Profil fotoğrafı vesikalık olarak kaydedildiğinden büyütüldüğünde bozulmalar oluşur. Hasta fotoğrafının cep telefonu, tablet veya bilgisayar kamerasından çekilmesi önerilir.
Hasta kartındaki profil fotoğrafına tıkladığımızda fotoğraf büyüyebilir mi?
Profil fotoğrafı vesikalık olarak kaydedildiğinden büyütüldüğünde bozulmalar oluşur. Hasta fotoğrafının cep telefonu, tablet veya bilgisayar kamerasından çekilmesi önerilir.
Hasta arama sonuçları alfabetik olsun lütfen.
Arama sonuçları; hastanın son görülme sırasına göre listelenir. Şayet "Soyad" veya "Ad" kolon başlıklarına tıklarsanız ilgili kolona göre sıralama yapabilirsiniz.
Oral ekranında ki her hangi bir tedavinin para birim ve miktarını kolayca değiştirmek istiyorum.
Hasta kartındaki para birimini USD, EUR veya GBP seçtiğiniz takdirde; hastanın tarifesi veya tedavi işlediğiniz sıradaki seçilen tarife hangi para biriminden olursa olsun o günkü kurdan hasta kartındaki para birimine çevrilir. Diğer türlü hasta hesabının takibi ve kapatılmasında sorunlar yaşanır.
19:00'dan sonra randevu yazamıyoruz. Nasıl yardımcı olabilirsiniz? Ben deneme sürecindeyim. Belli eksiklikler giderilebilirse beğendim sisteminizi.
Randevu defteri hekimin çalışma saatlerine göre oluşuyor. AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Durum raporunu istediğimiz tarih aralığında görebilir miyiz?
Artık RAPOR > Durum sayfasında tarihe göre sorgulama yapabilirsiniz.
Hastaların diş rengini kaydedebileceğimiz bir sekme var mı, yoksa oral kısmında oluşturulması mümkün olur mu?
İlgili dişe uyguladığınız tedaviyi oral şemanın altındaki listeden seçerek turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayıp tedavi ismi sonuna yazabilir ya da oral şemadan diş numarasına tıklayarak yazabilirsiniz.
Geçmişe dönük kayıt yaparken aynı gün olan işlemlerin tarihini bir defada değiştirmek daha kolay olurdu. Tek tek değiştirmek zaman kaybı oluyor.
Oral'de kayıt yaparken artık "Oral Bilgileri" bölümündeki tarih kullanılıyor. Bu tarihi dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
Her hekim kendi cirosunu görebilecek şekilde ayarlanıp diğer hekimin cirosunu görmesi engellenebilir mi? Fakat yönetici bütün hekimlerin cirosunu görebilmeli.
AYARLAR > Kullanıcı sayfasından ilgili kullanıcının "HASTA (Hepsi)" yetkilerini kaldırdığınızda sadece kendi diş hekiminin verilerini görebilir.
Randevu defteri 17:00'da bitiyor. Son 18:00'daki hasta randevusunu göremiyorum.
Randevu defteri hekimin çalışma saatlerine göre oluşuyor. AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Tarife değişimlerinde bütün kayıtlar otomatik olarak yeni tarifeye geçebilir mi?
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hasta tarifelerini değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.