O kullanıcı ile herhangi bir işlem yapıldıysa silinemez. Kullanıcıyı pasif yaparak Dr.DENTES'e girişini önleyebilirsiniz.
Eklediğim bir kullanıcıyı silmek istediğimde "silme işlemi başarısız" hata mesajı veriyor.
O kullanıcı ile herhangi bir işlem yapıldıysa silinemez. Kullanıcıyı pasif yaparak Dr.DENTES'e girişini önleyebilirsiniz.
Günaydınlar Dr.DENTES ailesi.
Programı kullanan hasta kabul birimindeki çalışanlar için bazı işlemlerde kısıtlamalar koymak mümkün mü?
Örneğin hasta kabul birimi; randevuları düzenlemek, hasta iletişim bilgilerine ulaşmak, yapılan tedavi işlemlerini sadece takip etmek dışında programa ulaşamasa. Ücret tahsilatı yapabilecek yetkili (Örneğin muhasebe birimi) için de bir şifre olsa. Bu şifre elinde olsa bile sadece aldığı ücreti işleyebilse, aynı gün içinde düzeltmeler yapabilse, geçmişe dönük hesap düzenlemelerini yapamasa, bunları yapabilecek kişi için (örneğin hekim) ekstra bir şifre daha olsa, master şifre gibi. Nasıl olur?
Program çok güzel. Emeklerinize sağlık.
AYARLAR > Kullanıcı sayfasındaki mavi renkli "+" simgeli düğmeye tıklayarak istediğiniz yetkilerle yeni kullanıcı oluşturabilirsiniz. "HASTA » Hesap (Tüm Zamanlar)" yetkilendirmesini kullanarak bugün dışına kayıt girilmesini önleyebilirsiniz.
Hasta kartı ekranındaki anamnez formunun yazdırılması sağlanabilir mi? Böylece hastalar formu kendileri kutucukları işaretleyerek ve gerekli yerleri yazarak doldurabilir.
Evet yazdırabiliriz. Ancak orada tıbbi terimler olduğundan bunu sizin desteğinizle doldurabilir. Bu sebeple kağıt ve zaman israfı olur düşüncesindeyiz. Dilerseniz anamnezli hasta kartı çıktısını alıp, hastaya imzalatıp arşive kaldırabilirsiniz.
Randevu defterinde bugünün tarihi artık mavi renkli gösteriliyor.
Hasta telefonla veya internetten randevu talep ettiğinde hastaya randevu ayarlanıyor ama hasta henüz gelmediği için hasta kartı oluşturulmuyor. Ama hastaya randevusunu hatırlatmak için randevu bölümünde hastanın telefon numarası için bir yer oluşturulsa kayıtlı olmayan hastaya da mesaj iletmemiz daha kolay olacaktır.
Randevuya telefon kayıt edilebilmesi sağlandı. Otomatik randevu hatırlatma SMS'i kullanıyorsanız doğru cep telefonu girdiğinizde bu numaraya da SMS gönderilir.
HASTA > Hesap sayfasının sağ üstündeki yeşil renkli "Bakiye Dağılımı" düğmesine tıklayarak diş hekimine göre bakiye dağılımını görebilirsiniz.
SMS Gönderim Raporunda alıcı sayısının görülmesi sağlandı.
Hasta hesabını kapattıktan sonra hesap kapatmayı nasıl iptal edebilirim?
Hesabı kapat penceresindeki kırmızı renkli "Son hesap kapatma işlemini geri al." düğmesiyle geri alabilirsiniz.
Hazır doğum günü mesajında değişiklik yapmak istiyorum ama yapamıyorum. Mesela bir slogan yada hekim adı soyadı eklemek isteyince her mesaja kendim el ile giriş yapmam lazım. Randevu hatırlatma ve kontrol randevusu metni için değişiklikler kaydediliyor. Doğum günü ve benzeri şablonlar için de değiştirebilmemiz güzel olur. Kolay gelsin.
Hastalarınıza otomatik doğum günü SMS'i gönderebilmeniz sağlandı.
AYARLAR > SMS Gönder sayfasının sağ üstündeki "SMS Ayarları" düğmesine tıklayıp "Doğum günü olan hastalara otomatik SMS gönder" onay kutusunu işaretlediğinizde doğum günü olan olan hastalarınıza otomatik olarak SMS gönderilir. Yine buradan gönderilecek mesajı dilediğiniz gibi uyarlayabilirsiniz.
Kolay gelsin. Ödeme yapmamış hastalar için bir grup oluşturup hatırlatma mesajı göndermek istersek gruba atınca tüm hastalara gitse, böyle bir durum var mı, varsa nasıl yapılıyor?
RAPOR > Bakiye ve RAPOR > Kısmi Bakiye sayfalarında borcu olan tüm hastalar listeleniyor. Bu sayfalardaki mavi renkli "SMS Gönder" düğmesini kullanabilirsiniz. Ya da
HASTA > Hasta Kartı sayfasındaki Grup alanından hiç ödeme yapmamış hastalar için bir grup oluşturabilir, ilgili hastalarda bu grubu seçebilirsiniz. RAPOR > Liste sayfasından açtığınız gruptaki hastaları listeleyebilir ve mavi renkli "SMS Gönder" düğmesiyle listedeki hastalara SMS gönderebilirsiniz. Ödeme yapan hastaları tekrar gruptan çıkarabilirsiniz.