Tedaviyi ekledikten sonra isminin sonuna hangi kanala uyguladığınızı belirten not yazabilirsiniz. Teknik kısıtlardan dolayı şimdilik şemada gösterilemiyor.
Kanal içi post uygulaması çok kanallı dişlerde hangi kanala uygulandığı şemada gösterilebilir mi?
Tedaviyi ekledikten sonra isminin sonuna hangi kanala uyguladığınızı belirten not yazabilirsiniz. Teknik kısıtlardan dolayı şimdilik şemada gösterilemiyor.
Mobil görünüm üzerinde randevu yazarken hasta randevusu sayfa üzerinde kaydıralamıyor ya da varolan başka bir randevunun yanına yerleştirilemiyor. Bunu nasıl yapabiliriz?
Mobil görünümde sürükleme işlemi teknik kısıtlamalar nedeniyle şuan için yapılamamaktadır.
Randevudaki yeni eklenen Taşı düğmesini kullanabilirsiniz.
Randevuda fare imleci üzerinde durduğu işimin telefon numarasını gösteriyor olması çok kullanışlı olmuş. Yalnız kısa bir süre sonra telefonumda numara tuşlaması yapamadan kayboluyor.
Ayrıca randevu kartlarında "Kopyala" ve "Sil" düğmeleri gibi "Taşı" düğmesi de işlevsel olur kanaatindeyim.
Fare ile randevu üzerinde durduğunuzda çıkan bilgi kutusunun ekranda kalma süresi uzatıldı.
Randevuyu farenin sol tuşu ile tutup sürükleyerek o haftadaki istediğiniz gün ve saate taşıyabilirsiniz.
Hafta dışında tarihe taşımak için randevudaki yeni eklenen Taşı düğmesini kullanabilirsiniz.
Süt dişlerinde diagnozda kırmızı olan cariesler tedavi sayfasında gri gözüküyor.
HASTA > Oral'de "Diyagonuzu farklı göster" işaretlendiğinde Tedavi ve Planlama ekranlarında Diyagnoz çizimleri gri renkte görünür. Bu İşareti kaldırdığınızda kendi renginde görünür.
Defter bölümünde diş hekimi seçimini çoklu seçim yapılabilmesini talep etmekteyiz. Teşekkürler.
RAPOR > Defter'de birden fazla diş hekimi seçebilme imkanı sağlandı.
Muhasebe faturalarımı girmek istiyorum.
Hasta > Fatura sayfasında girebilirsiniz. Oral'de uyguladığınız tedaviler burada fatura kalemi olarak listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
14.05.2018 tarihinde yanlış hekim girilen M** B** K** ve Y** Ş** hastalarının hekimlerini admin kullanıcısından değiştirmemize rağmen defter sayfasında gün sonunda rapor istediğimizde yapılan değişiklikler mali olarak değiştirilen hekime geçiş yapmamaktadır. Düzeltirseniz sevinirim.
Defter'de "Aldığımız" bölümündeki hekim bilgisi, Hasta > Hesap'taki "Alınan Paralar" bölümünden gelmektedir. Hasta > Hesap'taki kayıtların hekim bilgisini de değiştirmelisiniz.
Bir tedavi ücretini silmek istiyorum. Sistem benim sıfıra basmamı istiyor. Meblağı silince otomatik sıfır verebilir misiniz?
Tedaviyi ücretsiz yapmak için ücreti seçip 0 rakamına basınız.
Protokol defterindeki protokol numarasını reçeteye nasıl girebiliriz?
Reçetede protokol numarası girebilme imkanı sağlandı. Ayrıca reçete çıktısında hasta TC numarası ve protokol numarası da yer alıyor.
USS entegrasyonu yapılacak mı?
Evet.