncü ayın sonun da bizim sistemde hatırlatma olsa güzel olur.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Şimdilik; 1. Hasta kartından kontrol periyotunu 3 ay seçip kontrole çağrılacak hasta listesine alabilirsiniz. 2. Tahmini 3/6/9 ay sonrasına "geçici" randevu verebilirsiniz. 3. Hasta hesap kartında 3 ay sonrası için "alarm" kurabilirsiniz.
İlerleyen süreçte daha iyi analiz yapabilmemiz için;
Tarife listesini inceleyerek, hangi tedavinin akabinde ortalama ne kadar süre sonra hastanın geri çağrılması gerektiğini excel listesi olarak bize e-posta ile iletebilir misiniz?

Planlamanın çıktısını alamıyorum devamlı giriş yapın deniyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Telefon konuşmasında sorunun donanım sisteminizle ilgili olduğu anlaşılmıştır.

İyi günler programı yeni kullanmaya başlayan bir kullanıcı olarak bildirmek isterim ki hastalar randevularını iptal yada erteleme yaptıklarında randevu ekranında görünüm silik yada daha erteleme yapıldığı belli olacak bir renkte gözükmeli bence o saatin boşaldığı anlaşılması için...
Randevuyu da silmek istemiyoruz sonuçta hastanın iptal ettiğini de görmek için
teşekkürler.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevu "İptal" edildiğinde silinmez ancak yeri "boş" gösterilir. Ertelemede ise Değiştirildi/Ertelendi durumunda ise bir kaç çözüm mevcut. Randevuyu ertelenen tarihe taşıyabilir veya bir kopyasını oluşturabilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için yardım (?) bölümünü inceleyebilirsiniz.

Merhaba, hastaların geçmiş randevu tarihlerini görebiliyor muyuz acaba?

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Son randevu tarihi bitişiğindeki düğmeyi kullanmanız yeterli. Daha fazla bilgiye yardım (?) menüsünden ulaşabilirsiniz. Eğitim planlaması için iletişime geçiniz.

Randevu ekranında yeni hastaya randevu yazarken kayıtlarda yoksa hasta kaydını da o an oluşturabiliyoruz fakat bu ekranda doğum tarihi ve kimlik no alanlarınında zorunlu olarak girilmesi istense çok iyi olur çünkü daha sonra hasta kartına bu bilgilerin girilmesi unutulabiliyor.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

Randevu girişini takiben; farenin sağ tutu veya dokunmatik ekranlarda kısa bir süre basılı tuttuğunuzda hasta kartı açılır. Bilgilerin devamını hasta kartından girebilirsiniz. Daha fazla bilgiye yardım menüsünden erişebilirsiniz.

Yani "randevuyu kaydederken hasta kaydını da oluştur"u seçtiğimiz zaman kimlik no ve doğum tarihi gibi zorunlu alanları da doldurmamız istenmeli.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İsteğiniz makul olmakla birlikte; yeni hasta kaydının "Hasta Kartı"nda girilmesi ve alan doğrulamalarının bu kartta yapılması gerekiyor. Zira hasta kartında doğrulanması ve seçilmesi gereken çok fazla alan bulunuyor. Randevu ekranına hasta giriş ekranı ilavesi düşük kapasiteli telefon, tablet, pc vb. cihazlar için kullanışlı olmaz.

Program sürekli donuyor ve randevu yazamıyoruz.

Dr.DENTES Software de Gestión de Consultorios Dentales

İletişim hattı kaynaklı yavaşlık giderilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Utilizamos cookies para mejorar la experiencia del usuario,analizar el uso del sitio y ayudar en nuestros esfuerzos de marketing. Al continuar navegando por nuestro sitio o cerrar este banner, usted reconoce que ha leído y acepta nuestro Política de Cookies.
Whatsapp