Konuyu tekrar gözden geçireceğiz. Uyarınız için teşekkür ederiz. Size kotalar hakkında ilave e-posta yollanmıştır.
Paketlerdeki kullanım kotaları çok dengesiz.
Depolama alanı 2 GB ise Band genişliği 20 GB falan olmalı siz aynı tutmuşsunuz.
0.53 MB kullanmışız ama aylık trafik 1.5 GB oluyor. Paketlerinizi yeniden düzenlemenizi rica ediyorum.
Konuyu tekrar gözden geçireceğiz. Uyarınız için teşekkür ederiz. Size kotalar hakkında ilave e-posta yollanmıştır.
Süt dişlerine kanal tedavisi şemada işlenmiyor.
Çalışma yapıldı. Tekrar kontrol edebilir misiniz?
Eski tarihlere unutulan randevuları eklemek istiyorum. Ancak sistem buna izin vermiyor.
Randevularda geçmiş tarihe kayıt girilemez. Bugün ve sonrasına eklediğiniz randevuları Randevu penceresindeki "Taşı" düğmesiyle geçmiş tarihe taşıyabilirsiniz.
Faturalarda yazıların punto ve fontuyla oynayabilir miyiz? Çok silik duruyor. Daha bold olması mümkün müdür?
Çalışma yapıldı. Tekrar deneyebilir misiniz?
Çalışan hekimlerin sadece kendi cirolarını görmesini ayarlayamıyoruz. Ya hepsini görüyor ya da hiç birini.
Ayrıca bir hasta Ayşe doktora muayene olmuş detertraj yaptırmış. Sonra Mehmet doktora implant yaptırmış. Emine doktora da implant üstü protezini. Her doktora da ödemeden kalan bakiye var. Rapor bakiye bakarken hepsi olunca hepsi gözüküyor. Ama tek tek doktordan bakınca yok. Nasıl çözeriz?
Her hekimin sadece kendi işlerini görebilmesi için; her hekime bir kullanıcı tanımlanmalı ve bu kullanıcının "Hasta (Hepsi ?)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı (hekim) sadece kendi ciro ve diğer işlemlerini görebilir.
dishek.org üzerinden randevu talebi geldi. Hastam ile görüştüm. Tedavimize başladık. Programda hala hatırlatma yazısı duruyor. Bu yazıyı inaktif etmek nasıl mümkün olabilir? Ekranın üstünde duruyor. Mobil erişimlerde ekranı daraltıyor.
Randevu talep uyarısına tıklayarak açılan pencereden "Randevu" düğmesi ile randevu verdiğinizde ya da sağ üstteki dünya simgeli Uyarılar listesinden randevu uyarısının başındaki kutuyu işaretlediğinizde bir sonraki sayfa yüklemenizde sayfa üstündeki randevu talebi uyarısı tekrar görünmez. İşaretlenen uyarılar 7 gün sonra listeden kaldırılır.
Hekim arkadaşlarımı sisteme eklemek istiyorum. Ayarlar / diş hekimi kısmına geldiğimde ekle (+) butonu çıkmıyor.
Ücretsiz pakette ekleyeceğiniz hekim bilgilerini tarafımıza e-posta olarak iletmeniz gerekiyor.
Merhaba 2019 tarifesi sistemde çıkmıyor. Ne yapmam gerekli?
AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle 2019 tarifesini ekleyebilirsiniz.
İyi günler gideri yazarken personel gideri ve diğer giderler neden gider kartında açılmıyor bu sorunu nasıl düzeltebiliriz teşekkürler.
Gider kartı ve giderler ile ilgili kullanımı menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan inceleyebilirsiniz.
ben farklı bir programam mevcut hastalarımı kopyalamak istiyorum, bütün programlarda excel formatında yedek alınabilirken alınamadığını söylemişsiniz bu konuda yardımınızı rica ediyorum
İnternette ilişkisel veriler için Dünya standartı JSON dosya biçimidir. Bizim de yedek dosya biçimimiz JSON'dur. Ve bu dosyaların içinde Dr.DENTES'teki tüm verileriniz bulunur. JSON dosya biçimi Notepad++, JSON viewer yazılımları ile görüntülenebilir veya geliştirilecek aktarım yazılımlarıyla istenen bir yere dilediğiniz şekilde aktarılabilir.
Dilerseniz RAPOR sayfaları ile hasta listesi, hasta bakiyeleri, kontrole gelecek hastalar, tedaviler, fatura listeleri, gider kart bakiyeleri, hekim hakedişleri excel olarak indirilebilir.