01.05.2023 tarihli görüşünüz de aynı konu hakkında olduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.
İleri tarihli mesaajlarla ilgili sorun yazmıştım, hala çözülmedi. Tabloda, gönderilen kişinin adı olmalı mutlaka. Kime olduğu, mesaja girince bile görünmüyor.
01.05.2023 tarihli görüşünüz de aynı konu hakkında olduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.
Hastanın ileri dönük randevularını görmek için Rapora girip oradan başka yere girip sonra bilgileri girmek vs vs çok uzun sürüyor. geçmiş randevu kısmında hastanın tüm randevularını görmemiz işimizi daha da kolaylaştıracaktır.
HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevuları görebilirsiniz. Ek olarak RANDEVU takviminde ilgili hastanın herhangi bir randevusuna bilgisayarda sağ tıklayarak veya randevuya tıkladıktan sonra açılan pencerede hasta adının yanındaki simgeye basarak hastanın kartına hızlıca ulaşabilirsiniz.
Lütfen ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarını, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyiniz.
Merhaba,
Planlama girerken şemada yapılacak işlemlerin resmi çıkmıyor. Nasıl ayarlayabiliriz?
İşlenen tedavinin çizimi varsa Planlama veya Tedavi fark etmeksizin oral şemada görseli çıkar. Çizimi olan işlemlerin arka plan rengi sağdaki işlemler listesinde sarı olarak görünür.
Eğer bu durum kendi tanımladığınız tedavilerde yaşanıyorsa AYARLAR > Tarife’de kendi tanımladığınız tedaviler için değiştir düğmesiyle "Şema" bölümünden seçim yapabilirsiniz. Burada Oral'de çizimi olanlar mavi renklidir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.
30 Mart tarihinde "S*** A***" adlı hastanın tedavisini tamamladıktan sonra hasta dosyasını kaydettiğimiz saati nerden öğrenebiliriz?
Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.
USS'si gönderilmiş hatalı hasta girişi yapılmış sistemden nasıl silebiliyoruz?
USS/E-Nabız sistemine hatalı olarak gönderilen veriyi RAPOR > USS'den "Hasta Başvuru Sil" düğmesiyle Bakanlık Sunucularından silinmesini sağlayabilir, ardından ilgili tedavi(ler)i düzelterek yeniden gönderilmek üzere işaretleyebilirsiniz.
HASTA > Fatura'da sağ üstteki Ayarlar'a yeni eklediğimiz "Faturada kullanılacak KDV oranı (%)" seçeneği ile fatura oluştururken kullanılacak varsayılan KDV oranını belirtebilirsiniz. Böylece KDV oranı farklı eski tedavilerize daha kolay fatura kesebilirsiniz. Dr.DENTES'te elektronik fatura/makbuz kullanan müşterilerimizde bu ayar %10 olarak ayarlanmış olup, dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
%10 KDV'li TDB 2023 - 3 (10.07.2023-31.12.2023 tarihleri arası) tarifesi yüklendi. Dr.DENTES'te üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.
AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2023 - 3 olarak değiştirebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Toplu yazdırma seçeneği de eklenmeli ve hangi faturaların iptal olduğunu rapor bölümünde olmalı.
RAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi sayfalarında faturaların iptal durumları görülebiliyor ve bu duruma göre sorgulama yapılabiliyor. Şu an için faturaları sadece tek tek yazdırma imkanı bulunmaktadır.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da RAPOR > Gelen e-Fatura ve RAPOR > Fatura Listesi başlığındaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Merhabalar. E-faturalarda pazartesi gününden itibaren yeni kdv oranları geçerli olacak mı?
Pazartesi günü TDB'nin %10 KDV'li yeni ücret tarifesi Dr.DENTES'e yüklenecek. Bu tarifeyi kullandığınız tedavileriniz %10 KDV'li olarak oluşur. Eski tedavilerinize fatura kesmek istediğinizde ise Fatura sayfasından KDV oranını değiştirebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife ve HASTA > Fatura sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da HASTA > Fatura başlığındaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Merhaba, Planlama da yanlış dişe işlem girdiğimizde silmeden düzelmenin bir yolu var mıdır? Düzeltme seçeneğine geldiğimde diş numarasında değişiklik yapamıyorum.
Oral'de işlenen diyagnoz/planlama/tedavi kaydının diş numarasını değiştirilemez. Silip doğru dişe işlenmesi gerekmektedir.