Interactions Utilisateur

Adıma ödeme yapmış hastayı hakediş bölümünde görmeme rağmen tedavi bölümünde göremiyorum. Ayrıca aynı hasta arama yaptığımda da çıkmıyor. Nedeni nedir, nasıl düzeltebiliriz?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Giriş yaptığınız kullanıcı yetkileri sınırlı olabilir. Yöneticinizle görüşün.

Para alırken kredi kartına basıp daha sonra nakit olarak para girdisini kaydettiğimiz zaman sistem banka masrafı gösteriyor gün sonunda.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Düzenleme yapıldı. Tekrar deneyebilir misiniz?

Hastaya görüntü yükledikten sonra tüm görüntülere tıklayamıyoruz. Aktif olmuyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Düzenleme yapıldı. Tekrar deneyebilir misiniz?

Bir hekimin diğer hekim ödeme girişlerini görmesini istemiyoruz nasıl kapatırız?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

AYARLAR > Kullanıcı sayfasından o kullanıcıya ait yetkilerde "HASTA (Hepsi)" yetkisini kaldırabilirsiniz.

Dr.DENTES'e kayıt ettiğimiz hasta randevularımızı doktor takvimi adlı online randevu alma sistemine otomatik olarak geçirebilme durumumuz var mı?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Bu isteğinizi bahsettiğiniz platforma da iletiniz. Onlardan böyle bir talep gelmesi durumunda herhangi bir teknik engel bulunmuyor. Biz daha önce iş birliği için kendileriyle iletişime geçtik. Lakin sonuçlanmadı.

Hastaların bilgilerini USS'ye girmemiz için yazılım şirketimiz ile görüşmemiz gerekiyormuş. Sizinle bu konuda görüşmek istiyoruz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

ÇKYS kurum kodunuzu bekliyoruz.

Örnek veriyorum: Hekim 10.000 TL'lik bir iş yaptı. 2.000 TL labaratuvar maliyeti. Bizim hekim ile anlaşmamız labaratuvar ve implant maliyetleri çıktıktan sonra %25. Bu hekim bizden 8.000 TL'nin %25'ini yani 2.000 TL alması gerekiyor. Hakedişte buna göre düzenleme yapılması mümkün mü?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Hakediş'e "Gider" sütunu eklendi. Gider'de yeni "Aldığımız Mal/Hizmet" eklerken hasta ve diş hekimi seçmeniz halinde tutar Hakediş'deki "Gider" sütununda gösterilir ve prim hesabına dahil edilir.

Hastalarla yaptığımız planlamayı sözleşme yaptığımızda fiyat kesinleşiyor. Ancak sözleşmeye ekstradan yapılacak tedavi eklediğimizde ilk yaptığımız fiyatlandırma değişmiyor. Ona nasıl bir çözüm üretebiliriz? Ekstra eklenen tedaviler için ekstradan bir sözleşme daha mı yapmamız gerekiyor?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Sözleşme yaptığınız planlamaya sonradan tedavi eklediğinizde Sözleşmeyi açıp fiyat güncellemesi yapabilirsiniz.

Bakiye ekranına eklenen sözleşme bakiyesi ile ilgili. Örn: Hastaya detertraj yapıldı. Parası alındı. Birde diğer dişleri ile ilgili fiyat verildi sözleşme yapıldı ama hasta gitti ve bir daha gelmedi. Hastanın bakiyesi 0 ama sözleşme bakiyesi gözüktüğü için bakiye sayfasında yer alıyor. Ama hasta belki bir daha gelmeyecek. Bununla ilgili çözüm varmıdır?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Bu durumda hasta ile yaptığınız söleşmeyi silmeniz gerekir. Bunun için Oral'de ilgili sözleşmeyi açıp sol alttaki "Sil" düğmesini kullanabilirsiniz.

Bakiye bölümünde sözleşme yaptığım hastalarda, sözleşme sonucunda kalan bakiyeyi görmem gerekiyor. Çünkü bakiye bölümünde her rakam için bu hastayla sözleşme yapmış mıydık diye hastanın hesabına bakıp sözleşme olup olmadığına bakmam gerekiyor. Bakiye sutununun yanına sözleşme sütünu koyabilirsek anlaşma yapılan hastaları da direk buradan kontrol edebiliriz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

RAPOR > Bakiye'de yeni eklediğimiz "Sözleşme Bakiye" sütunu ile hastanın sözleşmeden kalan bakiyeyisini görebilirsiniz.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Whatsapp