İnternetin anlık kesintisinden kaynaklı bir problem oluşmuş. Tarayıcı geçmişini silerek tekrar giriş yapabilirsiniz.
Sekreter bilgisayarında hastanın 45 numaralı dişi anatomik bölümde yanlışlıkla çekim yapıldı işaretlendi. Yeni hasta kaydı da açtığımızda 45 numaralı diş çekildi görülüyor. Normal forma geçtiğimizde ve başka bir cihazla bağlandığımızda sorun yok. Bunu nasıl düzeltebiliriz?
İnternetin anlık kesintisinden kaynaklı bir problem oluşmuş. Tarayıcı geçmişini silerek tekrar giriş yapabilirsiniz.
Randevu periyodunu AYARLAR > Randevu sayfasından değiştirebilirsiniz.
Hasta kartında ki bilgi kutularından arama listeleme yapılabilir mi ?
Örn , xx mahallesi hastaları- ya da yy gurubu - 1991 dogumlular- 2011 kayıtlılar gibi
RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin "Doğum Tar" satırını işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna 1991 yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan destek alabilirsiniz.
Otomatik gönderilen SMS'lerde gönderilecek metni AYARLAR » SMS Gönder sayfasının sağ üstündeki "SMS Ayarları" düğmesine tıklayarak değiştirebilirsiniz.
Tedavisi ve ödemesi biten hastaların hesabını kapatabilir miyiz? Eski ödemeleri görünmesi hesapları karıştırıyor
HASTA > Hesap sayfasından "=" simgeli Hesabı kapat düğmesi ile hasta hesabını kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Raporları excel biçiminde de indirebilirsiniz.
Proformaya Ödeme Planı da eklendi.
Randavu defterinde sadece çalışma saat aralığını görmek mümkün mü?
Randevu defteri, hekimlerin çalışma saatlerine göre oluşuyor. Ayarlar > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden ayarlayabilirsiniz.
Veneer kuron hangi dişler arasında olduğu yazmıyor. Bu durum karışıklığa neden oluyor.
Fareyi, listenin "Diş" kolonundaki kuron simgesinin üzerine getirdiğinizde seçtiğiniz diş numaralarını görebilirsiniz.
KKTC ve ilçelerinin de eklenmesi gerekmekte. Örneğin: KKTC/Lefkoşa
KKTC ve şehirleri eklendi.